Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie heeft al allemaal een keer een burnout gedaan?
editje: ik wil eens een kleine enquete houden, toon die foto eens aan je vrouw/vriendin. Ik heb 2 vriendinnen gehad die vroegen waarom er zoveel rook uit m'n uitlaat komt :')
LET OP! Voorbeeldige chauffeur aan boord
Aan die sticker herken je normaal de 200% "ik rij overal 30/60 en ben een lul"- chauffeurs
In den tijd een vast ritueel opweg naar de bandenboer met men moto's.
Als ik er bijna was eens stevig afroken tot op den draad
Gaf altijd leuke opmerkingen van de plaatser
Met de wagen nog niet gedaan om de simpele reden dat dat niet kan met een FWD 50Pk fiorino of 75 pk comboke. De E91 heeft een te goede tractiecontrole, die zelfs in de "beperkte" modus de achterkant zéér beperkt laat leven. In de off-mode zou het misschien wel gaan, maar dan wacht ik op de eerste sneeuw
Op natte baan al eens een beetje gespeeld, maar toch braafjes. Ik ben zuinig op men baksek, en men banden.
Een echte burnout is niet zo simpel ook niet, een beetje pattineren =/= burnout hé...
Met de moto ging dat goed, enkel voorrem dicht, gewicht op de vork en laat maar gaan. Met de auto moet je al aan je reminstallatie klooien zodat je enkel je voorrem kan bedienen. Was vroeger vaak voorkomend bij de keverkes op meetings.
heb nog een donutje gelegd op de speelplaats van mijn middelbare school. ( woensdag namiddag en niemand te zien, buiten de leerkrachten die aan het vergaderen waren :S )
parkeerverbod tot ik was afgestudeerd
In den tijd een vast ritueel opweg naar de bandenboer met men moto's.
Als ik er bijna was eens stevig afroken tot op den draad
Gaf altijd leuke opmerkingen van de plaatser
Met de wagen nog niet gedaan om de simpele reden dat dat niet kan met een FWD 50Pk fiorino of 75 pk comboke. De E91 heeft een te goede tractiecontrole, die zelfs in de "beperkte" modus de achterkant zéér beperkt laat leven. In de off-mode zou het misschien wel gaan, maar dan wacht ik op de eerste sneeuw
Op natte baan al eens een beetje gespeeld, maar toch braafjes. Ik ben zuinig op men baksek, en men banden.
Een echte burnout is niet zo simpel ook niet, een beetje pattineren =/= burnout hé...
Met de moto ging dat goed, enkel voorrem dicht, gewicht op de vork en laat maar gaan. Met de auto moet je al aan je reminstallatie klooien zodat je enkel je voorrem kan bedienen. Was vroeger vaak voorkomend bij de keverkes op meetings.
't was mijn eerste keer en ik vond het vrij simpel
Rechtervoet op de rem, beetje gas derop, koppeling laten komen linker voet op de rem en volledig met rechtervoet op het gas..
Maar ik zie ook het nut er niet van in, het was gewoon eens proberen
Het levert wel wat spektakel op shows en op een dragrace, maar op de straat doede geen dragraces hé
't was mijn eerste keer en ik vond het vrij simpel
Rechtervoet op de rem, beetje gas derop, koppeling laten komen linker voet op de rem en volledig met rechtervoet op het gas..
Maar ik zie ook het nut er niet van in, het was gewoon eens proberen
Het levert wel wat spektakel op shows en op een dragrace, maar op de straat doede geen dragraces hé
Tiens...
Raad dat ge op die manier een burnout kunt maken... Al zeker me nen FWD!
Als RWD moet ge al wa power hebben om de achterrem te overwinnen. Meestal gade dan eerst op de gas, en dan pas op de rem.
Normaal installeren ze voor een burnout ook een line-locker.
Tiens...
Raad dat ge op die manier een burnout kunt maken... Al zeker me nen FWD!
Als RWD moet ge al wa power hebben om de achterrem te overwinnen. Meestal gade dan eerst op de gas, en dan pas op de rem.
Normaal installeren ze voor een burnout ook een line-locker.
eerste keer nen burnout met RWD hé ik heb nen bmw
Ik denk dat je RWD en FWD omdraait in uw post.
met FWD lukt het mij niet met de rem, en handrem is gewoon niet meer genoeg aan te spannen om nog te kunnen tegenhouden ^^
vertrok soms met handrem zonder dat ik het merk (vroeger in het begin dat ik reed, nu niet meer nooit meer )
Er zijn er hier een paar die niet begrijpen wat een burnout is. Een burnout is al stilstaand je wielen laten spinnen, niet met spinnende wielen vertrekken.
Comment