Hallo!
ik ben voor de moment een niet-zo-trotse bezitter van een Toyota Carina 2.0(geen-t)d en wil daar graag verandering in brengen.
ik ben al lang aan het uitkijken en heb beslist dat het (wsch) 1 van bovenvernoemde 2 (2dehands) auto's zal gaan. (Rond 2003, automatiek)
Welke geniet jullie voorkeur en vooral, waarom?
mijn gedacht:
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD:
+mooier
+exclusiever
+goedkoper in aankoop 2dehands
+beter offroadcapaciteiten?
-slechte reputatie?
-minder beenruimte achteraan en minder kofferruimte??
Mercedes ML 270:
+Mercedes-reputatie
+binnenruimte?
+6-bak
-duurder in aankoop
-saaier
-minder mooi
In wat resulteert de versnelling minder bij Jeep (5bak tov 6bak van Merc)? meer toeren/lawaai op de autostrade? Wat zijn jullie ervaringen met 1 vd 2 wagens? Vuur er maar op los, ik heb nog met geen enkel vd 2 ervaring, moet ze dringend eens testrijden...
alvast bedankt voor de antwoorden!!
ps: ik weet dat ze dezlfde motor hebben![](http://forum.belgium4x4.be/images/smilies/smile.png)
groeten
Ruben
ik ben voor de moment een niet-zo-trotse bezitter van een Toyota Carina 2.0(geen-t)d en wil daar graag verandering in brengen.
ik ben al lang aan het uitkijken en heb beslist dat het (wsch) 1 van bovenvernoemde 2 (2dehands) auto's zal gaan. (Rond 2003, automatiek)
Welke geniet jullie voorkeur en vooral, waarom?
mijn gedacht:
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD:
+mooier
+exclusiever
+goedkoper in aankoop 2dehands
+beter offroadcapaciteiten?
-slechte reputatie?
-minder beenruimte achteraan en minder kofferruimte??
Mercedes ML 270:
+Mercedes-reputatie
+binnenruimte?
+6-bak
-duurder in aankoop
-saaier
-minder mooi
In wat resulteert de versnelling minder bij Jeep (5bak tov 6bak van Merc)? meer toeren/lawaai op de autostrade? Wat zijn jullie ervaringen met 1 vd 2 wagens? Vuur er maar op los, ik heb nog met geen enkel vd 2 ervaring, moet ze dringend eens testrijden...
alvast bedankt voor de antwoorden!!
ps: ik weet dat ze dezlfde motor hebben
![](http://forum.belgium4x4.be/images/smilies/smile.png)
groeten
Ruben
Comment