Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Bmw kopen in Engeland (Londen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• in mei tja, was het gbp/eur 1,21 nu 1,28...
    bye bye korting dus
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Idem voor de dollar, USD/EUR van 0,74 in augustus naar 0,80 nu.
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Op de prijsofferte van bmw Engeland staat er protect en seal ,en delivery betaald iedereen dit die hier in Engeland heeft gekocht of hebben jullie hier nog een regeling over kunnen treffen

Comment

• Ik heb Protect&Seal eruit laten halen. Doe ik wel bij een Belgisch bedrijf. Delivery / brandstof zit er wel in.

2 Februari ga ik er om :-)

Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk Berichten
          Op de prijsofferte van bmw Engeland staat er protect en seal ,en delivery betaald iedereen dit die hier in Engeland heeft gekocht of hebben jullie hier nog een regeling over kunnen treffen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
            in mei tja, was het gbp/eur 1,21 nu 1,28...
            bye bye korting dus
            En het wordt erger en erger met de euro, intussen gaan er al 1,31 eurootjes in een pond.

Dus het wordt tijd om iets interessanter te zoeken...
            2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door inspiran Bekijk Berichten
              Ik heb Protect&Seal eruit laten halen. Doe ik wel bij een Belgisch bedrijf. Delivery / brandstof zit er wel in.

2 Februari ga ik er om :-)
              Wat heb je er gekocht als ik vragen mag

Comment

• 535d M Touring. Met de huidige wisselkoers en de vermoedelijke Quantitative Easing strategie van de ECB vermoed ik dat de Euro zal blijven zakken. Ik vrees dat het voordeel toch wel hééél beperkt zal zijn.
                Last edited by inspiran; 22/01/2015, 15:52.

Comment

535d M Touring. Met de huidige wisselkoers en de vermoedelijke Quantitative Easing strategie van de ECB vermoed ik dat de Euro zal blijven zakken. Ik vrees dat het voordeel toch wel hééél beperkt zal zijn.
                  Vorig jaar tussen pakweg juni & september, kon je op zo'n voertuig nog gemakkelijk € 7500 á € 9000 voordeel doen door in de UK te kopen als je hier niet meer dan 7 á 8% korting kreeg.
                  Proficiat alvast met de aankoop & veel rijplezier. 😬

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Vorig jaar tussen pakweg juni & september, kon je op zo'n voertuig nog gemakkelijk € 7500 á € 9000 voordeel doen door in de UK te kopen als je hier niet meer dan 7 á 8% korting kreeg.
                    Proficiat alvast met de aankoop & veel rijplezier. 

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                    Dank je wel. Ik heb hem nog nog tussen de 1,24 en 1,27 kunnen kopen. Nu met 1,33 lijkt me het niet meer zinvol moest ik het opnieuw doen.

Comment

• ben er vrij zeker van dat we naar niveau van 2004/2005 zullen gaan -> 1.5+ euro voor een pond.. en wat betreft dollar zeker de 1 op 1 en laat ons hope van niet nog erger..

Ik bedank alvast de ECB voor een groot deel van mijn geld af te nemen.
                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                      current : BMW 330D F30

Comment

• Of je zet je spaargeld nu in de UK/US voor wat extra rendement ;-)

Comment

Of je zet je spaargeld nu in de UK/US voor wat extra rendement ;-)
                          Lijkt me zowat het slechtste advies dat je iemand nu kan geven..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• uhu, ik denk dat met de volatiele markt er geen enkel advies goed is.

Comment

• Uiteindelijk dan toch een kogel door de kerk gejaagd: Gisteren een 330i MSport besteld bij BMW Parklane.
                              Aan de huidige wisselkoers is er een prijsverschil van ± 6000 EUR. Dat loont de moeite om een tripje naar Engeland te maken.
                              Helaas de ponden iets te vroeg gekocht (een maand geleden). Als ik mijn ponden nu had gekocht, scheelde het nog 1000 EUR meer.

Comment

• Aah, hoe tijden veranderen...
                                Eind jaren '90 - begin '00 nog bemiddeld en verschillende VW's, BMW's en een Porsche de andere richting opgestuurd voor Engelse klanten. Mooie tijden!
                                King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Inderdaad , zelfs op een compacte middenklasse BMW kan je reeds veel geld besparen bij aankoop in het buitenland.Je zou gek zijn om nog in Belgie te bestellen.

Comment

• Vier jaar geleden stond de £ tegenover de € ook goed. Heb toen ook bezig geweest met Parklane en een Audi garage uit het Londense. Final price zat er nog iets van een € 1680 verschil op met mijn dealer. Heb het voor dat verschil niet gedaan.
                                    Zit Charlie M. daar nog?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Nieuw Bmw kopen in engeland (londen)

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                      Inderdaad , zelfs op een compacte middenklasse BMW kan je reeds veel geld besparen bij aankoop in het buitenland.Je zou gek zijn om nog in Belgie te bestellen.
                                      MJa als je die redenering doortrekt kan je nog veel meer geld besparen door een jahreswagen te kopen en nog veel meer geld door geen "premium" te kopen..

Voor een paar 1000 euro zou ik de moeite niet doen om ene te geen invoeren, maar 6000 euro valt al eens over te denken dan

Comment

Vier jaar geleden stond de £ tegenover de € ook goed. Heb toen ook bezig geweest met Parklane en een Audi garage uit het Londense. Final price zat er nog iets van een € 1680 verschil op met mijn dealer. Heb het voor dat verschil niet gedaan.
                                        Zit Charlie M. daar nog?

zou dezelfde redenering hebben... voor 1680 euro zou ik mij de extra last ook niet op de hals halen, echter voor 6000 euro korting of meer zou ik de overweging en stap wel durven zetten
                                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Vier jaar geleden stond de £ tegenover de € ook goed. Heb toen ook bezig geweest met Parklane en een Audi garage uit het Londense. Final price zat er nog iets van een € 1680 verschil op met mijn dealer. Heb het voor dat verschil niet gedaan.
                                          Zit Charlie M. daar nog?

Charlie Menard zit nu bij 1st Car Import.

Comment

Working...
                                          X