Mededeling
Collapse
No announcement yet.
116d of 118d
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenGoh, die lijn kan je blijven doortrekken he
Niet content van de 123d -> 130i
Niet content van de 130i -> 135i
Niet content van de 135i -> 1M
Niet content van de 1M -> M3
...
En als je vindt dat een 135i ietsje te weinig onderstuur heeft, dan kies je maar een Audi.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenNogmaals, ik ben van mening als je meer vermogen wilt dan een 116d, neemt dan een 118d. Nog meer, dan de 120d. Nog nie content, dan een 123d. Nog niet content, dan mss chippen. Voor iedere upgrade krijg je wel degelijk een upgrade van belangrijke componenten, het is meer dan een chipke. En als ge een 123d chipt dan moet ge ook bereid zijn om de meerprijs te betalen als er iets kapot gaat. Mensen die chippen uit omdat ze denken dat ze slimmer zijn dan de beste motorbouwer te wereld... tja ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk BerichtenVraag mij af wie dan eigenlijk de slimsten poogt te worden , de 116d chipper of de 123d chipper .Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenGoh, die lijn kan je blijven doortrekken he
Niet content van de 123d -> 130i
Niet content van de 130i -> 135i
Niet content van de 135i -> 1M
Niet content van de 1M -> M3
...
Wat niet gezegd kan worden van een getunede 118d, daar heb je fabrieksalternatieven die beter zijn dan chippen.
Maar indien het niet een ersatz is voor iets dat je niet mag/wil/kan kopen, is een getunde 123d redelijk uniek. Zelf heb ik een 123d lichtjes getuned omdat ik een echte dieselhead ben, en omdat dit IMHO de meest sportieve diesel te koop is (=/= de snelste), en dat in een relatief lichte shooting brake body met een gebalanceerd RWD onderstel. Licht getuned met nauwelijks verhoogd piekkoppel om alle componenten te sparen, maar meer topvermogen en betere gasrespons - mijn eigen sportknop zeg maar. En zoals ik zei, ik ben bereid de kosten te dragen als er iets kapot gaat en geef ook de centen uit om extra goed voor de motor te zorgen met oa extra olieverversing tss de geplande...Last edited by Onehp; 03/02/2011, 08:34.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals een 123d niet genoeg is moet je gewoon een 250cdi overwegenOorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten... 123d ... IMHO de meest sportieve diesel te koop is (=/= de snelste) ...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
weet je wat ik het minimum vind om over sportief te spreken...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenBeter lezen
@ Bobo:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenNeen, vertel op, daar ben ik nu eens écht benieuwd naar!
Maar nogmaals, het is hier al gezegd: een 118d is meer dan een gechipte 116d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtennaft uiteraard maar das persoonlijk
Maar nogmaals, het is hier al gezegd: een 118d is meer dan een gechipte 116d.
Comment
-
De 118d rijdt nog leuk imo, maar zo een 116d is echt te weinig, zit nix fut in.
Ik vond hem echt niet goed rijden (116d)
Ik zou die 1000euro opleggen want ik denk dat je er achteraf spijt van gaat hebben anders2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenNog iets: Herverkoopwaarde van een standaard 118d licht wellicht iets hoger dan een 116d + chip. Ik zou zelf ook liever occazie een 118d kopen dan een gechipte 116.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk vermoed dat hij dat lichtjes anders bedoelde.
@ Bobo:ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtennaft uiteraard maar das persoonlijk
Maar nogmaals, het is hier al gezegd: een 118d is meer dan een gechipte 116d.
Als ik Jerred met z'n 120d zie rijden dan vind ik dat sportief.
Comment
-
ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenSportief rijden kan je met alles imo, maar het ene materiaal is daar beter geschikt voor dan het andere.
Voor mij zou een 118d al een openbaring zijn!
@ topicopener: wat zal het nu worden?
Comment
-
Comment