Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is bij BMW garantie niet gewoon over alle concessies heen? Als je bv verhuist, ga je toch ook bij een andere concessie dan waar je de auto hebt gekocht.
Ik ga hier sebiet eens eentje samenstellen voor de lulz.
Inderdaad. Garage ziet je sowieso graag komen. Garantie blijft hier hetzelfde, twee jaar dus.
Sent from somewhere, using Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Tja die handel gaat eigenlijk voor vele zaken.
Ik denk eraan om enkele van mijn werknemers thuis te laten en enkele polen of zo in dienst te nemen.Met het uitgespaarde geld kan ik lekker een nieuwe auto kopen in Belgiie, en hoef ik die moeite allemaal niet te doen. Simpel toch...........................(nee doe ik niet )
Anderzijds zou ik het niet aandurven om een nieuwe wagen van dergelijke prijsklasse in de UK aan te kopen, alleen al het feit dat ze een voorschot vragen schrikt me teveel af, los van het feit dat ik de taal niet machtig genoeg ben voor dergelijke zaken.
Tja die handel gaat eigenlijk voor vele zaken.
Ik denk eraan om enkele van mijn werknemers thuis te laten en enkele polen of zo in dienst te nemen.Met het uitgespaarde geld kan ik lekker een nieuwe auto kopen in Belgiie, en hoef ik die moeite allemaal niet te doen. Simpel toch...........................(nee doe ik niet )
Anderzijds zou ik het niet aandurven om een nieuwe wagen van dergelijke prijsklasse in de UK aan te kopen, alleen al het feit dat ze een voorschot vragen schrikt me teveel af, los van het feit dat ik de taal niet machtig genoeg ben voor dergelijke zaken.
Valt mee.
I want this car here. I give money you give me car. Don't forget to put steering wheel on correct side of car.
I want this car here. I give money you give me car. Don't forget to put steering wheel on correct side of car.
Your dear friend
Beeimwee
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Als we in UK een 40 kunnen kopen voor € 5250 minder dan een 30 hier gaan we die kans toch niet laten liggen. Je zou goed zot zijn...en ik ben dan nog geen BMW-fan...
Uit nieuwsgierigheid heb ik eens een 640d geconfigureerd.
De UK heeft hier al direct een nadeel voor mij omdat ze geen xDrive leveren. Ik heb dus zowel hier als in de UK een RWD geconfigureerd.
BE: € 110.810,-
UK: £ 82.825,- x 1,23 = 101.875,- / 1,20 x 1,21 (omrekenen naar BE BTW) = € 102.723,-
Verschil: € 8.000,- oftwel 7,87%
Als ik hier dus een paar percent meer korting krijg, gecombineerd met eventueel een mooie overname van mijn huidige BMW, dan wordt het verschil voor mij alleszins te klein.
Verschil is dus verre van 20k euro.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
BE: € 95.930,-
UK: £ 67.750,- x 1,23 = € 83.332,5 / 1,20 x 1,21 = € 84.000,-
Hier is het verschil inderdaad groter met €12.000,- verschil. Het is nog geen 20k euro, maar toch al een serieus bedrag. Zeker als je deze auto als firmawagen koopt, en op basis van dit bedrag de VAA wordt gerekend. In het geval van deze M3 scheelt ook dat nog eens 1.400,- bruto per jaar.
Tja, blijkbaar kan het verschillen van model tot model.
OO 00 OO
De UK heeft hier al direct een nadeel voor mij omdat ze geen xDrive leveren. Ik heb dus zowel hier als in de UK een RWD geconfigureerd.
UK: £ 82.825,- x 1,23 = 101.875,- / 1,20 x 1,21 (omrekenen naar BE BTW) = € 102.723,-
Als ik hier dus een paar percent meer korting krijg, gecombineerd met eventueel een mooie overname van mijn huidige BMW, dan wordt het verschil voor mij alleszins te klein.
Ze geven daar ook kortingen hoor... En de basisuitrusting zou ook beter zijn. Op de website alleen is het niet op 123 te vergelijken.
Niet op alle modellen is het verschil even groot of klein.
Ik persoonlijk denk dat ze daar goedkoper zijn om te concurreren met jaguar die "thuis" is.
Ze geven daar ook kortingen hoor... En de basisuitrusting zou ook beter zijn. Op de website alleen is het niet op 123 te vergelijken.
De uitrustingen die ik heb geconfigureerd zijn zeker gelijk. Ik heb heel wat opties gekozen zoals ik 'm zou willen. Alles wat in de UK standaard was, heb ik ook in BE als optie gekozen, en andersom.
Ik ben er zeker van dat ik hier in BE meer korting krijg.
OO 00 OO
De uitrustingen die ik heb geconfigureerd zijn zeker gelijk. Ik heb heel wat opties gekozen zoals ik 'm zou willen. Alles wat in de UK standaard was, heb ik ook in BE als optie gekozen, en andersom. Goed gedaan !
De uitrustingen die ik heb geconfigureerd zijn zeker gelijk. Ik heb heel wat opties gekozen zoals ik 'm zou willen. Alles wat in de UK standaard was, heb ik ook in BE als optie gekozen, en andersom.
Ik zie dat ik net te laat ben. Het is echt niet moeilijk om de twee sites UK vs BE te vergelijken.
BTW, bij Audi is het net hetzelfde. Prijzen verschillen enorm van model tot model maar ik heb hier toch een prijs binnen van Watford London voor het topmodel van de A6 Allroad en de dealer hier zal al 21,5% moeten geven om aan het gelijke bedrag te komen. Eerlijk gezegd vrees ik er voor of we dat gaan bekomen in de wetenschap dat we met onze laatste aankoop 12,5% hadden.
Comment