Hallo allen,
Een poll voor alle vertegenwoordigers hier aanwezig, of bij uitbreiding iedereen die hun gedachtengang wil volgen. Na een discussie met een ondernemer eerder deze week wens ik graag jullie feedback.
In de desbetreffende onderneming zijn er 6 vertegenwoordigers + 2 hogere functies die van een bedrijfswagen genieten. Deze werden tot op heden aangekocht zonder reclame op de wagen.
Onlangs werd er een nieuwe wagen aangekocht door de firma met bestickering. Deze dient als inloopwagen voor nieuwe mensen of vervangingswagen bij schade of onderhoudsbeurten.
Gezien het mooie resultaat, grote zichtbaarheid en relatief lage kost is het dan ook mijn mening dat iedere nieuwe wagen dient van reclame voorzien te worden. Dit enkel naar de toekomst toe, namelijk iedere nieuw aangekocht wagen ter vervanging van de huidige of uitbreidingswagens. (dus geen oude gaan bestickeren)
De ondernemer acht dit echter bijzonder moeilijk verkoopbaar naar de vertegenwoordigers toe. Lees: deze vertegenwoordigers wensen blijkbaar niet dat het overduidelijk is dat zij met een firmawagen onder weg zijn?
Delen jullie deze mening of vinden jullie het eerder fair dat een bedrijf de wagen gebruikt als reclame-drager aangezien zij (grotendeels) de kosten draagt ?
Ter info: het gaat hem om BMW 1 en 3 series en een neutraal logo of merknaam (geen Durex, Always, Veet, etc. toestanden dus).
TOEVOEGING: gaat hem over 2 zijkanten van de wagen met 2 uni-kleuren en een dekking van 25 a 30% van het lakwerk. Neus, dak en achteraan niet bestickert.
Alvast bedankt voor een motivering van jullie stem.
Groeten,
TheNxSyS
Een poll voor alle vertegenwoordigers hier aanwezig, of bij uitbreiding iedereen die hun gedachtengang wil volgen. Na een discussie met een ondernemer eerder deze week wens ik graag jullie feedback.
In de desbetreffende onderneming zijn er 6 vertegenwoordigers + 2 hogere functies die van een bedrijfswagen genieten. Deze werden tot op heden aangekocht zonder reclame op de wagen.
Onlangs werd er een nieuwe wagen aangekocht door de firma met bestickering. Deze dient als inloopwagen voor nieuwe mensen of vervangingswagen bij schade of onderhoudsbeurten.
Gezien het mooie resultaat, grote zichtbaarheid en relatief lage kost is het dan ook mijn mening dat iedere nieuwe wagen dient van reclame voorzien te worden. Dit enkel naar de toekomst toe, namelijk iedere nieuw aangekocht wagen ter vervanging van de huidige of uitbreidingswagens. (dus geen oude gaan bestickeren)
De ondernemer acht dit echter bijzonder moeilijk verkoopbaar naar de vertegenwoordigers toe. Lees: deze vertegenwoordigers wensen blijkbaar niet dat het overduidelijk is dat zij met een firmawagen onder weg zijn?
Delen jullie deze mening of vinden jullie het eerder fair dat een bedrijf de wagen gebruikt als reclame-drager aangezien zij (grotendeels) de kosten draagt ?
Ter info: het gaat hem om BMW 1 en 3 series en een neutraal logo of merknaam (geen Durex, Always, Veet, etc. toestanden dus).
TOEVOEGING: gaat hem over 2 zijkanten van de wagen met 2 uni-kleuren en een dekking van 25 a 30% van het lakwerk. Neus, dak en achteraan niet bestickert.
Alvast bedankt voor een motivering van jullie stem.
Groeten,
TheNxSyS
Comment