Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vertegenwoordiger : houding tov reclame op bedrijfswagen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtennochtans veel KMO's geven auto's als verloning, net omwille van het feit dat dat goedkoper is dan extra loon geven dat significant is voor de werknemer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenJa... en die auto's doen dat ongetwijfeld met brio. Ik heb een vriendin die dagelijks meer dan 200-300 km moet doen met een Clio. Ik heb ze nog nooit horen klagen. En wij hebben al een Polo gehad als vervangwagen op de firma en dat is echt een kleine (nuja), comfortabele auto! Rijdt zeer goed en volgens mij kan je daar probleemloos lange afstanden mee afleggen.
't Zit vooral tussen de oren bij sommigen dat een kleine auto niet comfortabel kan zijn, denk ik.
Ondertussen al genoeg vervangers gehad, waaronder fiesta's en dergelijke.
Alles kan, vroeger reed men met een Golf I 1.5 of 1.6 diesel ook hele dagen rond, maar we gaan er allen op vooruit, toch?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZeer vreemd. Mensen die gewoon het woon-werkverkeer doen, krijgen toch gewoon een km-vergoeding. Meestal zijn het toch de salesmensen (ed) die dagelijks de baan opmoeten die een firmawagen krijgen. Stel je voor dat een bedrijf, iedereen die dagelijks pendelt tussen woon en werk, van een bedrijfsauto moet voorzien...
Anderzijds is het zo dat veel informaticabedrijven een firmawagen aanbieden om nog kandidaten te lokken naar hun vacatures.
Dat is niet anders voor Colruyt: 400 informatici en 398 firmawagens een paar jaar terug. En die moeten niet naar klanten of de baan op, toch zeker 80 pct niet.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtenveel is relatief hoor. Ik ken relatief veel KMO-ers en het geven van een firmawagen, die privé inzetbaar is, is er toch eerder uitzonderlyk. Maar hetb bestaat natuurlyk wel.
Een KMO met 5 werknemers is geen KMO met 80 werknemers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOnder de steen van KMO-bedrijven.Ik ken maar zeer weinig firma's die hun oudste en duurste werknemers 'plots' een auto 'geven' hoor...
Dat het in het plaatselijk aannemersbedrijf niet gebeurd kan ik best aannemen, ook niet voor de secretaresse voor een bedrijf van een redelijke omvang. Maar vanaf een bepaalde positie zijn firmawagens nu eenmaal standaard, ook voor privé gebruik. En meestal wil je de mensen (kennis, ervaring) van die posities niet kwijt, en die ga je dan niet lastig vallen met reclame op hun wagens waarvan het effect mogelijk marginaal is.
Comment
-
bij ons op werk komen er dagelijks klachten binnen, er rijden + 185 wagens rond met logo en volgnummer
klachten : afsnijden, te bruusk remmen, niet rap genoeg rijden, te rap rijden, ... en vele zijn anoniem
en als werknemer kan je hier weinig tegen doen, je wordt er wel op aangesproken door je chef
enkel directeur heeft een wagen zonder logo
weet je nu waarom er zoveel met eigen wagen + km-vergoeding rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten... Mijn eigen manager is het dan ook nog opgestapt toen het management dan toch een car plan kreeg en hij zijn Espace niet meer kon inwisselen voor een Espace om zijn 3 tieners mee te vervoeren.
Kan belachelijk zijn, maar daar is toen stevig wat kennis buiten gegaan, enkel en alleen omdat ze prulden met het car plan.
passat is eerste voorstel ?!?
wat is voordeel van een firmawagen als je deze niet voor 100% kan gebruiken in je privé???
Comment
Comment