Waarom niet zelf eentje configureren? Je weet niet wat je ziet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw Bmw kopen in Engeland (Londen)
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenIk kom op 70K voor de nieuwe M3
Met DKG zonder carbon keramische remschijven.
10K verschil met BE
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenmarktwaarde verschilt per markt zeker?
kijk eens naar de prijzen in de VS vb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten1) waarom zijn die daar zo goedkoop?
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten2) als je de auto daar samenstelt, krijg je daarboven nog korting of niet?
Bij Audi-UK heb ik vandaag net ééntje binnen met -10%.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk BerichtenIs de btw in de Engelse prijzen op de site inbegrepen en hoeveel procent btw is er daarPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk voel me plots dik gesjareld...
Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk BerichtenLijkt inderdaad interessant om een 4 cabrio te bestellen zit er nergens anders een addertje onder het gras
een 420 D cabrio m pack 45000 euro met automaat lijkt me een goede deal niet
Ja good deal als (zie hier net boven).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Nieuw Bmw kopen in engeland (londen)
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk voel me plots dik gesjareld...Last edited by Metaxa; 07/06/2014, 00:11.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk voel me plots dik gesjareld...
Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk BerichtenLijkt inderdaad interessant om een 4 cabrio te bestellen zit er nergens anders een addertje onder het gras
een 420 D cabrio m pack 45000 euro met automaat lijkt me een goede deal niet
Ja goede deal als je ...(zie hierboven).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk voel me plots dik gesjareld...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTja, je betaalt hier idd wel wat meer dan in de UK. Maar, je moet er ook wel wat meer voor doen. Ook stel ik mij de vraag hoe het zit met service na verkoop. Ik wil als voorbeeld mijn 740d aanhalen die vanaf 30k km op de klok meer bij de verdeler heeft gestaan dan in mijn garage. Je zal dan naar een plaatselijke verdeler moeten gaan. Gaan die daar blij mee zijn? Gaan ze evenveel moeite doen dan voor een klant die daar wel gekocht heeft? En hoe zit het als de auto +2 jaar oud is? Bij mijn 5 heb ik een of andere pomp stuk gereden als mijn auto een paar weken voorbij de 2 jaar was. Mijn verdeler heeft dat vooralsnog onder garantie allemaal hersteld. Het was een kost van + 1000 euro. Gaan ze dat ook doen als de auto in de UK is aangekocht? Ik betwijfel dat eerlijk gezegd. Daarom denk ik niet dat ik voor een paar 1000 euro dat risico ga nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIs bij BMW garantie niet gewoon over alle concessies heen? Als je bv verhuist, ga je toch ook bij een andere concessie dan waar je de auto hebt gekocht.
Ik ga hier sebiet eens eentje samenstellen voor de lulz.
Comment
Comment