M3 gts :d
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke Porsche voor op circuit?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMy idea exactly, en net daarom geen ideale keuze als tracktoy.
Comment
-
Het stoort mijn vrouw niet als ik een Lotus koop, alleen zal zij dat no way als daily willen gebruiken, en dat lijkt me redelijk normaal......
In een rokje gaan werken, winter, ......
Dus daar ligt het probleem.
Als ze de ML wil laten vallen voor de M3 is de te betalen upcharge veel kleiner dan wanneer ik een derde wagen koop. Zo simpel is het .
Dat gelul over Porsche en spoilers versta ik echt ni?
Comment
-
Doe zoals mij ... koop u een Mini JCW voor de madam
Daar zal ze wel in gezien willen worden, en daar gaat gij veel fun mee hebben op circuit.
En 't zal u ook qua banden & remmen niet zoveel kosten als een GT3 of M3
Ge moet er u morgen maar es inzetten voor een toerkeSo far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenDoe zoals mij ... koop u een Mini JCW voor de madam
Daar zal ze wel in gezien willen worden, en daar gaat gij veel fun mee hebben op circuit.
Ge moet er u morgen maar es inzetten voor een toerke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenDoe zoals mij ... koop u een Mini JCW voor de madam
Ge moet er u morgen maar es inzetten voor een toerke
Comment
-
Denk er wel aan dat je aan zo'n nieuwe M3 redelijk wat kosten moet doen om 'n circuit-ready te maken. Om te beginnen al de remmen, tenzij ze op de nieuwste M3 ineens enorm verbeterd zijn. Die van de E46 (zelfs de CSL) zijn rommel.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Miljaar. Via via komt er hier een C63AMG break dan nog voor mijn deur te staan, die ik kan kopen aan een redelijk straffe prijs, van een gepensioneerde
Volgens een van mijn maten is dat een wagen die op circuit ook heel wat fun kan bieden en evenwaardig met een M3
Er gaan er hier een paar steigeren, ik hoor toch graag de reacties. Altijd benieuwd
Jongens jongens straks een echte slettenbak op circuit.
Doordat de ML weg kan, moet ik dus niet aan mijn project spaargeld komen......
Comment
-
We zitten niet echt meer in de richting van 'tracktoys', maar zo'n C63 is wel zalig.
En toch, moest ik u zijn zou ik de ML houden en een 996 GT3 Mk2 kopen om te tracken. Dan heb je 2 auto's die ten volle doen waarvoor ze bedoeld zijn. De ML zodat uw vrouw op het gemak kan cruisen, en een deftige trackkar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMiljaar. Via via komt er hier een C63AMG break dan nog voor mijn deur te staan, die ik kan kopen aan een redelijk straffe prijs, van een gepensioneerde
2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWe zitten niet echt meer in de richting van 'tracktoys', maar zo'n C63 is wel zalig.
En toch, moest ik u zijn zou ik de ML houden en een 996 GT3 Mk2 kopen om te tracken. Dan heb je 2 auto's die ten volle doen waarvoor ze bedoeld zijn. De ML zodat uw vrouw op het gemak kan cruisen, en een deftige trackkar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIr fuel zijn cayman was nog een goede optie geweest, maar dies al verkocht.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDie CAMG ziet er idd zeer moeilijk bestuurbaar uit.
Normaal bekijk ik woensdag een M3 met DKG van 2009 met 6.000km op de teller aan een mooi budget dat me toelaat direct andere remmen te steken.
anders moogt ge een stevenVDW'ke doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten130i/135i handbak met leuke mods
Ophanging, remmen en een sper. => MEGA FUN !!!
Comment
Comment