Beste forummers;
dit is de situatie:
Toen ik enkele dagen geleden wou kijken of het makkelijk is de daklijsten te demonteren, heb ik met mijn brute kracht het spel natuurlijk kapot getrokken
niet veel aan de hand, het gaat maar om de achterste, ik kan ze plakken, maar toch ...
Ik heb nu de standaard mat zwarte lijsten
Ik was al eerder met het idee aan het spelen om ze te veranderen,
en mss ga ik ze nu toch doorvoeren (al blijft het ERG prijzig)...
wagen :
E90 sapphirschwarz, velgen 162, verlaging, getinte ramen (kan belangrijk zijn voor oordeel met deze set-up)
Belangrijk : de stijl die ik probeer na te streven is een combinatie van klasse en sportiviteit. (daarom bvb chroom nieren en style 162 velgen, maar ook verlaging en getinte ramen).
De overweging die ik nu moet maken past ook in dit rijtje.
OK; welke afwerking zouden jullie kiezen ?
pillars = panelen tussen de ruiten
1) Chrome line : volledig
2) shadow line : volledig
3) combinatie chrome line / shadowline : bovenste lijsten chroom, al de rest shadowline (inclusief pillars)
4) ander : bvb. chrome line met carbon pillars, ...
Van de eerste 3 krijg je een foto vanuit de carconfigurator.
Ik moet zeggen dat ikzelf een lichte voorkeur heb voor optie 3: een combinatie.
omdat ik de chromen bogen bovenaan dus mooi contrasterend vind met de zwarte kleur,
maar de horizontale raamlijsten in chroom vind ik dan weer lelijk : daarom combinatie
laat u gaan
dit is de situatie:
Toen ik enkele dagen geleden wou kijken of het makkelijk is de daklijsten te demonteren, heb ik met mijn brute kracht het spel natuurlijk kapot getrokken
niet veel aan de hand, het gaat maar om de achterste, ik kan ze plakken, maar toch ...
Ik heb nu de standaard mat zwarte lijsten
Ik was al eerder met het idee aan het spelen om ze te veranderen,
en mss ga ik ze nu toch doorvoeren (al blijft het ERG prijzig)...
wagen :
E90 sapphirschwarz, velgen 162, verlaging, getinte ramen (kan belangrijk zijn voor oordeel met deze set-up)
Belangrijk : de stijl die ik probeer na te streven is een combinatie van klasse en sportiviteit. (daarom bvb chroom nieren en style 162 velgen, maar ook verlaging en getinte ramen).
De overweging die ik nu moet maken past ook in dit rijtje.
OK; welke afwerking zouden jullie kiezen ?
pillars = panelen tussen de ruiten
1) Chrome line : volledig
2) shadow line : volledig
3) combinatie chrome line / shadowline : bovenste lijsten chroom, al de rest shadowline (inclusief pillars)
4) ander : bvb. chrome line met carbon pillars, ...
Van de eerste 3 krijg je een foto vanuit de carconfigurator.
Ik moet zeggen dat ikzelf een lichte voorkeur heb voor optie 3: een combinatie.
omdat ik de chromen bogen bovenaan dus mooi contrasterend vind met de zwarte kleur,
maar de horizontale raamlijsten in chroom vind ik dan weer lelijk : daarom combinatie
laat u gaan
Comment