Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie heeft al allemaal een keer een burnout gedaan?
Met de 9000 heb ik ooit eens twee strepen gezet op de parking van't werk
Toch wel een meter 15-20 lang Tot mijn verbazing waren het twee bruine strepen van die brol Michelin Energy's
editje: ik wil eens een kleine enquete houden, toon die foto eens aan je vrouw/vriendin. Ik heb 2 vriendinnen gehad die vroegen waarom er zoveel rook uit m'n uitlaat komt :')
burnout terwijl je op de rem staat(met rwd) of met handrem op(fwd) heb ik nog nooit gedaan
wel zo dat ik (met bijna versleten banden) eens wa te snel gas gaf
toen ik de eerste keer met Kermitt reed toen de S50 ombouw af was(en er nog 14" bandjes achteraan lagen), heb ik een 150 meter strepen getrokken, enkel 2x onderbroken van 't schakelen
In Folembray heb ik er soms ook getrokken van 150meter lang maar dan in de bochtjes
Niet écht een burnout volgens de regels van de kunst, maar 't ding heeft meer dan voldoende met z'n staart gezwiept om de "ja" als antwoord op de poll te rechtvaardigen.
editje: ik wil eens een kleine enquete houden, toon die foto eens aan je vrouw/vriendin. Ik heb 2 vriendinnen gehad die vroegen waarom er zoveel rook uit m'n uitlaat komt :')
WAAR IS DIE UUUUUUBBERCOOOLE GIF !!!!
en Atenza kijkt naar het feit om de poll multiplechoice te maken
Clutchdumpen, torquebraken, donuts... hoort standaard bij elke test die ik doe van een auto
Ik kan geen meerdere keuzes aanduiden
doet mij denke toen ik mijn testrit met mijn eerste volvo gedaan had. Toen ik heb ging ophalen (testrit had dus pos. resultaat) wiste ze mij te vertelle da ze de voorbanden maar vervangen hadden
Comment