Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Bmw kopen in Engeland (Londen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lhd porsche uk

Kun je daar een lhd porsche bestellen in de uk? Zou trouwens de macan worden en niet de cayenne hybride.. Die komt over budget.

Comment

• Topic is van 08-04-11 en dus meer dan drie jaar oud ... TS heeft hier amper 1 bericht gepost, terwijl we in het topic aan 150 posts zitten, best grappig. Benieuwd hoeveel rechts gestuurde BMW's hij ondertussen gekocht heeft, lol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
        Kun je daar een lhd porsche bestellen in de uk? Zou trouwens de macan worden en niet de cayenne hybride.. Die komt over budget.
        Weet ik niet, daarom dat ik je de gegevens doorstuur.

Anders volgende mensen eens contacteren:

Zoals Parklane zal het wel niet zijn vrees ik, maar je kan het maar proberen. Succes!
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
          Topic is van 08-04-11 en dus meer dan drie jaar oud ... TS heeft hier amper 1 bericht gepost, terwijl we in het topic aan 150 posts zitten, best grappig. Benieuwd hoeveel rechts gestuurde BMW's hij ondertussen gekocht heeft, lol.
          Begrijp niet wat er hier grappig aan het topic is.
          Interessante info wel.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Dat kan ik begrijpen ...

Comment

• Ik heb twee vraagjes betreffende een nieuwe auto kopen in Engeland:

1. Wat met garantie? Zullen dealers hier moeite doen om iets in orde te krijgen dat onder de garantie valt? Ik heb zelf veel problemen gehad met garantie van Audi Q5 die ik hier bij dealer heb gekocht. Als ze nog geen moeite doen om garantie na te leven van auto die ze zelf hebben verkocht, wat zal het dan zijn voor auto waar ze niks aan verdiend hebben?
              2. Wat als je hem later tweedehands verkoopt? Zullen mensen niet afgeschrikt zijn om een auto te tweedehands te kopen die ingevoerd is? Mensen hebben nu eenmaal schrik voor wat onbekend is.

Comment

• Garantie is geldig over heel Europa dus eender welke Europese dealer is verplicht je te helpen. Indien niet -> rechtsbijstand inschakelen. Heb enkele jaren geleden een Golfke verkocht dat ik ingevoerd had uit Nederland en dat gaf geen enkel probleem bij de verkoop (4 j oud en verkocht tegen 65% van de nieuwprijs)

Comment

• Hou ook rekening met de korting die je nog op die UK catalogusprijs krijgt, ruim het dubbele vergeleken met ons landje zonder er dan nog expliciet te moeten naar vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                    Hou ook rekening met de korting die je nog op die UK catalogusprijs krijgt, ruim het dubbele vergeleken met ons landje zonder er dan nog expliciet te moeten naar vragen.
                    Het dubbele zal wat overdreven zijn vrees ik of mij toch minstens verwonderen.
                    BMW = -9%, bij Audi -10%. Wel telkens op de volledige wagen en niet zoals bij de meesten hier, enkel op de basisprijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                      Zullen mensen niet afgeschrikt zijn om een auto te tweedehands te kopen die ingevoerd is? Mensen hebben nu eenmaal schrik voor wat onbekend is.
                      Je moest eens weten hoeveel er met een ingevoerde auto rijden zonder dat ze dat weten / beseffen.

Comment

Hou ook rekening met de korting die je nog op die UK catalogusprijs krijgt, ruim het dubbele vergeleken met ons landje zonder er dan nog expliciet te moeten naar vragen.

Das toch niet correct hoor!

Ik heb dus 2 jaar geleden mijn M5 F10 ook in UK besteld en zou het direct opnieuw doen, mijn voordeel was 27k euro! Ik heb wel 6 maanden langer mogen wachten.
                        Korting heb ik wel naar moeten vragen en kreeg toen 6%

Belgische garages schemeren altijd met fleet bla bla bla korting om zo richting de 10 en meer % korting te kunnen gaan. Maar hun offertes kwamen zelfs met een hogere korting belangen niet in de buurt.

Wat wel is, .. de garage bekijkt U toch scheef als je een garantie geval hebt , en ook wou BMW BE de het internet niet 'Unlocken' omdat zij de wagen niet verkocht hadden en des tijds het systeem uit de UK anders was. Ik had niet gelet op de juiste codes tijdens de bestelling.

Mijn contactpersoon was Charlie Menard .. kerel nooit gezien, maar had alles correct afgehandeld.

Iemand een contact persoon van Porsche UK?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                          Das toch niet correct hoor!

