Ik heb een E46 M3 met OEM CSL velgen. Maar ik overweeg om voor OEM 18’ers te gaan. Waarom?
Rijkwaliteiten. Een M3 komt qua rijden het best tot zijn recht op de 18’ers. De auto is er op gemaakt en hij rijdt er ook aangenamer op. Ook minder kans op borduurschade en dergelijke (= minder zorgen). Geen “show”, maar “go”. En ik houd wel van die insteek. Al was het maar omdat daar meer de passie voor het pure van die M3 van uitgaat. En dat imago staat me meer aan.
Langs de andere kant, die OEM 19” CSL’s staan gewoon echt wel vet
. En het is niet dat dat rommel is. Het rijden is misschien een tikje oncomfortabeler, maar niet veel. Het is in die zin ook zot om zo’n mooie set weg te doen. Om het verschil op te strijken moet ik het niet doen. Want als ik een mooie set 18’ers koop, waar je meestal nieuwe banden moet opleggen, houd ik niet gek veel over. En ik vrees een beetje dat’k er dan nadien misschien spijt van heb.
Voor beiden gaan is geen optie. Dan ligt hier maar een set te liggen.
Ik ben benieuwd naar jullie insteek
Rijkwaliteiten. Een M3 komt qua rijden het best tot zijn recht op de 18’ers. De auto is er op gemaakt en hij rijdt er ook aangenamer op. Ook minder kans op borduurschade en dergelijke (= minder zorgen). Geen “show”, maar “go”. En ik houd wel van die insteek. Al was het maar omdat daar meer de passie voor het pure van die M3 van uitgaat. En dat imago staat me meer aan.
Langs de andere kant, die OEM 19” CSL’s staan gewoon echt wel vet

Voor beiden gaan is geen optie. Dan ligt hier maar een set te liggen.
Ik ben benieuwd naar jullie insteek

Comment