Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW: Sensatec of Stof?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
    Dit is ook mooi. Best of both worlds.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
      Dit is ook mooi. Best of both worlds.
      ja is héél mooi en precies nog helemaal nieuw

Comment

Ik zou ook opteren voor de sotf/leder combinatie.
        Maar om echt te antwoorden op de poll-vraag : liever stof, ook mooi, kwalitatief goed en qua klimaat in orde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
          Stof leder combo!Zoals in de mijne vind ik wel goed (het leder heeft van die nopjes)en niet te duur 600€ zeker.
          Blijft erg knap, en eigenlijk de meest ideale combo zelfs : knappe looks, goeie grip (full leder is gletsigerder), en nog in zekere zin betaalbaar.

Comment

Iemand een lange termijn ervaring met de nieuwere sensatec bekledingen bij BMW?

Comment

Collega had een 318 met Sensatec: 165.000 km op drie jaar=> zag er nog OK uit. Heeft het op zijn nieuwe ook genomen.
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Mijn vorige BMW had ook sensatec. Vond het prima en zeer gebruiksvriendelijk.
                Nooit het gevoel gehad dat het meer zou "plakken" dan echt leder ook.

Comment

Echt een dikke aanrader die Sensatec...

Comment

Hier 60.000 km met een F31 met sensatec (beige).
                    Best tevreden over, ziet er als leder uit maar voelt wel ruwer aan. Zweet evenveel in de zomer als het dakota leder dat ik op mijn E90 had.
                    Vertoont heel kleine scheurtjes op de bestuurderszetel ter hoogte van de opstaande boorden van het zitgedeelte omdat het daar tegen de plastiek van de zetel gedrukt wordt. Het is enkel zichtbaar als je van dichtbij kijkt dus niet echt een probleem lijkt me.
                    Zou het zeker opnieuw bestellen! Het Dakota leder vertoonde trouwens na een tijd nog veel meer scheurtjes dan ik nu heb.

Comment

sensa all the way
                      Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                      VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

En heeft zo'n sensatec onderhoud nodig? Ik veronderstel dat zoiets niet kan uitdrogen.

Comment

Zoals alle andere plastics in de auto, onderhoud ik het T-Tec (vergelijkbaar met de Sensatec, maar kwetsbaarder) in mijn Volvo met Poorboys Natural Look. Ik doe dat een tweetal keer per jaar.
                          Valt mee qua kostprijs, gemakkelijk in gebruik en 't riekt naar frangipanekoekskes.
                          De afwerking is streeploos en mat.
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Wij zitten nu op bijna 40.000 km met de 1, en deze heeft sensatec, geen klachten over eigenlijk
                            2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                            2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                            2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                            2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                            2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Liever stoffen sportzetels. Ik denk dat als je hem occasie doorverkoopt mensen kunt wijsmaken dat het leder is. Mercedes had vroeger zo een lederlook interieur en die waren onverslijtbaar.

Comment

Sensatec in een premium... Ik zal het nooit begrijpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                  Sensatec in een premium... Ik zal het nooit begrijpen.
                                  Als het leder in die premium nog premium zou zijn, dan kan ik u nog ergens begrijpen. Maar de standaardleders zijn dat al lang niet meer hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Als het leder in die premium nog premium zou zijn, dan kan ik u nog ergens begrijpen. Maar de standaardleders zijn dat al lang niet meer hoor.
                                    Ja dat begrijp ik dus ook niet (zeker met die prijzen).

Comment

Ik heb beige BMW Dakota leder in mijn Golf 6 Highline en ben daar best tevreden over. Heeft me overigens slechts 800 euro gekost.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                                        Ik heb beige BMW Dakota leder in mijn Golf 6 Highline en ben daar best tevreden over. Heeft me overigens slechts 800 euro gekost.
                                        ICT Lier?

Comment

Nee , via marktplaats.nl bij http://www.eurocarbekleding.nl/paginas/home.htm .Zeer goed afgewerkt . Zonder kunstleder zoals bij het originele veel te dure (meer dan 1500 euro) leder af fabriek. Ook veel makkelijker proper te houden dan het oorspronkelijke beige stof/alcantara interieur.

Comment

Working...
                                          X