voor 100000e moet er wel een 500CE gehomologeerd worden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wagen(park) voor € 100 000
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenOp de te grote velgen na zie ik daar toch geen graten in...
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenFerrari F430, met de rest een bmw 1-reeks
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOp deze moment
- Mercedes W201 190E 2.6
- Mercedes W201 190E 2.3-16
- Mercedes W204 C250 CDI
- Mercedes W124 300E
- Saab 900 Turbo
- Volvo S60 T5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenWaar ga je die allemaal zetten?
Maar eigenlijk is de C250 CDI (of eventueel 350 CDI als ik met een automaat zou kunnen leven) en een leuke 190E voor de lol al genoeg hoor, ik doe maar wat virtueel geld op héLast edited by stradge; 04/01/2011, 01:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWaar ga ik dat geld halen lijkt me hier een belangrijkere vraag
Maar eigenlijk is de C250 CDI (of eventueel 350 CDI als ik met een automaat zou kunnen leven) en een leuke 190E voor de lol al genoeg hoor, ik doe maar wat virtueel geld op hé
Ik denk dat ik dan voor een A6 3.0tdi en een E46 M3 ga.
Maar dan ontbreekt er nog een cabrio :p
En een G-klasse, die ik altijd al gewild heb. Maar die dingen zijn prijzig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenDie vraag stel ik mij dan ook. Zit je combinaties samen te stellen en doen, maar moest het er echt op aankomen, wat zou je dan doen?
Ik denk dat ik dan voor een A6 3.0tdi en een E46 M3 ga.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
Krijgt ne mens 100k kan em nog ni kiezen. Over een luxeprobleem gesproken.
Comment
-
BMW E34 M5 Touring
Audi B5 RS4
Mercedes W124 300E
Honda S2000
Range Rover (first gen.)
Audi 90 2.2 Quattro
Alpina B12 (E3
Dat zal wel rond de 100k uitkomen zeker? (als ik er al niet over zit)
Comment
-
Met €100.000 zou ik (o.a.) mijn dak laten isoleren, vaste trap naar de zolder + veluxen, hof en oprit laten aanleggen, gevel laten zandstralen en hervoegen en nieuwe schoenen en kleren voor de kinderen kopen.
Maar we zijn hier niet in de "echte wereld", dus als ik €100k zou "overhebben" voor een auto of 2, dan kocht ik een E350 CGI Avantgarde AMG voor madam en met de overschot zet ik de mijne helemaal in orde.
Edit: Of zou er genoeg over zijn voor een fijne B10 Biturbo? Hmm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenIk denk dat ik dan voor een A6 3.0tdi en een E46 M3 ga.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenMet 100000 koop je toch gemakkelijk de vier samen?
Maar om daar ergens een deftige G in te passen?
Comment
Comment