Mededeling

Collapse
No announcement yet.

116d of 118d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Option Line heeft gewoon 205 bandjes man, ik dacht trouwens dat alle 16' velgen met maximum 205 banden geschoeid zijn. Btw, moest je 't nog niet weten, bij een m-pack zitten die bredere janten bij hé. Misschien da'k daarom die velgen 'erbij sleur'??
    Jongetje ... Lees anders eens wat ik zeg.

Man man man, we gaan eens de puntjes op de i zetten. "Ahja, want den Beta is vergeten melden dat de janten er ook toe doen! Hahahaha!"

120d Hatch Edition Sport

Comment

Wauw, da's een cool woord, een 'Einser'!

Wordt nochtans veel gebruikt. Vooral in (rara) Duitsland. Einser, Dreier, Fünfer, ...

We gaan nog een echte BMW-kenner van u maken.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Ja, dat doe ik toch? Bij u ligt het meestal wel net iets anders.

Comment

Ja, dat doe ik toch? Bij u ligt het meestal wel net iets anders.
          Lees het dan beter. Dàn mag je commentaar geven op mij.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Wordt nochtans veel gebruikt. Vooral in (rara) Duitsland. Einser, Dreier, Fünfer, ...^
            Ik dacht nochtans dat we hier Nederlands praten, niet?

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            We gaan nog een echte BMW-kenner van u maken.

Dat jij een echte kenner bent heb je de afgelopen posts hier inderdaad wel bewezen!

Comment

• Jakkel, niet jaloers zijn op Beta zijn bimma en vooral Einser know-how!!

Met uw 18d Dreier..

Comment

Ik dacht nochtans dat we hier Nederlands praten, niet?
                Allez vooruit. Een echte flamingant. Mag ik nu geen enkel Engels woordje meet gebruiken van meester Jakkel?
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Lees het dan beter. Dàn mag je commentaar geven op mij.
                  Jij moet mij niet zeggen wat ik mag en niet mag, beste. Ik vind dat domme praat best gecorrigeerd mag worden. Bij deze dus...

Comment

Allez vooruit. Een echte flamingant. Mag ik nu geen enkel Engels woordje meet gebruiken van meester Jakkel?
                    Ik dacht dat jij hier het schoolmeestertje was, niet? Iedereen altijd op schrijffouten wijzen enzo. Alhoewel, de laatste tijd doe je 't wat minder heb ik de indruk precies. Misschien omdat je zelf wat veel flaters begaat... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                      Jakkel, niet jaloers zijn op Beta zijn bimma en vooral Einser know-how!!

Met uw 18d Dreier..
                      'Einser know-how', wauw, nog cooler! Lijkt me een moeilijke richting!

Comment

Jij moet mij niet zeggen wat ik mag en niet mag, beste. Ik vind dat domme praat best gecorrigeerd mag worden. Bij deze dus...

Domme praat? Het ging over de bumpers, dacht ik zo.

En dan nog doen alsof je hier één detail komen vermelden bent dat ik niet wist ...

Over een zielige manier om je gelijk te halen gesproken.

En het ergste is dan nog dat je niet alleen niets vertelt dat ik nog niet wist, maar ook niets dat ik betwist. En dan nóg moet Jantje discussies voeren.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Man man man, we gaan eens de puntjes op de i zetten. "Ahja, want den Beta is vergeten melden dat de janten er ook toe doen! Hahahaha!"

Trouwens, geheel ter zijde, maar het design van de velg heeft ook een behoorlijke invloed op de luchtweerstand... maar daar hadden U het niet over zeker?
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Ik dacht dat jij hier het schoolmeestertje was, niet? Iedereen altijd op schrijffouten wijzen enzo. Alhoewel, de laatste tijd doe je 't wat minder heb ik de indruk precies. Misschien omdat je zelf wat veel flaters begaat... ?

Nu spreek je jezelf al tegen in je eigen post.

Jantje toch, wind u niet zo op.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Domme praat? Het ging over de bumpers, dacht ik zo.
                              Het ging over een M-pack

Halllloooo????

En het ergste is dan nog dat je niet alleen niets vertelt dat ik nog niet wist, maar ook niets dat ik betwist. En dan nóg moet Jantje discussies voeren.
                              Zoals dat een option line bredere banden heeft zeker???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                Trouwens, geheel ter zijde, maar het design van de velg heeft ook een behoorlijke invloed op de luchtweerstand... maar daar hadden U het niet over zeker?
                                I know. Op een 1-reeks (ik mag geen "Einser" meer zeggen ) kan je geen specifieke aero-velgen krijgen. Op veel andere middenklassers wel.

Ik vul maar aan ...
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Zoals dat een option line bredere banden heeft zeker???

Euhm. Waar zou ik dat dan wel gezegd hebben?

120d Hatch Edition Sport

Comment

Euhm. Waar zou ik dat dan wel gezegd hebben?

Standaard kan ook met andere velgen. De meesten zijn Option Line. Daaronder zijn er velen met grotere velgen. Standaard kom je quasi niet tegen.
                                    ...
                                    Waarop ik zeg dat Option Line niks te maken heeft met grotere velgen en/of bredere banden. Want Option Line staat gewoon standaard op 16' met 205 banden. Alle optionele 16'ers voor de 1 zijn trouwens geschoeid met 205 banden. Standaard kom je 205 dus héél veel tegen, en niet zoals jij zegt 'mijnheer de BMW-kenner' (van pretentie gesproken trouwens...) dat je 't quasi NIET tegen komt.

Voor de rest maak ik er geen woorden meer aan vuil.... .

Comment

Van mij mag zo'n ecoding met 90 Pk gerust een sportpakje hebben hoor. Het zijn anderen (inclusief gij) die daar blijkbaar meer problemen mee hebben.
                                      Ik heb daar helemaal geen probleem mee, dat heb ik ook nergens gezegd.
                                      Het is niet omdat ik een sportpakket beter tot zijn recht vind komen als er ook onder de motorkap voldoende vermogen zit (en dat is relatief want dat verschilt voor iedereen) dat ik zeg dat men dat niet mag nemen op een basismodel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                                        Ik heb daar helemaal geen probleem mee, dat heb ik ook nergens gezegd.
                                        Het is niet omdat ik een sportpakket beter tot zijn recht vind komen als er ook onder de motorkap voldoende vermogen zit (en dat is relatief want dat verschilt voor iedereen) dat ik zeg dat men dat niet mag nemen op een basismodel.
                                        Als je zegt dat je pas met +-185pk ook een motor hebt die de M-Pakket look waardig is, dan heb je 'r toch wel een probleem mee denk ik dat een 316d een M-pakket heeft hé, niet? Of formuleer je 't liever met een synoniem van 'probleem'? Mij niet gelaten hoor

Comment

Waarop ik zeg dat Option Line niks te maken heeft met grotere velgen en/of bredere banden. Want Option Line staat gewoon standaard op 16' met 205 banden. Alle optionele 16'ers voor de 1 zijn trouwens geschoeid met 205 banden. Standaard kom je 205 dus héél veel tegen, en niet zoals jij zegt 'mijnheer de BMW-kenner' (van pretentie gesproken trouwens...) dat je 't quasi NIET tegen komt.

Voor de rest maak ik er geen woorden meer aan vuil.... .
                                          Euhm, ik zei dat de meeste 1-reeksen Option Lines zijn. En daaronder zijn er een hoop met grotere (dus niet-standaard-)velgen. Waar zie jij mij zeggen dat een Option Line dan bredere banden zou hebben?
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X