Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 118iA of Mercedes A200 automaat
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenComfortabeler durf ik niet zeggen, ik zou daar zelfs vrij fel aan twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 1 met m pakket is ongeveer even comfy als mijn smart, toch een verschil met een a avantgarde
Comment
-
Momenteel staat de 1 op nummer 1 en van uitrusting zou die er zo uit zien:
- Motor: 116i
- Kleur: spacegrou of tiefseblau
- Interieur: leder boston terra met anthrazit hemel en hoogglans zwarte inleg (met spacegrou, we hebben schrik met dat bruin op blauw) of leder boston schwarz met aluminium inleg en misschien antrhazi hemel en dat samen met dat tiefseblau
- Velgen: 16 inch styling 360
- Opties: electronisch gestuurde airco, gps business, comfort line (multifunctioneel sportstuur, pdc voor en achter, lichtpakket, mistlichten, centrale armsteun vooraan, regen en lichtsensor, cruise control, opbergpakket, dimmende binnenspiegel), bluetooth, usb aansluiting en automaat.
Zeer mooi uitgerust vind ik toch
En de A zo:
- Motor: A180
- Kleur: grijs of dat steppebruin
- Velgen: standard 16 inch avantgarde
- Interieur: zwart leder met aluminium
- Opties: premium plus pakket en automaat
Vandaag testrit gedaan met een 1. Zeer comfortabel, we hebben een kasseiweg gedaan en weinig schokken en rammelen en stille motor. Rijd ook zeer vlot en prettig.
Volgende week testrit met een A en dan waarschijnlijk keuze maken en bestellen of nog een weekje laten bezinken.Last edited by C'Mon; 09/01/2011, 00:23.
Comment
-
Niet dat de Mercedes een slechte auto is, zeker niet. Maar hij is gewoon minder goed afgewerkt dan de BMW en rijd ook niet zo comfortabel (meer windgeruis + schokkerig). Ook qua techniek moet hij de BMW laten voorgaan maar die Mercedes is wel een ruimtewonder, een halve camionette. Ook een zeer veilige auto want door de hoge zitpositie kan de motor onder de vloer schuiven bij een aanrijding.
Maar de keuze is gevallen op de BMW en ik ben daar heel blij mee, want zeg nu zelf binnen een jaar en 2 weken mag ik rijden en met wat zou je nu het liefst gezien willen worden: een kleine monovolume of een prachtige gelijnde BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
Rij maar eens met eentje met sportonderstel dan, ik denk dat die 1 serie nog eens zou zweten op een bochtig stuk
Maar die CVT automaat is inderdaad niet zo waauw.
Ik heb gehoord dat het Red Bull F1 team experimenteert met getunede A-klasses, omdat ze zoveel potentieel hebben.
Ofwel was het een grap, omdat ze niet zo waauw waren. Ik zoek het uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenS40 ?
Skoda Yeti ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door obama6493 Bekijk BerichtenDe merc A blijft een mini monovolume wat het kiezen voor de 1 reeks wel heel gemakkelijk maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenWoensdag mogen we hem afhalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenCool! Ge je een topic maken?
We hebben hem nu sinds vanmiddag en ik moet zeggen, ik vind hem echt mooi. Hij bolt zacht, mijn ma reed meer dan 100 en ik dacht dat we maar 70 gingen
Nu ga ik proberen zo snel mogelijk foto's te maken en dan een topic starten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenWaarschijnlijk wel als ik tijd heb om foto's te maken
We hebben hem nu sinds vanmiddag en ik moet zeggen, ik vind hem echt mooi. Hij bolt zacht, mijn ma reed meer dan 100 en ik dacht dat we maar 70 gingen
Nu ga ik proberen zo snel mogelijk foto's te maken en dan een topic starten
Comment
Comment