Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Porsche voor op circuit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • damn, dat is pas een geile Porsche

    Comment


    • Ander kleurtje?


      Dit ding weegt 1100KG trouwens...

      Oh en TIJDENS de werken, zag deze er zo uit:


      Kwestie van aan te tonen hoe grondig die kerels te werk gaan...

      Of nog een ander kleurtje?

      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

      --------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

      --------------------------------------------------------------------------------------------

      Comment


      • 996Turbo!

        *kruipt in een hoekje*

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
          Ik blijf er bij, en zelfs gTa zegt 't, laat je 'n 964 of 993 bouwen (of koop eentje die gebouwd is), en je zit met 'n redelijk betrouwbare wagen.
          Ik heb zo toch mijn twijfels bij die so-called betrouwbaarheid als je vanalles gaat beginnen aanpassen. En een 964 is verdomd duur in onderhoud. En face it, eens een bepaalde leeftijd bereikt zit je met meer risico op slijtage/pannes. En de waardevastheid wil ik ook wel eens zien. Waarschijnlijk zeer waardevast als je 3 jaar wil wachten op een koper. De markt van de circuitrijders is al heel klein, en dan moet je nog juist op die man vallen die jouw wagen met jouw modificaties wil voor jouw prijs. En ik geloof nooit dat het in the end goedkoper gaat zijn dan gewoon een standaard 996GT3 kopen.


          Vergeet niet, op 'n "standaard" 996 / 997 GT3 heb je nog stevig wat kosten om hem zolder-proof te maken (koeling, remmen, ophanging ...)
          Beweer jij nu dat een standaard GT3 niet goed genoeg is om op circuit in te zetten?
          Dus de boel oververhit, de remmen gaan aan gort en de ophanging is veel te slap om stock mee rond te rijden op circuit....

          Comment


          • Oja, en dan ben ik het belangrijkste nog vergeten. No way dat je zo een gemodde Porsche ooit nog door de keuring krijgt.

            Comment


            • hoewel het geen cayman s mag zijn, toch een cayman s.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten


                Beweer jij nu dat een standaard GT3 niet goed genoeg is om op circuit in te zetten?
                Dus de boel oververhit, de remmen gaan aan gort en de ophanging is veel te slap om stock mee rond te rijden op circuit....
                Zolder is extreem zwaar voor de remmen.. Zelfs fullblown race auto's hebben daar regelmatig last van oververhitte remmen!

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  Iemand een idee wat zoiets moet kosten? Dus een 964 aankopen en zo gedetailleerd laten ombouwen?
                  Zo grondig: zal niet veel minder dan 80k zijn...
                  Mijn 964: 45k met volgende mods: RS flywheel and clutch- RS brakes- RS doorpanels- RS rear bumper- RS lightweight carpet set- RS brake ducts- steel braided brakelines- Intrax 1k2 suspension- Recaro Pole Position nomex bucket seats- rear seat delete- LSD Porsche- Aux fan bypass pipe- Auxiliary oil cooler- powerflow induction kit- hotfilm conversion- camshafts 2.3mm lift- sport cat- G-pipe- powered by PPE, 307hp, 360nm- AP Car Design rollbar- airco delete- Carrera stickers- Momo GT2 wheel

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
                    Zolder is extreem zwaar voor de remmen.. Zelfs fullblown race auto's hebben daar regelmatig last van oververhitte remmen!
                    Zolder is gewoon een klote-circuit.

                    punt

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door raven14 Bekijk Berichten
                      Zo grondig: zal niet veel minder dan 80k zijn...
                      Koop dan een 996 of 997 denk ik dan ...

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Ik heb zo toch mijn twijfels bij die so-called betrouwbaarheid als je vanalles gaat beginnen aanpassen. En een 964 is verdomd duur in onderhoud. En face it, eens een bepaalde leeftijd bereikt zit je met meer risico op slijtage/pannes. En de waardevastheid wil ik ook wel eens zien. Waarschijnlijk zeer waardevast als je 3 jaar wil wachten op een koper. De markt van de circuitrijders is al heel klein, en dan moet je nog juist op die man vallen die jouw wagen met jouw modificaties wil voor jouw prijs. En ik geloof nooit dat het in the end goedkoper gaat zijn dan gewoon een standaard 996GT3 kopen.




