Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie heeft al allemaal een keer een burnout gedaan?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenHeld!
Mijn keuze: Duvel met nootjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk wil nu wel eens zien wie er op Ja met AWD stemt ^^
Comment
-
probleem met de Poll: je kan maar 1 mogelijkheid opgeven & ik heb 't al met een Fwd,Rwd en awd gedaanmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenprobleem met de Poll: je kan maar 1 mogelijkheid opgeven & ik heb 't al met een Fwd,Rwd en awd gedaan
en ik weet nie hoe ik da moet aanpassen -,-'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenprobleem met de Poll: je kan maar 1 mogelijkheid opgeven & ik heb 't al met een Fwd,Rwd en awd gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen paar keer gedaan toen ik 14 was, op mijn 18 voelde ik me daar al te oud voor
Comment
-
Mischien niet echt een burnout maar goe
+ YouTube Video Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenBen je dan de man wanneer je al een Burn out hebt gedaan?
Tenzij je er chicks mee kan scoren lijkt het mij onzinnig...
Maar mijn 2de motto is je moet alles eens proberen ^^
Comment
-
Met de 9000 heb ik ooit eens twee strepen gezet op de parking van't werk
Toch wel een meter 15-20 lang Tot mijn verbazing waren het twee bruine strepen van die brol Michelin Energy's2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Neen, met voorwielaandrijving
'nuff said
editje: ik wil eens een kleine enquete houden, toon die foto eens aan je vrouw/vriendin. Ik heb 2 vriendinnen gehad die vroegen waarom er zoveel rook uit m'n uitlaat komt :')Last edited by Asserti; 06/09/2011, 23:18.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenEr mogen ook reacties komen in de trend van:
'ben je gek, dat is niet goed voor uw wagen"
Het is nogal simpel maar het lijkt wel niet gezond voor de wagen ^^ ?
en nee ik weet niet als je dat kan met FWD, volgens mij wel want kheb al filmpkes gezien.
Zet anders ook eventjes in uw post met Welke wagen ^^
Comment
-
burnout terwijl je op de rem staat(met rwd) of met handrem op(fwd) heb ik nog nooit gedaan
wel zo dat ik (met bijna versleten banden) eens wa te snel gas gaf
toen ik de eerste keer met Kermitt reed toen de S50 ombouw af was(en er nog 14" bandjes achteraan lagen), heb ik een 150 meter strepen getrokken, enkel 2x onderbroken van 't schakelen
In Folembray heb ik er soms ook getrokken van 150meter lang maar dan in de bochtjesmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenNeen, met voorwielaandrijving
'nuff said
editje: ik wil eens een kleine enquete houden, toon die foto eens aan je vrouw/vriendin. Ik heb 2 vriendinnen gehad die vroegen waarom er zoveel rook uit m'n uitlaat komt :')
en Atenza kijkt naar het feit om de poll multiplechoice te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenClutchdumpen, torquebraken, donuts... hoort standaard bij elke test die ik doe van een auto
Ik kan geen meerdere keuzes aanduiden
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
editje: ik wil eens een kleine enquete houden, toon die foto eens aan je vrouw/vriendin. Ik heb 2 vriendinnen gehad die vroegen waarom er zoveel rook uit m'n uitlaat komt :')
Comment
Comment