Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil niet stoken hé Jokkevlo maar je gaat nog van veel dingen verschieten ivm met tracks en trackcars denk ik... Waar jij het de laatste tijd over hebt. Denk zelf eerst eens goed na over wat je zegt en uiteindelijk beslist.
Denk eraan een RWD kan je niet uithalen als het regent hé.
buiten de clio toch weinig non-RWD te zien hier zulle
Ik wil niet stoken hé Jokkevlo maar je gaat nog van veel dingen verschieten ivm met tracks en trackcars denk ik... Waar jij het de laatste tijd over hebt. Denk zelf eerst eens goed na over wat je zegt en uiteindelijk beslist.
Denk eraan een RWD kan je niet uithalen als het regent hé.
Daarom dat ik hier zit tiens, om te leren. Maar ja ooit moet je iets kopen om in te zetten op het circuit. Ben niet van plan alle trackdays te doen met die Panamera.
Ik zit trouwens nu al met de "track" om daarmee iets voor te hebben.
Ik hou u niet tegen om het verschieten etc... nader te verklaren.
Het leuke is trouwens dat ik met die trackcar ook mijn stuur- en rijvaardigheid kan verder oefenen, wat me vertrouwder zal maken met de auto.
Binnen een uurke een test met de Lotus exige s si, eerst meerijden met een ervaren racer, dan zelf aan het stuur. Ben benieuwd.
Normaal morgen idem maar met een M3
Ik wist al van in het begin van dit topic dat het een M3 zou worden. Je wil er gewoon wat doekjes om draaien omdat je dat zelf niet wou toegeven.
Een betere combinatie qua redelijk goedkoop tracken en weekendkar is moeilijk te vinden.
Ik wist al van in het begin van dit topic dat het een M3 zou worden. Je wil er gewoon wat doekjes om draaien omdat je dat zelf niet wou toegeven.
Een betere combinatie qua redelijk goedkoop tracken en weekendkar is moeilijk te vinden.
Er zijn er nog een paar in de running, moet ze eerst allemaal is gereden hebben, maar de M3 staat zeker ergens bovenaan.
M3 is een super daily driver waarmee je op circuit kan, maar zeker geen weekendcar imo...
Eén van de mooiste kleuren voor een 997, extra vermogen, sportuitlaat, meer moet ik niet hebben. De velgen vloeken wel een beetje.
Plus: een roadtripje naar Tsjechië behoort tot de mogelijkheden als je hem gaat afhalen.
Ik ben er zo goed als uit. Er blijven nog twee keuzes over die afhangen van wat madamme wil.
Ofwel gaat de ML weg en komt er een M als daily, wat dan financieel "kostenefficiënt" is. (we blijven met 2 wagens ipv 3 rijden) en ik kan geld recupereren uit de ML.
Ofwel blijft de ML en komt er een Lotus Exige S (of cup).
Als de M komt moet ik niet heel veel van mijn budget investeren en heb ik de mogelijkheid sneller te sparen voor de droom terwijl ik ondertussen deftig kan oefenen.
In geval 1 ben ik op koers op binnen twee jaar (of zelfs sneller) de droom te kopen. Het topic welke Porsche moet dan ook gezien worden als project over meerdere maanden
Een testrit met de M is op komst, maar ergens voel ik wel dat de rijsensatie van de Lotus echt wel een pak hoger zal liggen. De M is dan ook een (leuk) compromis
Een testrit met de M is op komst, maar ergens voel ik wel dat de rijsensatie van de Lotus echt wel een pak hoger zal liggen. De M is dan ook een (leuk) compromis
Benieuwd wat je van de M gaat vinden. Ik vond hem niet bijster 'racy', maar wel een heel sterke mix van een daily met een sportwagen.
Comment