Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DAB, moeite of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

alle staatszenders zijn beschikbaar

Comment

Hou er ook rekening mee dat de wegeninfo op de staatszenders niet in dab is. Ik luister in de morgen graag naar radio 1 en bij wegeninfo springt die naar fm. Niet erg maar dab heeft een seconde achterstand op fm (toch bij mij) en dan heb je dus altijd een paar woorden dubbel wanneer die terug naar dab springt. Bij wegval signaal van dab naar fm en terug vangt hij die timelag dan weer op een of andere manier. Ben er nog steeds niet uit of die dab een zinvolle optie was in mijn wagen. Dab kwaliteit is stukken beter maar helaas niet stabiel in be.. Als je graag muziek luistert is dat erg storend bij momenten

Comment

Ik zal misschien toch eens een testrit moeten vragen met een wagen met DAB. ben sowieso van plan een Harmdon Khardon installatie te nemen, en dacht daarom ook die DAB bij te nemen (geluidskwaliteit). Maar als het verschil niet direct merkbaar is... ik twijfel nu tussen adaptive cruise control enerzijds en comforttoegang en DAB anderzijds...
        BMW 420dA : >>>

Comment

DAB, moeite of niet?

In onze Range is het kwaliteitsverschil heel groot! Helaas is het niet stabiel, en heb je te dikwijls geen ontvangst. Spijtig...
          Net daarom ga ik het niet nemen in de GTS.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

ik ga dab laten retrofitten

Comment

Working...
            X