Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ophanging Opel Astra versus ...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De huidige generatie standaard stoelen bij Opel zijn een serieuze verbetering. In de Astra H en Vectra C zaten gewoon beenharde stoelen. Dit was voor mij een serieuze ommekeer, komende uit de erg comfy zetels van een '86-er Ascona.

Momenteel heeft Opel weer erg fijne stoelen.

En idd, het summum van zitcomfort is wel degelijk Volvo. Daar kan niks tegenop...
    www.opelklassiek.be

Comment

de lederen stoelen van mijn vectra c break zijn toch aangenaam hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
        De huidige generatie standaard stoelen bij Opel zijn een serieuze verbetering. In de Astra H en Vectra C zaten gewoon beenharde stoelen. Dit was voor mij een serieuze ommekeer, komende uit de erg comfy zetels van een '86-er Ascona.

Momenteel heeft Opel weer erg fijne stoelen.

En idd, het summum van zitcomfort is wel degelijk Volvo. Daar kan niks tegenop...
        Leuke stoeltjes zijn dat Het lijken eerder luxe kampeerstoelen dan volwaardige zetels maar ze zitten echt goed. Je hangt daar echt in

Comment

Voor een nieuwe auto is Volvo is wel een aanrader, het is 1 van de weinige merken dat standaard in elk model zeer goede zetels inbouwt. Standaard Opel zetels zijn klote, vroeger en nu nog altijd.

Comment

Ik heb enkel ervaring met de basisstoelen uit de Corsa (generatie ken ik niet, die met die smalle hoge achterlichten ) omdat er tijdelijk geen Clio's vrij waren op het werk.
            Ik kan u garanderen: na een dag werken (twee toeren thuisverpleging) kwam ik daar geradbraakt uit.
            Planken stoelen samen met een weinig vergevingsgezinde ophanging deden mij snel terugverlangen naar een Clio'ke.
            Vooral schuine drempels waren een regelrechte aanslag op uwe rug, foei zeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SelenGren Bekijk Berichten
              Voor een nieuwe auto is Volvo is wel een aanrader, het is 1 van de weinige merken dat standaard in elk model zeer goede zetels inbouwt. Standaard Opel zetels zijn klote, vroeger en nu nog altijd.

Nu niet meer Huidige zetels in astra e.d. zitten perfect zoals het hoort. In de vorige generatie astra waren het net planken...
              www.opelklassiek.be

Comment

Standaardzetels eruit en een paar Recaro's of Scheel's erin! In mijn RS kan ik 1000km rijden op 1 dag zonder enige pijn in de rug en fris uitstappen, na 200km met de standaardzetels van een 525tds heb ik al rugpijn, die zijn niks waard.

Comment

Beste zetel heb ik tot nu toe in Mercedes gehad.
                  zelfs de standaardzetel... Ze sluiten goed aan, zijn goed verstelbaar, ...
                  tegen de Skoda waar ik u mee bol (bucht). Hopelijk zal Ford beter zijn in de C-max

Comment

Ik heb een opel astra J met ergonomische sportzetels en deze in combinatie met de watt link ophanging zeker een aanrader, vorige auto was een peugeot 407sw, wel frans maar geef mij dan toch deze zetels maar.

Comment

Working...
                    X