Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wikango vs. Coyote

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
    Ik dacht dat Applstore de winkel was ... anyway
    Een internetwinkel

Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
    Zonder licht en geluid is wel stoem he, tenzij het via geursignalen werkt
    Je ziet toch duidelijk op het scherm wat er komt. Je kan ook instellen dat hij spreekt i.p.v. biepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
      Je ziet toch duidelijk op het scherm wat er komt. Je kan ook instellen dat hij spreekt i.p.v. biepen.
      Denk je dat ik zo een toestel heb, afgaand op de vraag die ik stel ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
        Dan heb je het over de wikango op iPhone, want de iCoyote werkt perfect op de iPhone!

En gratis is niet juist he, 49.99 voor 6 maand abo + 6 maand gratis.
        Ze hoeven natuurlijk geen electronisch kastje met simkaart te leveren aan de klant want daar dient de iPhone voor,logisch dus dat de iCoyote app goedkoper is dan een coyote toestel

inderdaad, ik heb het over de wikango.
        De gratis versie.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Dan wordt zo'n radarverklikker een stuk minder interessant vind ik
          is geen radarverklikker
          en hier in belgie veranderd er niets heb ik gelezen in touring magazine
          juist in frankrijk veranderd er een beetje
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
            is geen radarverklikker
            en hier in belgie veranderd er niets heb ik gelezen in touring magazine
            juist in frankrijk veranderd er een beetje
            De terminologie speelt parten:

Het is WEL een radarverklikker, omdat hij aangeeft waar de radars staan ...
            Het is GEEN radardetector, omdat hij NIET kan vinden waar de radars staan (die info wordt hem op voorhand gegeven)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Nu de nieuwe regering in aantocht is zal de wet hier ook wel aangepast worden zoals in Frankrijk zeker? In zo'n dingen zijn ze meestal vrij snel in dit land

Dan wordt zo'n radarverklikker een stuk minder interessant vind ik. In Frankrijk ligt dat ding nu gewoon constant te piepen voor elke risicozone, dan kan je je beter gewoon aan de snelheid houden.
              Ah, vertel? Wetswijziging? Systeem vleugellam waardoor?

Comment

Twas btw promo op iCoyote. Een jaarabbo voor 30 euro. Toch maar aangeschaft aangezien ik echt wel zeer content ben van coyote. Veel verkenners op de de baan en nooit valse meldingen...

Comment

Moet dringend mijn Coyote-abonnement verlengen, was aan 't hopen op eindejaarspromoties, maar heb niks gezien... Da's alleen voor iCoyote waar jij 't over hebt, Martain? Of heb ik iets gemist?
                  2007 Citroën C4 -> 2008 VW Golf -> 2007? Peugeot 407sw -> 2009 Lexus IS 220d -> 2011 Mercedes C200 -> 2014 BMW 218d -> 2015 Lexus IS 300h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door martain Bekijk Berichten
                    Twas btw promo op iCoyote. Een jaarabbo voor 30 euro. Toch maar aangeschaft aangezien ik echt wel zeer content ben van coyote. Veel verkenners op de de baan en nooit valse meldingen...
                    Nooit valse meldingen? right...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovic_ Bekijk Berichten
                      Moet dringend mijn Coyote-abonnement verlengen, was aan 't hopen op eindejaarspromoties, maar heb niks gezien... Da's alleen voor iCoyote waar jij 't over hebt, Martain? Of heb ik iets gemist?
                      Inderdaad die €30 actie was voor iCoyote.

Comment

en wat is een icoyote ?
                        ik heb een ``gewone ``
                        1991 Audi S2 coupe
                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                          en wat is een icoyote ?
                          ik heb een ``gewone ``
                          Een iPhone-applicatie van Coyote Systems die zowat hetzelfde doet als de "gewone" Coyote.
                          2007 Citroën C4 -> 2008 VW Golf -> 2007? Peugeot 407sw -> 2009 Lexus IS 220d -> 2011 Mercedes C200 -> 2014 BMW 218d -> 2015 Lexus IS 300h

Comment

Beste forumleden en gebruikers van wikango,

Hoe zit het intussen met het aantal wikango verkenners hier in vlaanderen?
                            Ik twijfel momenteel nog altijd of ik nu een wikango of een coyote moet aanschaffen. Ik doe wel meer gewestwegen en weinig snelwegen, meestal regio west-vlaanderen. Daarom een oproep aan de gebruikers van wikango in deze regio .
                            Ik heb intussen de meeste posts hier op het forum gelezen maar de meeste info is al van een tijdje geleden.
                            Daarom had ik graag geweten of er intussen al gevoelig wat meer verkenners van het wikango systeem zijn en of er nog mensen zijn die de overstap naar een wikango overwegen.
                            Zijn er gebruikers die totaal niet tevreden zijn over wikango laat het gerust weten, hoe meer info hoe makkelijker mijn keuze (hoop ik).

groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beamer E91 Bekijk Berichten

Ik twijfel momenteel nog altijd of ik nu een wikango of een coyote moet aanschaffen. Ik doe wel meer gewestwegen en weinig snelwegen, meestal regio west-vlaanderen. Daarom een oproep aan de gebruikers van wikango in deze regio .
                              Ik heb intussen de meeste posts hier op het forum gelezen maar de meeste info is al van een tijdje geleden.
                              Daarom had ik graag geweten of er intussen al gevoelig wat meer verkenners van het wikango systeem zijn en of er nog mensen zijn die de overstap naar een wikango overwegen.
                              Zijn er gebruikers die totaal niet tevreden zijn over wikango laat het gerust weten, hoe meer info hoe makkelijker mijn keuze (hoop ik).

groetjes
                              ik heb al twee jaar een wikango max met millennium abbo en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten ik heb de voorbije 2 jaar toch bijna 60000 km gedaan
                              2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

groetjes

Tevredenheid van mijn coyote: 60%
                                Tevredenheid van mijn Wikango: 90%
                                den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                  Tevredenheid van mijn coyote: 60%
                                  Tevredenheid van mijn Wikango: 90%
                                  Alvast bedankt alanus en matti dg voor de reactie.

@ alanus Waar zit de 30% verschil in tevredenheid tov van de coyote?

Comment

Alvast bedankt alanus en matti dg voor de reactie.

@ alanus Waar zit de 30% verschil in tevredenheid tov van de coyote?
                                    Veel beter van kwaliteit.
                                    Meer info op het scherm.
                                    Bij coyote zeer veel gebruikers maar bijna allemaal te lui om iets door te geven.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

Misschien het verkeerde topic, maar... hoe zit het met beide systemen (Wikango & Coyote) in Frankrijk? Laatste keer (na invoering nieuwe regeling) dat ik met m'n Coyote in F reed paste die zich niet aan aan de nieuwe regels, idem bij mijn pa en schoonpa. Klopt dat? En wat met Wikango?

Comment

Ook nog een vraagje

Kan je een mobiele flitser die bv aan de overkant staat (maar in 2 richtingen flits) ook aangeven in beide richtingen . Ik heb even naar de handleiding van wikango op het net gespiekt maar ik vind daar enkel de mogelijkheid om ofwel de ene richting of ofwel de andere te selecteren.

Comment

Ja da klopt volgens mij wel, maar zo'n situatie heb ik nog nooit tegengekomen :p
                                          2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Working...
                                          X