Ik heb dus 2 jaar geleden mijn M5 F10 ook in UK besteld en zou het direct opnieuw doen, mijn voordeel was 27k euro! Ik heb wel 6 maanden langer mogen wachten.
                          Korting heb ik wel naar moeten vragen en kreeg toen 6%

Belgische garages schemeren altijd met fleet bla bla bla korting om zo richting de 10 en meer % korting te kunnen gaan. Maar hun offertes kwamen zelfs met een hogere korting belangen niet in de buurt.

Wat wel is, .. de garage bekijkt U toch scheef als je een garantie geval hebt , en ook wou BMW BE de het internet niet 'Unlocken' omdat zij de wagen niet verkocht hadden en des tijds het systeem uit de UK anders was. Ik had niet gelet op de juiste codes tijdens de bestelling.

Mijn contactpersoon was Charlie Menard .. kerel nooit gezien, maar had alles correct afgehandeld.

Iemand een contact persoon van Porsche UK?
                          Charlie doet het nu ook nog steeds.

Probeer eens met de link uit #145. Je moet ergens beginnen.

Comment

• Mja, met niet expliciet te moeten vragen bedoel ik dat er meteen een dikke korting werd toegekend na het vermelden van een onnozel zinnetje (kan je mij de beste prijs geven voor deze configuratie waardoor het de moeite is om bij jullie te kopen blabla...)

10-12 % op de volledige catalogusprijs voor een M3 dacht ik, zou de offerte nog eens goed moeten bekijken bij mijn ouders thuis.

edit: Wel nog even bij vermelden dat wij geen klant zijn bij een concessie in België, dus kan niet zeggen wat voor korting hier mogelijk is, maar heb ook al gehoord dat ze zich makkelijk verschuilen achter het feit dat er op een M model weinig korting wordt gegeven.

Het zal waarschijnlijk toch een andere variant worden van de 3 reeks (eentje uit Buchloe), maar die M3 is echt scherp geprijsd hoor als je dat wil kopen!
                            Last edited by Titleist; 04/08/2014, 21:21.

Comment

• Leveringsperiode 18 maanden... Beetje van het goede teveel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                Leveringsperiode 18 maanden... Beetje van het goede teveel.
                                Voor een Cayenne?

Comment

• Voor de macan diesel... Cayenne zou ik evt de hybride opteren maar zit boven budget.

Comment

• Voor een Cayenne was het 2 jaar geleden ook 12 maanden wachttijd. Is volgens mij een bewuste strategie van het moederhuis om LHD bestellingen naar achter de schuiven in de UK.
                                    2021 Taycan 4S
                                    2021 Lexus UX250h

Comment

• Nieuw Bmw kopen in engeland (londen)

Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                                      Voor de macan diesel... Cayenne zou ik evt de hybride opteren maar zit boven budget.
                                      O ja voor een Macan was het. Via één van bovenstaande adressen dan of had je zelf nog ergens gehoord.

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                      Voor een Cayenne was het 2 jaar geleden ook 12 maanden wachttijd. Is volgens mij een bewuste strategie van het moederhuis om LHD bestellingen naar achter de schuiven in de UK.
                                      Zou me niets verwonderen. Als je dit dan vergelijkt met een LHD-BMW of een Audi bestellen in de UK...big business daar.
                                      Last edited by Metaxa; 11/08/2014, 11:22.

Comment

Mja, met niet expliciet te moeten vragen bedoel ik dat er meteen een dikke korting werd toegekend na het vermelden van een onnozel zinnetje (kan je mij de beste prijs geven voor deze configuratie waardoor het de moeite is om bij jullie te kopen blabla...)

10-12 % op de volledige catalogusprijs voor een M3 dacht ik, zou de offerte nog eens goed moeten bekijken bij mijn ouders thuis.

edit: Wel nog even bij vermelden dat wij geen klant zijn bij een concessie in België, dus kan niet zeggen wat voor korting hier mogelijk is, maar heb ook al gehoord dat ze zich makkelijk verschuilen achter het feit dat er op een M model weinig korting wordt gegeven.

Het zal waarschijnlijk toch een andere variant worden van de 3 reeks (eentje uit Buchloe), maar die M3 is echt scherp geprijsd hoor als je dat wil kopen!
                                        na wat aandringen zit mijn vader nu op 10% korting bij Bmw (ook via Charlie ) maar meer zit er toch niet in.

Op andere modellen dan de M-modellen zou hij nog iets meer korting kunnen geven.
                                        1978 BMW E21 323i
                                        2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                                        2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                          na wat aandringen zit mijn vader nu op 10% korting bij Bmw (ook via Charlie ) maar meer zit er toch niet in.

Op andere modellen dan de M-modellen zou hij nog iets meer korting kunnen geven.
                                          Heb het nog eens nagekeken deze week, 10% ook. Dat is de extra moeite wel waard als je het mij vraagt. Hoe breng je zo'n wagen thuis, op transitplaten allicht? Dat zullen zij dan wel regelen neem ik aan.

Comment

Working...
                                          X