Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW: Sensatec of Stof?
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Bij de F reeks met M pakket heb je nu wel idd een mooi alcantara/stof combinatie.
Persoonlijk vind ik dat je vanaf een bepaalde categorie niet meer weg raakt met stof of sensatec.
Een 316i met sensatec gaat nog. Een 335i bijvoorbeeld niet meer. Zelfde bij een 5 reeks met stof (bestaat dat eigenlijk?), dat past gewoon niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBij de F reeks met M pakket heb je nu wel idd een mooi alcantara/stof combinatie.
Persoonlijk vind ik dat je vanaf een bepaalde categorie niet meer weg raakt met stof of sensatec.
Een 316i met sensatec gaat nog. Een 335i bijvoorbeeld niet meer. Zelfde bij een 5 reeks met stof (bestaat dat eigenlijk?), dat past gewoon niet.
Ps : bij de aankoop van mijn laatste wagen was het goedkoper om leder te nemen dan de optie sensatec aan te kruisen. (raar maar waar, wegens de combinatie van enkele optie's en enkele paketten was de leder optie iets van drie maal niets)
Trouwens persoonlijk ben ik voorstander van alcantara, maar helaas is deze optie niet altijd combineerbaar met andere zaken.
Leer/stof vind ik ook iets hebben, maar dat zal dan ook weer aanzien worden als willen maar niet kunnen zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenWaarom zou stof niet meer passen op een 335i die , op het iets zwaardere motortje na , voor 99% gelijk is aan een 316i ?
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenEn wat als bmw die sensatec nu eens bij de lancering ervan had gepromoot op alle topmmodellen en gelijk 5 x duurder had gemaakt. (en er een stempel had opgezet zodat het voor iedereen zichtbaar was) wat zou dan de mening geweest zijn over het produkt ?
Ps : bij de aankoop van mijn laatste wagen was het goedkoper om leder te nemen dan de optie sensatec aan te kruisen. (raar maar waar, wegens de combinatie van enkele optie's en enkele paketten was de leder optie iets van drie maal niets)
Trouwens persoonlijk ben ik voorstander van alcantara, maar helaas is deze optie niet altijd combineerbaar met andere zaken.
Leer/stof vind ik ook iets hebben, maar dat zal dan ook weer aanzien worden als willen maar niet kunnen zeker ?
Alcantara in combinatie met leder zou ik ook nog wel zien zitten. Helaas niet beschikbaar. Volledig alcantara lijkt me een bitch om proper te houden.
Het is op zich zwak dat bmw dit als "premium" merk aanbiedt, maar ja, de wannabes of leaserijders met beperkt budget hebben dan ook hun leder look.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBij de F reeks met M pakket heb je nu wel idd een mooi alcantara/stof combinatie.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenIn de usa is sensatec de standaardbekleding in een 335 i
Comment
-
Om dan nog maar te zwijgen van de bedenkelijke kwaliteit van het ruwe Dakota leder. Zo zijn bijvoorbeeld bij een f10 de lederen delen in de deur niet eens van echt leder. Maar voor 90% van de kopers is leder gewoon leder en daar is dan ook alles mee gezegd.-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenOm dan nog maar te zwijgen van de bedenkelijke kwaliteit van het ruwe Dakota leder. Zo zijn bijvoorbeeld bij een f10 de lederen delen in de deur niet eens van echt leder. Maar voor 90% van de kopers is leder gewoon leder en daar is dan ook alles mee gezegd.
Bison, Dakota, Montana,Nappa, Nevada en de rest
Bestaan er eigelijk normen waaraan leder moet voldoen om een bepaalde naam te dragen ? of gebruikt iedereen maar wat hij wil ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJe zou het niet geloven hé dbr2, maar een 335i is van een andere prijscategorie dan een 316i. Het is een vies woord, maar de 335i geniet een hogere... Status. Ik ga nu m'n mond spoelen met bleekwater.
Sensatec is vinyl. Leder is leder.
Alcantara in combinatie met leder zou ik ook nog wel zien zitten. Helaas niet beschikbaar. Volledig alcantara lijkt me een bitch om proper te houden.
Het is op zich zwak dat bmw dit als "premium" merk aanbiedt, maar ja, de wannabes of leaserijders met beperkt budget hebben dan ook hun leder look.Last edited by Jakkel; 02/01/2015, 20:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTegenwoordig zijn hun motoren, afwerking en dergelijke vergelijkbaar met andere merken uit de 'middenmoot', niks premium meer dus. Sensatec is een logisch gevolg. En een 3-reeks is een 3-reeks, welke motor erin ligt heeft niks te maken met de interieurkeuzes.
Bmw is een van de weinige merken nog 6 cilinders levert.. Welke mainstream merken bieden er 300+ pk motoren aan?
En inderdaad een 3 is een 3 maar een standaard 316i lease van 30k kan je moeilijk vergelijken met een 335i full option van 75k he... Beetje serieus blijven
Sent from my iPhone using Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenBen het eens met wat je zegt, behalve dan wat motoren betreft.
Bmw is een van de weinige merken nog 6 cilinders levert.. Welke mainstream merken bieden er 300+ pk motoren aan?
En inderdaad een 3 is een 3 maar een standaard 316i lease van 30k kan je moeilijk vergelijken met een 335i full option van 75k he... Beetje serieus blijven
+300 Pk? De VW Golf R?
En inderdaad een 316i lease van 30k is iets anders dan een 335i full option. Maar daar gaat het eigenlijk niet over. Ik vind gewoon dat het soort motor niet gelinkt hoeft te worden aan een bepaalde standaard van wat hoort en niet hoort, wel het model.
Btw, dit is ook een 'basicmotor BMW', een 316d, maar hij lijkt me toch wel net iets anders dan de gemiddelde leasekar 316 te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenEerlijk? Onbegrijpelijk om een schaap in wolfskleren te kopen.
Kan toch geen plezier geven met zo een tamme motor?
Deze kan wel als sneeuwruimer gebruikt worden. Zolang er geen drempels zijn...
Comment
-
Als die mens die 316D voldoende vindt, wat is dan het probleem.. Het feit dat hij er sportief uitziet?
Uiteindelijk is die 20pk verschil met pakweg uw CLA ook geen hemelsbreed verschil, en daarmee breek ik uw wagen niet af. Ik gebruik het louter als voorbeeld. Hoeveel van die A/CLA 180's zie je niet met AMG pakket, 18" of 19", dubbele uitlaten etc..
T'is de mens die ermee rijdt die er tevreden mee moet zijn, zolang er geen ///M of AMG of RS badges geplakt worden kan ik er mee leven.
Comment
Comment