Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW: Sensatec of Stof?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    In de sneeuw hé.
    Just, moet ik eerst m'n winterschoenen aantrekken met lamellen, anders geraak ik niet vooruit!

Comment

• Ooit al eens gaan tanken aan de snelweg? Dan moet je binnen gaan betalen hé. Duurt altijd langer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Ooit al eens gaan tanken aan de snelweg? Dan moet je binnen gaan betalen hé. Duurt altijd langer.
        Gewoon doorrijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Gewoon doorrijden?
          Ik heb zo geen ballen zoals jij :p

Comment

Je hebt een BMW . EEN RAKET

Comment

Vraag me af wat er zou gebeuren moest ge dat zo echt eens doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Vraag me af wat er zou gebeuren moest ge dat zo echt eens doen
                Die camera's noteren je kenteken. Dus best eerst eentje stelen ergens.

Comment

Die camera's noteren je kenteken. Dus best eerst eentje stelen ergens.
                  En dan krijgde de boete in de bus? Strak plan, gewoon altijd dus een sticker overplakken

Comment

• De 2 serie active tourer met Sensatec dit is het resultaat na 2 weken op het salon te staan
                    IMG_1111.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nicolasmercedes Bekijk Berichten
                      De 2 serie active tourer met Sensatec dit is het resultaat na 2 weken op het salon te staan
                      [ATTACH=CONFIG]107136[/ATTACH]
                      Het bewijs dat de meeste mensen jeansbroeken dragen?

Comment

De 2 serie active tourer met Sensatec dit is het resultaat na 2 weken op het salon te staan
                        zou zelfde kleur leder er niet net hetzelfde uitgezien hebben? Ligt volgens mij niet aan feit dat het sensatec is ...

Comment

Heeft geen reet te maken met leer of nepleer , als ik hele dagen goedkope jeansbroeken aan doe dan heb ik dat ook na een week... Soit , zelfs zo'n vervuiling is er in 5 minuten af, is voor mij nog helemaal geen reden om niet voor lichte interieurkleuren te gaan.

Comment

Working...
                          X