Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango vs. Coyote

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wikango vs. Coyote

Afgelopen weekend precies 7x geflitst in Frankrijk, een radarverklikker zou heel erg handig geweest zijn!

Onderweg bij een tankstation even gepraat met een Belg, hij had een Wikango Max radarverklikker en hij was er heel tevreden over. Ik had eerder al gehoord van de Coyote, was zelfs van plan om er 1 te kopen, maar is er nooit van gekomen.

Welke raden jullie aan? Is een Wikango slechter, evengoed of beter dan een Coyote?

De Wikango is 100 euro duurder dan de Coyote V2, MAAR er zijn geen abonnementskosten...dus na een jaar ben je goedkoper uit met de Wikango.

Het belangrijkste is natuurlijk welke beter is (= mij meer boetes gaat besparen), dus prijs is niet zo heel belangrijk.

Btw, komen de boetes uit Frankrijk gewoon binnen? En hoe zijn de prijzen?

Comment

Denk niet dat ze zullen binnenkomen :-)
      ik heb ze alvast nooit gekregen
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

Vandaag de Wikango aangeschaft.
        Levenslang abonnement.
        Heel sterk aangroeiende gebruikers.
        Héél gebruiksvriendelijk.
        Heel degelijk.
        Na eerste dag vandaag: uiterst tevreden.

Comment

Wikango is ook gratis te downloaden voor iPhone.. (wellicht ook voor andere smartphones?)
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Daar heb ik geen weet van.
            Maar dan is er misschienw el een abonnement te betalen?
            Ondertussen kan ik wel meedelen dat ik uiterst tevreden ben van de Wikango.

Comment

Is het niet zo dat Wikango veel minder gebruikers heeft ?

Dat is nu echt wel een groot voordeel aan de coyote, ze waren de eerste en ik schat dat ongeveer 50 tot 70% van de mensen die hier bij mijn in de zaak komt een coyote heeft hangen.

Ik heb nog geen enkele wikango gezien

Comment

Ik geef mijn Coyote een 9/10 , mijn Wikangoo een 8/10. Op autosnelwegen scoren ze beide een voldoende, op secundaire wegen durft de Wikangoo als eens blind zijn, vandaar de verschillende quotering.
                "Scoren" = een mobiele melding weergeven. Het aantal verkenners of safety-cars is totaal inherent aan deze score. Ik heb beide toestellen al betrapt op een massa volk op hun tellerke, terwijl ik naast de flitswagen sta te keuvelen met de agent die er al een uur staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                  Het aantal verkenners of safety-cars is totaal inherent aan deze score. Ik heb beide toestellen al betrapt op een massa volk op hun tellerke, terwijl ik naast de flitswagen sta te keuvelen met de agent die er al een uur staat.
                  Dus je wil zeggen dat er XX aantal verkenners zijn zonder dat de melding is doorgegeven ?

Kan altijd natuurlijk dat ze hem niet zien, of dat de verkenners niet 100% accuraat zijn. Feit blijft wel dat het aantal coyote gebruikers massaal veel hoger ligt dan de wikango gebruikers IMHO.

En het systeem staat of valt met het aantal gebruikers ...

Comment

Het aantal gebruikers van Wikango stijgt gestaag.
                    Volgens mijn verkoper heeft hij de laatste 2,3 maanden van de 100 verkochte toestellen er 80 van Wikango verkocht.
                    Misschien nu nog iets minder gebruikers maar naar de toekomst toe is de Wikango denk ik een betere keuze dan de Coyote.
                    Met de laatste versie, Wikango Max milenium, heb ik een heel goed resultaat op secundaire wegen.
                    De Wikango is volgens mij degelijker, gebruiksvriendelijker maar toch gesofistikeerder.