                        Beweer jij nu dat een standaard GT3 niet goed genoeg is om op circuit in te zetten?
                        Dus de boel oververhit, de remmen gaan aan gort en de ophanging is veel te slap om stock mee rond te rijden op circuit....
                        Een 964 in goede staat (dus zeker als hij vanaf 0 terug opgebouwd werd) blijft veel geld opbrengen. Zoiets verkoop je inderdaad niet op 2 weken of zo, maar er is zeker een markt voor.
                        De 996 is nooit populair geweest (de koplampen), dus binnenkort is een 964 meer waard dan een 996.

                        Kijk maar naar de prijs van echte 964 RSen, die gaan al duurder dan 996 GT3 RS...

                        En ja, de standaard remmen van 'n GT3 houden 't niet ZO lang uit als sommigen denken. De kerels van Manthey hebben zo'n pakket voor de 996 GT3, om hem klaar te maken voor trackdays.
                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Oja, en dan ben ik het belangrijkste nog vergeten. No way dat je zo een gemodde Porsche ooit nog door de keuring krijgt.
                        Tuurlijk wel, je laat 'm in DE bouwen en keuren, en dan keuring alleenstaand geval. Bijna alles is trouwens Porsche OEM spul, dus met 't logotje erop doen ze op de keuring niet ZO moeilijk.
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

                        --------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

                        --------------------------------------------------------------------------------------------

                        Comment


                        • Op Mobile staat er eentje:

                          Witte 964 RS ombouw
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

                          --------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

                          --------------------------------------------------------------------------------------------

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten

                            Tuurlijk wel, je laat 'm in DE bouwen en keuren, en dan keuring alleenstaand geval. Bijna alles is trouwens Porsche OEM spul, dus met 't logotje erop doen ze op de keuring niet ZO moeilijk.

                            Natuuuuuurlijk

                            Ik wil het je allemaal wel eens zien doen als het er op aankomt.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              Op Mobile staat er eentje:

                              Witte 964 RS ombouw
                              Verkrachting IMO

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Koop dan een 996 of 997 denk ik dan ...
                                Minder rijplezier, wel sneller natuurlijk. 't Is maar wat je verkiest.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door raven14 Bekijk Berichten
                                  Minder rijplezier, wel sneller natuurlijk. 't Is maar wat je verkiest.
                                  Hoezo minder rijplezier ? Denk dat die stelling wat te kort door de bocht is... Het rijplezier zal inderdaad wel anders zijn maar in beide types zal je meer dan genoeg rijplezier beleven hoor, 't is maar wat je wil qua wagen/rijstijl

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Hoezo minder rijplezier ? Denk dat die stelling wat te kort door de bocht is... Het rijplezier zal inderdaad wel anders zijn maar in beide types zal je meer dan genoeg rijplezier beleven hoor, 't is maar wat je wil qua wagen/rijstijl
                                    Ok iets genuanceerder: zo een geprepareerde (en daarenboven oudere) wagen is harder, duidelijker aan te voelen, minder gefilterd in het doorgeven van feedback, en daarenboven meer tricky -> de perfecte ingredienten voor een dagje fun.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Verkrachting IMO
                                      De velgen trekken idd op geen klOte, maar voor de rest toch netjes gedaan?
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

                                      --------------------------------------------------------------------------------------------
                                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

                                      --------------------------------------------------------------------------------------------

                                      Comment


                                      • AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt


                                        wat moet ik hiervan denken?

                                        Comment


                                        • die man heeft daar wel meerdere porsche staan zowel 996 GT3RS als 997 GT3 (RS). mss kunt ge daar is een testritje vragen.
                                          heeft er nu ook 2 gallardo's staan elemaal raceklaar gemaakt.
                                          BMW X5 45e

                                          Comment

                                          Working...
                                          X