Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en dan kan je tenminste af en toe eens inkruipen. Bvb eens naar de ring knallen, eens mee een toerke doen 's avonds of in het weekend,...
Vooral dat ja. Dat is een luxe die we hebben van er niet zo ver vandaan te wonen. Niks te boeken op voorhand enzovoort. Als de zon schijnt (of niet voor de dapperen ) en ge hebt tijd, hop de auto in en naar ginder
Naar wat ik heb gezien/gelezen is een GT-R niet zo plezant op een circuit als een Porsche, wat sterieler. Heel effectief wel natuurlijk, en ook een niet te kloppen verhouding prijs/prestaties. Maar als circuitspeeltje zou ik er toch niet voor kiezen denk ik.
Naar wat ik heb gezien/gelezen is een GT-R niet zo plezant op een circuit als een Porsche, wat sterieler. Heel effectief wel natuurlijk, en ook een niet te kloppen verhouding prijs/prestaties. Maar als circuitspeeltje zou ik er toch niet voor kiezen denk ik.
Persoonlijk denk ik dat je al heel veel fun gaat hebben met een 2S... ok het is géén GT3 (RS) maar ik denk dat je relatief goedkoop gaat kunnen rondsnorren met deze...
Waarom geen Carrera 2S als ge niet van de looks van een Caymans S houdt?
Ook mijn mening : ten eerste een perfecte opstap voor een GT3 (ahum) owv dezelfde set-up, ten tweede nog meer dan heftig genoeg om al serieus te zweten bij uw eerste circuituitstapjes, geloof me
Er rijden er genoeg rond met een 2S die op circuit GT3's inhalen (al hoop ik dat me dat in de toekomst toch niet al te vaak overkomt )
Deze exige is echt...WAUW; ik heb hem van kortbij gekeurd en je zal al snel materiaal moeten hebben om dit te volgen op circuit en is dan nog perfect bruikbaar dagelijks.
Het enigste minpunt dat deze wagens hebben is de instap. Als je groot of dik bent ,dan kan het in en uitstappen wel een hel zijn.
Passeer eens bij FKM,ze zullen je graag advies geven en een testritje en hun service vind ik zeer goed.Mijne Lotus komt ook van daar
Deze exige is echt...WAUW; ik heb hem van kortbij gekeurd en je zal al snel materiaal moeten hebben om dit te volgen op circuit en is dan nog perfect bruikbaar dagelijks.
Het enigste minpunt dat deze wagens hebben is de instap. Als je groot of dik bent ,dan kan het in en uitstappen wel een hel zijn.
Passeer eens bij FKM,ze zullen je graag advies geven en een testritje en hun service vind ik zeer goed.Mijne Lotus komt ook van daar
Comment