Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wagen(park) voor € 100 000
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenAudi A8 D3 PhI 4.2 met comfortzetels en solardach -> Daily
Porsche 964 Carrera RS -> Tracktoy
Golf Mk II GTI 16v met oettinger kop -> Ragkarretje2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Ariel atom sc +
projectje van 130i fl( rood of tii kleur) ombouwen met n54 motor. Lijkt wel onmogelijk dus het zal waarschijnlijk supercharged of andere motormods worden. Ook rijgedrag modden.
+ iets snel en vinnig op twee wielen misschien (21jaar dan).
Moest het geld naar 1 auto gaan, zou ik kiezen tussen
1.Jaguar xkr(75 liefst) ,Porsche carrera s, Nissan gtr
2. corvette zr1 of z06, ferrari f430 of moest het haalbaar zijn BMW f10m5.
Veel testrijden dus
Sommige nieuw, sommige tweedehands uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenGoh, patat of aardappel: hoe je 't noemt maakt niet uit, het is toch hetzelfde ding. Als je ziet hoeveel verschillende varianten er van deze auto gebouwd zijn - en dan heb ik het over wat AC, Ford en Shelby gedaan hebben - dan is het redelijk nonsens om over "origineel" te praten. Op die manier bekeken is de Superformance gewoon een doorontwikkeling van wat in de jaren '60 op de rails werd gezet. Letterlijk trouwens, want ze hebben het officiële fiat van Caroll Shelby. 't Ziet er nog steeds hetzelfde uit, en dat is maar goed ook wat dat maakt de helft van z'n charme. De andere helft is doorontwikkeld, want de huidige versies hebben een stijver chassis dan vroeger, hebben betere motoren, betere versnellingsbakken, betere remmen, betere banden enzovoort. Ik zie dus alleen maar voordelen. Tenzij je een verzamelaar bent, natuurlijk: dan wegen bouwjaar en exclusiviteit zwaarder door. Maar dat is dan zeer moeilijk te combineren met het daadwerkelijk gebruiken van zo'n auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichtenals hij zo'n beetje full option is wel
Ik zou kiezen voor of een 911 4S (jong 2e hands) of een mercedes S350cdi 4 matic. Comfort en snelheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten1969 Dodge Charger R/T 440 = 52300 euro (weekendbak)
2004 Audi RS6 Berline = 24000 euro (daily driver)
2000 Jeep Wrangler = 8300 euro (offroadkar)
2005 Audi S4 Cabriolet = 14600 euro (bij goed weer)
Komt op 99200 euro.
Aan die laatste twijfel ik wel, dat lijkt me verdacht weinig geld?
Als het niets is ga ik voor een 1996 Mercedes SL500 in de plaats.
Hmm nee, doe mij die sowieso maar! Wat een knappe kar... Met de vrijgekomen centen zet ik die Wrangler dan wat in orde.
Ik kies voor:
- Benz S210 E55 AMG (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=2)
20.000 € met alles erop en eraan
- Porsche 965 3.6 (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1)
60 à 90.000 €
En dan heb ik zelfs nog geen cabrio tedju. Ach, met de rest betaal ik de taksen en de naft van de E.
Dit uiteraard enkel en alleen als die 100k echt over is. Als die echt op moét.
Comment
-
Indien maar 1 wagen voor 100k zou ik ook voor een (jong 2dehandse) 911 Carrera GTS gaan de meest complete en 'beste' 911 (zelfs op vlak van value for money) van het moment imo.Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
-
Viper SRT10 +-55k
BMW Z4 M Roadster +-30k
BMW 530d +-15kVerhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
Comment
-
Voor mij doe maar:
W202 C43 AMG: ong. 11k occasie
S 204 C63 AMG estate: ong. 60k jonge occasie
Skoda Superb Combi 3.6 V6 4X4: ong. 30k jonge occasie
Prachtbak die Superb!!
Dus we hebben één droom, één monster en een praktisch duivelke.. Dus 100000 krijgen, en efkes een maandje doorwerken voor de ontbrekende 1000
Comment
Comment