Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het raarste dat jullie gevonden hebben in jullie auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het raarste dat jullie gevonden hebben in jullie auto

nadat ik deze thread had gelezen.
    vroeg ik me af of er hier autoforummers waren ( met een 2de hands wagen), die al rarigheden hebben aangetroffen in hun wagen.

enkele voorbeelden

i also found a set of dice with "naughty" things written on one and various body parts on the other.

lets see...

i found some MAGIC cards (dungeons and dragon type stuff) a few MAGIC dice, a 4 in one cigarette lighter receptacle splitter, im sure there is more that i am forgetting...

in a 2nd gen transam my stepdad got to part out i was trying to remove the back seat when my finger pricked something sharp... turns out it was a hypodermic needle

oh, i almost forgot,
    when installing my B&M shifter, i found a joint under the console.
    no, i didnt smoke it.
    Not anything the previous owner left behind, but, while driving at highway speed a mouse climbed out of the de-froster vent, scooted right in front of me and stuck its head out of the side window like a dog!!! I know a grown man shouldn't be afraid of a little mouse but I almost $hit. I slammed on the brakes and he turned and went back down the vent. I was on my way to golf league so I turned around and took a different vehicle and set a trap in the Camaro. After golf checked the trap and there he was. I think he must have been in my golf bag which was sitting on the garage floor until just before leaving.
    found 4 dollars worth of change when i pulle dout my carpet which was good. And when I pulled out the stock rear speakers I found a shirt stuffed behind it.
    Not me but an old co-worker I used to work with bought an 86 iroc from a police auction and a couple of months after owning it he wanted to find out why his blower is running but nothings was coming through the vents. He took the air box apart and found a brick of cocaine. He immediately called the police but man I'd be freakin out.

ikzelf heb enkel nog maar een duitse mark gevonden, een oud alarm, een een hoop slechte lassen. No gold treasure for me

Onder de bestuurderszetel van een Opel Vectra van 1992 een "knopje" waar je op kon drukken, vanuit dat knopjes vertrokken er kabeltjes die achter de bekleding verdwenen.
    Ik heb nooit geweten waarvoor dat zou kunnen dienen.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Onder de bestuurderszetel van een Opel Vectra van 1992 een "knopje" waar je op kon drukken, vanuit dat knopjes vertrokken er kabeltjes die achter de bekleding verdwenen.
      Peter Goossens wou een aanslag op je plegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
        Peter Goossens wou een aanslag op je plegen
        Ma man, das van lang voor die zever met dien uil.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

in mijn koffer nog een stukje uitgebrande elctronica gevonden. niemand weet wat het doet of zou moeten doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
            in mijn koffer nog een stukje uitgebrande elctronica gevonden. niemand weet wat het doet of zou moeten doen.
            WOW
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

het was niet standaard, gewoon afgetakt van bestaande draden van mijn achterverlichting.

Comment

Een neksnoer (zo ééntje voor uw sleutels of zo) met een identificatie-kaart van een Telenet-technieker.
                2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Startonderbreker?

Comment

In mijn Audi Coupé indertijd staken tussen de voorruit en het dashboard vermolmde parkeerbonnetjes van midden jaren '90

Comment

Toen ik klein was kreeg ik van een toenmalige vriend van mijn vader een afgedankte Ford Transit om in te spelen,die man zijn hobby was vissen...achter de zetel vond ik een bakje met koffiedrab waarin hij regenwormen kweekte

Comment

een cassette van den Cherry Moon
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

een halve kilo coke in de tank
                          een pakje kauwgom

wat ik zelf al ben vergeten: geen idee, niets belangrijks.
                          nog een zonnebril mogen gaan halen in een leasewagen die was teruggebracht
                          bijna een groot zwart werpmes vergeten. de carwash trok nogal ogen toen ze het van tussen de zetels van de achterbank haalden
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Een paar dode muizen in het motorcompartiment
                            2014 Bmw 118d Estorill //M
                            2000 Bmw 320d
                            2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                            2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                            https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                            Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                            Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                              Startonderbreker?
                              volgens mij ook

Comment

een grote maglite in de deur (ik vond al dat ze zo rammelde als ik ze dichtsloeg)
                                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Een hondenleiband.
                                  En een onderdeel van de klink/raamhendel, zoals op deze foto te zien is:
                                  Last edited by Daan; 25/06/2010, 16:28. Reden: http://www.montagna.nl/Showroom-Klassiek-verkocht-venduta/fiat-1100-r/index.html

Comment

In een oude golf 2 bedoeld voor autocross zat onder de bestuurderszetel gras te groeien.
                                    De verkoper vertelde mij dat er vroeger water in lekte.
                                    Waren echt mooi groene gezonde sprieten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mvke Bekijk Berichten
                                      In een oude golf 2 bedoeld voor autocross zat onder de bestuurderszetel gras te groeien.
                                      De verkoper vertelde mij dat er vroeger water in lekte.
                                      Waren echt mooi groene gezonde sprieten
                                      :ROFL:

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                      een halve kilo coke in de tank
                                      ??? wtf. wat heb je ermee gedaan ?
                                      -naar de politie gebracht.
                                      -weggegooid
                                      -hooray new tires
                                      Last edited by Timmie; 25/06/2010, 20:14.

Comment

In een ouwe BMW, een emmer vol gebroken glas en een nijptang onder de achterzetel.

In een oude Lancia, een emmer met een werkende koplamp in.

Comment

Working...
                                        X