Oorspronkelijk geplaatst door 2wheelman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw Bmw kopen in Engeland (Londen)
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Eind 2013 had ik voor het eerst contact met Charlie na dit onderwerp op het forum te hebben gelezen.
De prijsverschillen waren toen nog groter: een 330d zou mij hier ± 57000 EUR gekost hebben tegen ± 49000 EUR in de UK (zelfs nog iets beter uitgerust). En zeggen dat ik op het punt gestaan heb om in jan 2013 hier een 330d te bestellen...
Wat ik wel eind 2013 gedaan heb: het autobudget omgezet in GBP en die een goed jaar later terug verkocht met een flinke winst. Nu kan ik dus een tweede keer profiteren van het "lage" Pond.
Aan een koers van 1.28 (aankoop van een maand geleden) kost de 330i MSport mij nu ± 45500 EUR. Vorig jaar in september werd mij hier door de BMW-dealer een offerte van 40400 EUR voorgeschoteld voor een 316i; een Msport 316i was nog 1000 EUR meer. De rekening is dan wel heel erg snel gemaakt zeker... zelfs met de huidige '100y' kortingsactie.
Begin maart werd mij bevestigd bij een bezoekje aan Bavarian Motorsport in Kuurne dat aan de huidige koers van het Pond het nergens interessanter was dan in de UK om een nieuwe BMW aan te schaffen; tenzij je een fleetkorting krijgt natuurlijk...
En op extra korting zal je hier niet meer moeten rekenen: sinds vorig jaar zet BMW hier het ene na het andere verkoopsrecord neer: als zot X niet toehapt, staat zot Y al klaar om een kooporder te ondertekenen. Maar den deze is toch iets minder zot dan dat hij d'er uitziet
Comment
-
Begint tricky te worden dan. Tegen dat een Giulia Quadrifoglio automaat kan geleverd worden, zitten we misschien aan importkosten.
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenBegint tricky te worden dan. Tegen dat een Giulia Quadrifoglio automaat kan geleverd worden, zitten we misschien aan importkosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk geloof nooit dat Europa sneller schakelt dan de Italianen, en dat wil toch al iets zeggen.
Grijns...duim...
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenKrijg hem nog maar hier met de Brexit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door atrak Bekijk BerichtenHet zijn nu mooie tijden om eens in de UK te shoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk BerichtenPrijsaanvraag is al verstuurd wachten op offerte
Pond wordt ook maar steeds goedkoper !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk BerichtenAl nieuws?
Pond wordt ook maar steeds goedkoper !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk BerichtenJa maar wat moet je nemen als een 435i cabrio en een m4 slechts 15000 euro verschild.
Zonder dank.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenslechts 15000 euro zegt em
Maakt aankoop van m4 misschien toch interessant met hogere herverkoopwaarde dan 435
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenslechts 15000 euro zegt em
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenKrijg hem nog maar hier met de Brexit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenEn dan nog met een -d
Comment
Comment