Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Bmw kopen in Engeland (Londen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mierenneuker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk Berichten
      Oei vergiffenis miereneuker
      Dt regel is absolute basis, geen vergiffenis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
        Dt regel is absolute basis, geen vergiffenis.
        Meer reactie op dt regel dan op de vraag van welke motor is dit wel een autoforum?

Comment

Meer reactie op dt regel dan op de vraag van welke motor is dit wel een autoforum?
          M4 zonder discussie , kan je absoluut niet vergelijken met een 435i.Alles is veel scherper en bruter.
          Heb een offerte laten maken voor een M3.Ben benieuwd.Wel nog even wachten met aankoop GBP , zal nog verder wegzakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk Berichten
            M4 zonder discussie , kan je absoluut niet vergelijken met een 435i.Alles is veel scherper en bruter.
            Heb een offerte laten maken voor een M3.Ben benieuwd.Wel nog even wachten met aankoop GBP , zal nog verder wegzakken.
            Prijs gaat geweldig meevallen als je vergelijkt met belgie
            heb je je prijs gevraagd bij Charlie of iemand anders

Comment

Prijs gaat geweldig meevallen als je vergelijkt met belgie
              heb je je prijs gevraagd bij Charlie of iemand anders
              Park Lane London.
              Charlie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk Berichten
                Park Lane London.
                Charlie?
                Is een verkoper bij park lane maar die kan ik niet meer bereiken.

Comment

Kijk eens in #200 ;-)

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

In een van mijn vorige postings werd reeds aangehaald dat Charlie Menard niet meer voor BMW Parklane werkt; Hij zit nu bij 1st-Car Import.

Comment

• faisal.janjua@bmw-issd.co.uk is de man waarvan ik mijn offerte heb gehad. Hij werkt ook voor Parklane.

Verstuurd vanaf mijn SM-G850F met Tapatalk

Comment

• Britse pond zakt steeds verder weg;begint interessant te worden.

Comment

• Zeer zeker! Op dit ogenblik € 13000 op een Quadrifoglio met automaat dan nog. Het verschil zal nog groter zijn want hier is enkel een prijs bekend met manuele.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                            Zeer zeker! Op dit ogenblik € 13000 op een Quadrifoglio met automaat dan nog. Het verschil zal nog groter zijn want hier is enkel een prijs bekend met manuele.

Goed voor de kosten op te vangen het eerste jaar dat het krel buiten garantie is.

Comment

• Op hoeveel voordeel moet je +/- rekenen op bijvoorbeeld een M3?

Comment

• Doe ik niet voor iedereen maar heb er toch eens ééntje geconfigureerd in M competition trim

Hier: € 99150 btw in
                                UK: £ 66365 btw in of zeggen & schrijven = € 77085 incl. btw zonder korting.

of een verschilletje van € 22064...

Comment

• Dat zal wel zijn omdat het pond enorm gezakt is. Dat is gewoon een zot verschil dat niet kan blijven duren veronderstel ik. Anders ontstaat
                                  er gewoon een hele 'grijze' import handel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                    Doe ik niet voor iedereen maar heb er toch eens ééntje geconfigureerd in M competition trim

Hier: € 99150 btw in
                                    UK: £ 66365 btw in of zeggen & schrijven = € 77085 incl. btw zonder korting.

of een verschilletje van € 22064...
                                    .

Kan al tellen.... Hopelijk is dit over enkele jaren nog van toepassing.

Comment

• Parklane hanteert trouwens een vast euro pound tarief per maand, voor oktober is dat 1.148. Dus je moet zelfs geen ponden meer aankopen.
                                      Op een m140i is het momenteel ongeveer 30% tov belgische prijs. 34000 euro ipv 49000

Comment

• Inderdaad, 1,148 is de koers aan dewelke ik mijn dreier vorige week betaald heb.
                                        Morgen haal ik hem af, na 6 maanden wachten...
                                        Elk nadeel heb natuurlijk ze voordeel: Het is een modeljaar 2017 geworden.
                                        Ik schat mijn voordeel nu op 8-9000€ op een 330i, met dank aan het lage pond.

Comment

• hmm, 35000£ voor een Alfa Romeo Giulia benzine (200 hp) want veloce nog niet in hun configurator. Meeste opties zonder het lusso pack dan nog, vrijwel zoals ik ze hier in België samenstel. Toppunt is dan nog eens dat het 3d nav + dab radio daar standaard mee inzit! Dat is dan nog de prijs van de configurator.

Comment

Working...
                                          X