Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Porsche voor op circuit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
    Denk eraan een RWD kan je niet uithalen als het regent hé.
    Tuurlijk wel, dat is waterdicht hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      Tuurlijk wel, dat is waterdicht hoor
      OK, maar daar blijft het ook bij!

Comment

• Idd, zeker zonder rijhulp moet je dat niet onderschatten...

Comment

• Ik heb gehoord dat je met rwd zoveel meer rijfun hebt en lekker kan driften......komt van echte die hard BMW (M5) fans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            Ik heb gehoord dat je met rwd zoveel meer rijfun hebt en lekker kan driften......komt van echte die hard BMW (M5) fans
            Eindelijk!

Comment

Ik wil niet stoken hé Jokkevlo maar je gaat nog van veel dingen verschieten ivm met tracks en trackcars denk ik... Waar jij het de laatste tijd over hebt. Denk zelf eerst eens goed na over wat je zegt en uiteindelijk beslist.

buiten de clio toch weinig non-RWD te zien hier zulle

Comment

Ik wil niet stoken hé Jokkevlo maar je gaat nog van veel dingen verschieten ivm met tracks en trackcars denk ik... Waar jij het de laatste tijd over hebt. Denk zelf eerst eens goed na over wat je zegt en uiteindelijk beslist.

Daarom dat ik hier zit tiens, om te leren. Maar ja ooit moet je iets kopen om in te zetten op het circuit. Ben niet van plan alle trackdays te doen met die Panamera.

Ik zit trouwens nu al met de "track" om daarmee iets voor te hebben.

Ik hou u niet tegen om het verschieten etc... nader te verklaren.
                Het leuke is trouwens dat ik met die trackcar ook mijn stuur- en rijvaardigheid kan verder oefenen, wat me vertrouwder zal maken met de auto.

Binnen een uurke een test met de Lotus exige s si, eerst meerijden met een ervaren racer, dan zelf aan het stuur. Ben benieuwd.
                Normaal morgen idem maar met een M3

Comment

• Ik wist al van in het begin van dit topic dat het een M3 zou worden. Je wil er gewoon wat doekjes om draaien omdat je dat zelf niet wou toegeven.
                  Een betere combinatie qua redelijk goedkoop tracken en weekendkar is moeilijk te vinden.

Comment

• 997 mk1 - C2S - zou voor mij de beste optie zijn !

Comment

Ik wist al van in het begin van dit topic dat het een M3 zou worden. Je wil er gewoon wat doekjes om draaien omdat je dat zelf niet wou toegeven.
                      Een betere combinatie qua redelijk goedkoop tracken en weekendkar is moeilijk te vinden.

Er zijn er nog een paar in de running, moet ze eerst allemaal is gereden hebben, maar de M3 staat zeker ergens bovenaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        buiten de clio toch weinig non-RWD te zien hier zulle
                        http://www.youtube.com/watch?v=PamJJ...eature=channel
                        wat is dat groene monster

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                        Ik wist al van in het begin van dit topic dat het een M3 zou worden. Je wil er gewoon wat doekjes om draaien omdat je dat zelf niet wou toegeven.
                        M3 is een super daily driver waarmee je op circuit kan, maar zeker geen weekendcar imo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          wat is dat groene monster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                            haha zalig!

Comment

• Ik ben er zo goed als uit. Er blijven nog twee keuzes over die afhangen van wat madamme wil.

Ofwel gaat de ML weg en komt er een M als daily, wat dan financieel "kostenefficiënt" is. (we blijven met 2 wagens ipv 3 rijden) en ik kan geld recupereren uit de ML.

Ofwel blijft de ML en komt er een Lotus Exige S (of cup).

Als de M komt moet ik niet heel veel van mijn budget investeren en heb ik de mogelijkheid sneller te sparen voor de droom terwijl ik ondertussen deftig kan oefenen.

In geval 1 ben ik op koers op binnen twee jaar (of zelfs sneller) de droom te kopen. Het topic welke Porsche moet dan ook gezien worden als project over meerdere maanden

Een testrit met de M is op komst, maar ergens voel ik wel dat de rijsensatie van de Lotus echt wel een pak hoger zal liggen. De M is dan ook een (leuk) compromis
                              Last edited by Jokke_vlo; 01/04/2010, 00:24.

Comment

• Een E92 M dan?

Mooie uitkomst.

Comment

• Of eenM3 E46 met die zalige 6 cilinder (dat iis ook al een beetje Porsche hé :-))) )

Comment

• Als mevrouw er mee rijdt, wil ze een "recent" model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      Een testrit met de M is op komst, maar ergens voel ik wel dat de rijsensatie van de Lotus echt wel een pak hoger zal liggen. De M is dan ook een (leuk) compromis
                                      Benieuwd wat je van de M gaat vinden. Ik vond hem niet bijster 'racy', maar wel een heel sterke mix van een daily met een sportwagen.

(verslag staat hier nog ergens)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                        Benieuwd wat je van de M gaat vinden. Ik vond hem niet bijster 'racy', maar wel een heel sterke mix van een daily met een sportwagen.
                                        My idea exactly, en net daarom geen ideale keuze als tracktoy.

Comment

Working...
                                        X