Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Porsche voor op circuit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Autostrade of circuit, is dat zo een enorm verschil? ICE heb ik een remorque .
    als ik met de Carrera van men moeder over de E313 heb gereden naar mijn vriendin ben ik toch behoorlijk geradbraakt . Op een circuit zal het zeker niet veel beter zijn maar daar ligt de fun per kilometer een stuk hoger .
    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
      als ik met de Carrera van men moeder over de E313 heb gereden naar mijn vriendin ben ik toch behoorlijk geradbraakt .
      Wa zijde gij voor ne sissy ...
      Stuurverwarming, geradbraakt uit ne standaard 911 komen met comfortzetels.

de jeugd van tegenwoordig

Comment

• een geboren mercedesrijder he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
          als ik met de Carrera van men moeder over de E313 heb gereden naar mijn vriendin ben ik toch behoorlijk geradbraakt . Op een circuit zal het zeker niet veel beter zijn maar daar ligt de fun per kilometer een stuk hoger .
          Kerel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Sportzetels
            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Kerel
              Het is ni da ik daar een week ni goe van ben eh , het is gewoon comfortabeler als ik met de mondeo of A6 ga...
              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Net terug van die Exige S, zit alles op en aan, sportpack, ap remmen, sport ophanging, dubbele oliekoeling, limited slip differentieel.
                Set reservewielen met Toyo 888 op.
                Rolbar achter stoelen.
                Staat op 240pk nu.

Voor 500 euro kan er nog een softtop bij.

Nog juist een andere luchtfilter en sportuitlaat en dat ding is klaar.

Nadeel:
                - Met een P zal ik al eerder eens gewoon buitenkomen, ook motorsound van die P....
                - Pure hardcore dus
                - Madamme rijdt liever is mee in een M of P.

Voordeel:
                - goede leerwagen
                - binnen budget
                - min of meer even waardevast als een P

Comment

• Cayman S met 380 PK bij Sportec te koop

Comment

Nadeel:
                    - Met een P zal ik al eerder eens gewoon buitenkomen, ook motorsound van die P....
                    - Pure hardcore dus

Voordeel:
                    - goede leerwagen
                    - binnen budget
                    Ge moogt gerust zijn dat madamme NIET gaat willen meerijden in die Exige na de eerste keer. Ge moet er eens mee rijden. (of uw madam al gewoon laten in- en uitstappen als ze ne rok of een kleed aanheeft )

En dan die ventilatie in het interieur die alle stof van buiten naar binnen blaast enzo. Ideaal

Comment

Net terug van die Exige S, zit alles op en aan, sportpack, ap remmen, sport ophanging, dubbele oliekoeling, limited slip differentieel.
                      Rolbar achter stoelen.
                      Staat op 240pk nu.

Nadeel:
                      - Pure hardcore dus

Voordeel:
                      - goede leerwagen
                      - binnen budget
                      die is MOOOOOOOOI
                      zou'k ook wel willen

Comment

Net terug van die Exige S, zit alles op en aan, sportpack, ap remmen, sport ophanging, dubbele oliekoeling, limited slip differentieel.
                        Rolbar achter stoelen.
                        Staat op 240pk nu.

Nadeel:
                        - Pure hardcore dus

Voordeel:
                        - goede leerwagen
                        - binnen budget
                        Tja zo een Lotus is een beetje als een moto. Al de fun is voorbehouden voor de man/vrouw aan het stuur. Hardcore wagen waar je zo zot van moet zijn dat de nadelen die je ervaart bij gebruik op openbare weg verdwijnen door die smile van oor tot oor zodra je ingestapt bent.

Comment

• Ben indertijd met de Exige van Bas meegereden, en bleef zwaar op m'n honger zitten... Op 'n kort bochtig circuit valt 't allicht mee, maar op Francorchamps is 't niet zo leuk meer denk ik...
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Toevallig een oude autogids tegengekomen waar er 11 supersportievelingen worden getest op ecuyers.

Als ik dat prijs/kwaliteit bestudeer en mijn bruikbare budget bekijk komt een M3 (naast de GT-R) hier het best uit.

Een GT-R in occassie durf ik eerlijk gezegd niet aan (gebrek aan vertrouwen voor op circuit, snelle oververhitting, motorblok op termijn?).

Wat wel zo is: de Lotus is waardevaster.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

BMW M3 CSL (maar wel beloven van hem niet te crashen, tzou zonde zijn)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                http://nl.autoscout24.be/details.asp...900394T&gkid=x

BMW M3 CSL (maar wel beloven van hem niet te crashen, tzou zonde zijn)
                                Had ik gezien..... kleur ....

Comment

• Niets mis met die kleur.

Comment

• Dat ding is toch maar in 2 kleuren gemaakt zeker?

Comment

• Met een gewone M3 ben ik ook content die vindt je vrij makkelijk in tweedehands, binnen budget, met nog ruimte voor paar upgrades.

http://www.autozone.be/bmw_m3_40i-v8/auto/detail.jsp?zoekId=3575158&locale=nl_BE

http://www.autozone.be/bmw_m3_40i-v8-dkg-drivelogicm-drive/auto/detail.jsp?zoekId=1813913&locale=nl_BE

http://www.autozone.be/bmw_m3_40i-v8-fullcarbonen-dak/auto/detail.jsp?zoekId=2779684&locale=nl_BE

Comment

• 993 Turbo S ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

ik dacht net hetzelfde

hem moeten ze zeker geen Mini of Alpina Z4 geven

Comment

Working...
                                          X