Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Autostrade of circuit, is dat zo een enorm verschil? ICE heb ik een remorque .
als ik met de Carrera van men moeder over de E313 heb gereden naar mijn vriendin ben ik toch behoorlijk geradbraakt . Op een circuit zal het zeker niet veel beter zijn maar daar ligt de fun per kilometer een stuk hoger .
als ik met de Carrera van men moeder over de E313 heb gereden naar mijn vriendin ben ik toch behoorlijk geradbraakt . Op een circuit zal het zeker niet veel beter zijn maar daar ligt de fun per kilometer een stuk hoger .
Net terug van die Exige S, zit alles op en aan, sportpack, ap remmen, sport ophanging, dubbele oliekoeling, limited slip differentieel.
Set reservewielen met Toyo 888 op.
Rolbar achter stoelen.
Staat op 240pk nu.
Voor 500 euro kan er nog een softtop bij.
Nog juist een andere luchtfilter en sportuitlaat en dat ding is klaar.
Nadeel:
- Met een P zal ik al eerder eens gewoon buitenkomen, ook motorsound van die P....
- Pure hardcore dus
- Madamme rijdt liever is mee in een M of P.
Voordeel:
- goede leerwagen
- binnen budget
- min of meer even waardevast als een P
Nadeel:
- Met een P zal ik al eerder eens gewoon buitenkomen, ook motorsound van die P....
- Pure hardcore dus
Voordeel:
- goede leerwagen
- binnen budget
Ge moogt gerust zijn dat madamme NIET gaat willen meerijden in die Exige na de eerste keer. Ge moet er eens mee rijden. (of uw madam al gewoon laten in- en uitstappen als ze ne rok of een kleed aanheeft )
En dan die ventilatie in het interieur die alle stof van buiten naar binnen blaast enzo. Ideaal
Net terug van die Exige S, zit alles op en aan, sportpack, ap remmen, sport ophanging, dubbele oliekoeling, limited slip differentieel.
Rolbar achter stoelen.
Staat op 240pk nu.
Nadeel:
- Pure hardcore dus
Voordeel:
- goede leerwagen
- binnen budget
Rolbar achter stoelen.
Staat op 240pk nu.
Nadeel:
- Pure hardcore dus
Voordeel:
- goede leerwagen
- binnen budget
Tja zo een Lotus is een beetje als een moto. Al de fun is voorbehouden voor de man/vrouw aan het stuur. Hardcore wagen waar je zo zot van moet zijn dat de nadelen die je ervaart bij gebruik op openbare weg verdwijnen door die smile van oor tot oor zodra je ingestapt bent.
Ben indertijd met de Exige van Bas meegereden, en bleef zwaar op m'n honger zitten... Op 'n kort bochtig circuit valt 't allicht mee, maar op Francorchamps is 't niet zo leuk meer denk ik...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment