Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW: Sensatec of Stof?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

[QUOTE=mozarella;5494044]Ik heb beige BMW Dakota leder in mijn Golf 6 Highline en ben daar best tevreden over. Heeft me overigens slechts 800 euro gekost.[/QU

Dat is toch echt een nutteloze aankoop, pure geldverkwisting als je het mij vraagt.
    Ten eerste op stoffen zetels zit je evengoed
    Ten tweede, in den aldi verkopen ze van die zetelovertrekken voor pakweg 20 €

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Dat is toch echt een nutteloze aankoop, pure geldverkwisting als je het mij vraagt.
      Ten eerste op stoffen zetels zit je evengoed
      Ten tweede, in den aldi verkopen ze van die zetelovertrekken voor pakweg 20 €
      1.Dat het nuttig of niet nuttig is, dat is ieders eigen mening. Net als het gegeven dat stoffen zetels evengoed zitten.
      2. Een plastic zetelovertrek van den Aldi is toch net iets anders. Dit is origineel leder, overtrokken en dicht gestikt, zoals het origineel ook gedaan wordt. Ik had in m'n E46 ook een Montana lederen interieur (BMW leder) laten naplaatsen. Kostte me toen complete 1.200 euro, 800 minder dan optioneel bij BMW.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        1.Dat het nuttig of niet nuttig is, dat is ieders eigen mening. Net als het gegeven dat stoffen zetels evengoed zitten.
        2. Een plastic zetelovertrek van den Aldi is toch net iets anders. Dit is origineel leder, overtrokken en dicht gestikt, zoals het origineel ook gedaan wordt. Ik had in m'n E46 ook een Montana lederen interieur (BMW leder) laten naplaatsen. Kostte me toen complete 1.200 euro, 800 minder dan optioneel bij BMW.
        Ja, weet ik ook wel hoor
        Mijn post kwam spontaan in mij op als reactie op de (vele) grappige antwoorden die mozarella soms (altijd) post. (lees er maar eens enkele opnieuw na en je zal wel begrijpen wat ik bedoel)

Comment

ik heb beide gehad: sensatec scheurt bij intensief gebruik redelijk snel, naden waren na 180.000km kapot, stoffen zetels zagen na 200.000km er nog goed uit(weinig slijtage)
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
            Ja, weet ik ook wel hoor
            Mijn post kwam spontaan in mij op als reactie op de (vele) grappige antwoorden die mozarella soms (altijd) post. (lees er maar eens enkele opnieuw na en je zal wel begrijpen wat ik bedoel)
            Ah oké.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
              ik heb beide gehad: sensatec scheurt bij intensief gebruik redelijk snel, naden waren na 180.000km kapot, stoffen zetels zagen na 200.000km er nog goed uit(weinig slijtage)
              Je hoort verschillende verhalen.

Comment

Ik denk dat velen (waaronder ik) geen verschil zien tss sensatec, nevadaleer en dakotaleer van bmw (als je ze niet naast elkaar ziet om te vergelijken)
                Last edited by ; 31/12/2014, 19:13.

Comment

Sensatec is willen maar niet kunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Wat een nonsens.

Comment

Wat een nonsens.
                      Wat zijn jouw redenen dan wel om sensatec te overwegen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                        Kunnen maar niet willen.

Comment

Kunnen maar niet willen.
                          Perfect antwoord . Ik heb het m-pack-stofje met alcantara. Zou het niet willen wisselen voor leder.

Comment

En nu serieus. Ik heb het verschil op een staaltje ook gevoeld tussen sensatec en Dakota. En dat lijkt echt heel hard op elkaar, en dat voor 1.600 euro minder. Ik vind dat dat wel kan tellen.

Comment

Perfect antwoord . Ik heb het m-pack-stofje met alcantara. Zou het niet willen wisselen voor leder.
                              Heb ik nu ook. Maar als ik een nieuwe zou kopen, zou het een rode worden. En die blauwe naden van het alcantara/stoffen interieur matchen daar niet perfect mee vind ik.

Comment

Heb ik nu ook. Maar als ik een nieuwe zou kopen, zou het een rode worden. En die blauwe naden van het alcantara/stoffen interieur matchen daar niet perfect mee vind ik.
                                Dat snap ik. Ik heb al paar keer mee gereden in een bmw met sensatec. Dat valt best mee, maar toch ontbreekt der iets aan. Over duurzaamheid doe ik geen uitspraken.

Comment

Dat snap ik. Ik heb al paar keer mee gereden in een bmw met sensatec. Dat valt best mee, maar toch ontbreekt der iets aan. Over duurzaamheid doe ik geen uitspraken.
                                  Vraag is of 'dat iets dat er aan ontbreekt' jou 1600 euro waard is ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Wat is een BMW met M pakket dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Straks wordt hier nog beweerd dat een bmw tout court willen maar niet kunnen is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                        Of wat is een bmw 1 of 3 dan? Een 5 of een 7 willen maar niet kunnen? Zo kunnen we nog een tijdje doorgaan he ��
                                        feit is dat wat de een als onontbeerlijk beschouwt, niet noodzakelijk onontbeerlijk is voor de ander, er zijn zeker mensen die enkel geen stof willen omwille van bvb allergie tegen stof of om makkelijk te kunnen onderhouden met kinderen. moeten die mensen dan 1600 euro extra betalen omdat er een paar freaks zijn die dat 'willen maar niet kunnen vinden'?
                                        moesten we nu eens gewoon iedereen zijn gedacht laten doen, zonder vooroordelen ... Misschien een mooi voornemen voor 2015? ��

ps: ik heb zelf dakota leder, op een leasing was dat nu eenmaal interessantst, da's weer een ander gegeven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                          Allebei Premium kwaliteit zeker?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X