Collega en ikzelf hebben ook een beamer daar besteld. Naish zou je me de gegevens voor de andere merken ook kunnen pm'en? (audi/merc en porsche)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw Bmw kopen in Engeland (Londen)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door marilucke Bekijk BerichtenCollega en ikzelf hebben ook een beamer daar besteld. Naish zou je me de gegevens voor de andere merken ook kunnen pm'en? (audi/merc en porsche)
Audi: mel.dowsett@spireautomotive.com
Porsche: ? Zelf een beetje moeite doen kan geen kwaad héPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DarthDavy Bekijk BerichtenIk zei toch dat het een domme vraag ging zijn.
Maar weer iets bijgeleerd: bedankt gasten!
Ik had altijd gehoord dat import vanuit Duitsland voor Audi/BMW/Mercedes het "goedkoopst" uitviel, maar blijkbaar moet het VK niet onderdoen.BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Gezien het grote prijsverschil met België, zelfs na de recente stijging van het britse pond, ben ik van plan om een nieuwe BMW aan te schaffen in the UK.
De procedure om een voertuig in te voeren is al bij al niet zo moeilijk; Er is echter onduidelijkheid over 1 ding: nl. de technische keuring.
Een nieuw nog niet ingeschreven voertuig moet niet naar de keuring, maar er zou een stempel van een keuringsstation op het roze formulier "aanvraag voor inschrijving" moeten komen ?
En als je naar een keuringsstation met de papieren moet gaan, dan neem ik aan dat je daar niet in de file voertuigen moet gaan aanschuiven maar rechtstreeks naar het bureel kan ?
Kan iemand, die de procedure doorlopen heeft, daar enig uitleg over geven ? Alvast dank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2wheelman Bekijk BerichtenGezien het grote prijsverschil met België, zelfs na de recente stijging van het britse pond, ben ik van plan om een nieuwe BMW aan te schaffen in the UK.
De procedure om een voertuig in te voeren is al bij al niet zo moeilijk; Er is echter onduidelijkheid over 1 ding: nl. de technische keuring.
Een nieuw nog niet ingeschreven voertuig moet niet naar de keuring, maar er zou een stempel van een keuringsstation op het roze formulier "aanvraag voor inschrijving" moeten komen ?
En als je naar een keuringsstation met de papieren moet gaan, dan neem ik aan dat je daar niet in de file voertuigen moet gaan aanschuiven maar rechtstreeks naar het bureel kan ?
Kan iemand, die de procedure doorlopen heeft, daar enig uitleg over geven ? Alvast dank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenZover ik weet moet je met je aankoopfactuur enkel bij de douane langs. daar krijg je een roos inschrijfformulier waarmee je naar de div kan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenHopelijk krijg je geen last van je geweten omdat je die arme Belgische niets gunt :-)
Ik denk eerder dat de belgische invoerder wat meer "gewetenswroeging" aan de dag mag leggen...
In het geval van een 330D, met flink wat opties weliswaar, ligt de officiële prijs in UK zelfs lager dan hier bij de dealer NA korting van een dikke 10%. Bovendien krijg je in Engeland bovenop de lagere prijs nog een extra korting van 12,5% op de totaalprijs (dus ook op de opties).
't Loont dus zeker en vast de moeite om het Kanaal over te zwemmen
Aan die prijzen begin ik al te watertanden voor een 335D
In een ander topic was er sprake van een stempel, te zetten door een keuringsstation,op het roze formulier. (beschreven door forumlid pdewinter)
Een PM van enkele weken geleden aan de betrokkene bleef onbeantwoord, vandaar mijn vraag hier op het forum...
Temeer daar in de brochure, uitgegeven door een europese consumentenorganisatie, helemaal geen sprake is van die bewuste afstempeling. Ik zal eens contact opnemen met GOCA; die moeten het toch wel weten...
Comment
-
Laat eens iets weten over die bewuste stempel ? Mag in PM . Ik bestel volgend maand de mijne , Vw Golf Highline Variant 2.0 tdi , via www.neuwagenkauf.com in Duitsland voor levering tegen de lente. Prijsverschil , alle mogelijke Belgische kortingen verrekend , +/- 5.000 euro. Ik heb daar een bijna full option 2.0 tdi voor de prijs van een kale 1.6 tdi in Belgie.
Comment
-
2wheelman , nog een vraagske. Heb je geen schrik voor een minderwaardige kwaliteit van de wagen die je in UK koopt ? Een verkoper bij een VW dealer vertelde me , na confrontatie met mijn goedkopere buitenlandse offerte , dat er voor wagens bestemd voor die goedkope landen minderwaardige onderdelen werden gebruikt Lijkt me een eerder lachwekkende bewering eigenlijk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten2wheelman , nog een vraagske. Heb je geen schrik voor een minderwaardige kwaliteit van de wagen die je in UK koopt ? Een verkoper bij een VW dealer vertelde me , na confrontatie met mijn goedkopere buitenlandse offerte , dat er voor wagens bestemd voor die goedkope landen minderwaardige onderdelen werden gebruikt Lijkt me een eerder lachwekkende bewering eigenlijk....
Met je laatste zin is inderdaad alles gezegd! Hoe komen ze erop.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenInderdaad dat klopt. Groot gelijk dat je de geoedkoopste weg zoekt om een nieuwe wagen te kopen. Ben dat zelf ook van plan. Hopelijk krijg je geen last van je geweten omdat je die arme Belgische niets gunt :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten2wheelman , nog een vraagske. Heb je geen schrik voor een minderwaardige kwaliteit van de wagen die je in UK koopt ? Een verkoper bij een VW dealer vertelde me , na confrontatie met mijn goedkopere buitenlandse offerte , dat er voor wagens bestemd voor die goedkope landen minderwaardige onderdelen werden gebruikt Lijkt me een eerder lachwekkende bewering eigenlijk....
Maar ik weet bijv dat voor de amerikaanse markt ( waar de wagens ook wat goedkoper zijn) heel wat wagens anders gebouwd worden...
Modellen die hier in Europa met onafhankelijke achterophanging worden geleverd, die daar met een starre achteras geleverd worden enz...
Dus de verschillen bestaan zeker, maar niet direct in onze omgeving...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenHet is een VW verkoper (en enkele mensen op di forum) die me dit vertelde en die liegen nooit :-) . Thor , heb je ooit problemen gehad bij eventuele garantiegevallen of met dealers die wegerden om het onderhoud bij je wagen uit te voeren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk BerichtenVoor Europa ( en UK) lijkt me die bewering idd niet te kloppen...
Maar ik weet bijv dat voor de amerikaanse markt ( waar de wagens ook wat goedkoper zijn) heel wat wagens anders gebouwd worden...
Modellen die hier in Europa met onafhankelijke achterophanging worden geleverd, die daar met een starre achteras geleverd worden enz...
Dus de verschillen bestaan zeker, maar niet direct in onze omgeving...
Comment
Comment