Comment

Ik heb mij ook een Wikango Max Milenium aangeschaft.
                      Zeer groot voordeel: géén abonnement : het is een vaste prijs voor het toestel en levenlang abonnement inbegrepen.
                      Waarborg: 3 jaar.
                      Uit de winkel gekomen, in de wagen geplaatst en .. direct klaar om te gebruiken.
                      Super.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                        Ik heb beide toestellen al betrapt op een massa volk op hun tellerke, terwijl ik naast de flitswagen sta te keuvelen met de agent die er al een uur staat.
                        Als je dan toch zo goed overeenkomt met de flikken, steek hem dan een coyote in z'n pollen en vraag hem de volgende keer zelf af te drukken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johanmichel Bekijk Berichten
                          Ik heb mij ook een Wikango Max Milenium aangeschaft.
                          Zeer groot voordeel: géén abonnement : het is een vaste prijs voor het toestel en levenlang abonnement inbegrepen.
                          Waarborg: 3 jaar.
                          Uit de winkel gekomen, in de wagen geplaatst en .. direct klaar om te gebruiken.
                          Super.
                          Dag dorpsgenoot.

Ik heb een Coyote en ben ook nog steeds zeer tevreden.

Maar rond de Wikango met lifetime abonnement... Als je toestel stuk is na zijn garantieperiode, en je moet een nieuwe kopen, ben je je abonnement vermoedelijk kwijt? Of klopt dit niet helemaal?
                          1991 BMW E30 318is

Comment

Garantie is 3 jaar.
                            Een Coyote die zolang meegaat lijkt me een utopie gezien de fragiliteit van die dingen.
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              Feit blijft wel dat het aantal coyote gebruikers massaal veel hoger ligt dan de wikango gebruikers IMHO.

En het systeem staat of valt met het aantal gebruikers ...
                              Het is nog hoger maar niet meer "massaal". Ze zijn hun achterstand goed aan het inhalen. Dat levenslang abonnement is toch een unique selling point. Mensen kunnen ook rekenen he. In sommige landen zijn er zelffs al meer wikango's dan coyotes (Italië bvb.)
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

Comment

Hier ook nog steeds een enorm tevreden Wikango gebruiker. Heb reeds met een coyote naast de wikango gereden en het verschil in verkenners is vaak miniem, gebruikers komen er idd snel dagelijks bij.

Je mag die coyote die zowat al vanaf de verpakking door de povere bouwkwaliteit uiteenvalt hebben.

Toen ik de coyote naast de wikango testte viel het ook op dat mijn wikango risicozone's aangaf die de coyote niet vermeldde. Wou het toeval dat ze daar een paar dagen er voor stonden te flitsen..

Ben iig nog altijd overtuigd van de Wikango dus tot nu toe, is tevens zeer goed afgewerkt en de stem is klaar en duidelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                  Hier ook nog steeds een enorm tevreden Wikango gebruiker. Heb reeds met een coyote naast de wikango gereden en het verschil in verkenners is vaak miniem, gebruikers komen er idd snel dagelijks bij.

Je mag die coyote die zowat al vanaf de verpakking door de povere bouwkwaliteit uiteenvalt hebben.

Toen ik de coyote naast de wikango testte viel het ook op dat mijn wikango risicozone's aangaf die de coyote niet vermeldde. Wou het toeval dat ze daar een paar dagen er voor stonden te flitsen..

Ben iig nog altijd overtuigd van de Wikango dus tot nu toe, is tevens zeer goed afgewerkt en de stem is klaar en duidelijk.
                                  Ik denk dat heel het land een risicozone is. Ben je niet beter af te weten waar ze effectief staan?
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

Rij nu een week met een coyote en een wikango (op iPad) rond, co. is beter op de hoogte van u hoe hard je ergens mag rijden, voor de kenedytunnel geeft hij een ? terwijl de wi. er 70 zet en er op die plaats dus ni altijd dezelfde snelheden gelden.

Daarentegen lijkt het me dat wi. meer gebruikers heeft, de wi. gaf een mobiele aan, terwijl de coyote hem niet wist staan... Maar kan toeval zijn, dat er net geen co. in de buurt was!

Comment

Ga mij deze week ook een Wikango aanschaffen, ben het beu om de Coyote telkens weer ineen te puzzelen, wat een fragiel ding, hopelijk is de wikango iets beter ineengestoken . Kies vooral voor de Wikango, omdat je geen abbonnement moet betalen, vind 12 euro per maand toch wel wat overdreven

Comment

heb hier nog 200€ ecocheques liggen. denk dat het ook wel eens een wikango zou kunnen worden. ik ga deze volgen

Comment

Working...
                                        X