Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft al allemaal een keer een burnout gedaan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    met een FWD = no go
    Euh???

Voor mijne gti16 aan zijn lange winterslaap begon heb ik nogtans de bandjes helemaal op gerookt.

Gummi at schweinfurt Peugeot treffen.
    Last edited by ; 09/09/2011, 22:24.

Comment

Nog nooit gedaan en ook niet zinnens het ooit te doen. Een driftje, OK, maar ik zie het nut van een burnout niet in.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Int nat wel eens geprobeerd om de megane een 'burnout' te laten doen. Dus stilstaan en banden laten slippen. In het droog nog niet. De handrem is best kut en eigenlijk intereseert met dat ook niet zo veel Bij de bmw heb ik enkel een donut geprobeerd in het droge maar dat gaat niet. Ik krijg steeds onderstuur. De mensen die meewaren begrepen het echt niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Er zijn er hier een paar die niet begrijpen wat een burnout is. Een burnout is al stilstaand je wielen laten spinnen, niet met spinnende wielen vertrekken.
          'k denk het ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
            Euh???

Voor mijne gti16 aan zijn lange winterslaap begon heb ik nogtans de bandjes helemaal op gerookt.

Gummi at schweinfurt Peugeot treffen.
            http://www.youtube.com/watch?v=RzBKE...eature=related
            DUDE
            Wa bounced die zot op z'n rev-limiter, en op ijzeren platen met nog een vloeistofke er op.
            Nothing cool about that.

met nen achtertrek is da gwn simpel ..

effe verduidelijken voor mensen die denken dat ik wat zot ben:
            zoiets zou ik dus niet doen hé:
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

wa ne loser, zie die remmen roken :s
            Last edited by ; 10/09/2011, 12:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Vreemd topic.

Iedereen heeft dat toch al gedaan, gewild of ongewild, RWD, AWD of FWD...!?
              ma nee zo echt een burnout warbij je stil staat en de rook van uw banden komt
              Ah ok. Ik dacht dat je gewoon bedoelde met spinnende wielen vertrekken. Wordt ook gewoon burnout genoemd natuurlijk, al is dat misschien een beetje een verkeerde benaming.

Zo'n echte burnout heb ik nog nooit gedaan, behalve in de sneeuw dan. Zie daar niet meteen de fun van in. Doet enkel pijn aan mijn ogen en oren.

Comment

Ah ok. Ik dacht dat je gewoon bedoelde met spinnende wielen vertrekken. Wordt ook gewoon burnout genoemd natuurlijk, al is dat misschien een beetje een verkeerde benaming.

Zo'n echte burnout heb ik nog nooit gedaan, behalve in de sneeuw dan. Zie daar niet meteen de fun van in. Doet enkel pijn aan mijn ogen en oren.
                'k denk dat ik rond 2000-3000 toeren een burnout kan doen z.. en de banden maken ook niet echt veel lawaai, maar inderdaad er ist niets nuttigs aan

Comment

jawel, nieuw laagje rubber op u banden gezet ,
                  al het vuil van u banden eraf gerookt.
                  banden warm gezet.
                  rubber op de baan gelegd wat zorgt voor meer grip op die plaats

Comment

In de sneeuw is 1x 140km/u ter plaatse blijven staan Of als t nat is ter plaatse blijven staan.
                    Anders gewoon met spinnende wielen vertrokken , maar niet bandjes ter plaatse late opsmoren.
                    Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                    www.musclecarrent.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                      In de sneeuw is 1x 140km/u ter plaatse blijven staan Of als t nat is ter plaatse blijven staan.
                      Anders gewoon met spinnende wielen vertrokken , maar niet bandjes ter plaatse late opsmoren.
                      van 30 seconden te laten slippen gaan ze wel niet weg zijn hé uw bandjes

Comment

Lijkt vooral ongezond voor de remmen

Comment

De bedoeling van een burn-out is in feite om de banden op te warmen (nuja, het kan ook om de banden effectief op te roken).
                          Op sneeuw heb je zo weinig grip dat de banden gewoon slippen, en van opwarming weinig sprake is, dus conclusie : je kan geen burn-out doen op een glad oppervlak omdat je juist grip moet hebben om opwarming te hebben, en ook rook, om het echt mooi te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten

'nuff said

editje: ik wil eens een kleine enquete houden, toon die foto eens aan je vrouw/vriendin. Ik heb 2 vriendinnen gehad die vroegen waarom er zoveel rook uit m'n uitlaat komt :')

Bij mij is het echter rook uit de uitlaat.

Comment

Zet anders ook eventjes in uw post met Welke wagen ^^
                              Uw poll zou multi-option moeten zijn, 1 keuze sluit een andere niet uit

Comment

olie op de banden doen helpt ook zeer goed,veel meer rook
                                WD 40 rulez

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door provatrans Bekijk Berichten
                                  olie op de banden doen helpt ook zeer goed,veel meer rook
                                  WD 40 rulez
                                  En de volgende bocht dat ge neemt in de decor te hangen...slim

Comment

als je het goed doet dan is de olie al verbrandt,zowiezo is een burnout nooit slim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                      En de volgende bocht dat ge neemt in de decor te hangen...slim
                                      eigenlijk als je voor een trackday je trackbanden in de de wd40 zou dompelen, of wd40 op spuit en inpakt . dan heb je de dag erna extra grip met die banden.
                                      de wd40 zal het rubber zachter maken.

Comment

Working...
                                      X