Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto - huis - familie - hobby

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mijn dochter en mijn vrouw komen hoegenaamd op plaats nummer 1.

Een thuis komt als logisch gevolg op de tweede plaats.

Dan komt eigenlijk op de derde plaats alles wat te maken heeft met ontspanning. Voor mij is dit zowel reizen, mooie auto, film kijken, uiteten, thuiseten, sauna, karten,... Ik vind het niet schandelijk om toe te geven dat ook materiële zaken bijdragen aan mijn geluk. Geld hebben is mooi zolang men niet het plezier verloren heeft in dingen die men niet met geld kan kopen.

Comment

Lieselotje comes first

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
        Dieselpeugeotje comes first
        Eindelijk eens een echte autoliefhebber !

Comment

Ik woon in een oud appartementsgebouwtje met als onderbuurvrouw een soort van prostituee met kind en daaronder een exacte kopie van Onslow uit Schone Schijn met bijbehorend iets dat op een vrouw lijkt. Het ziet er marginaal genoeg uit en onze wagens zijn de duurste uit de blok. Toch is voor ons een huis veel belangrijker dan onze wagens.

Om maar te zeggen wat je ziet geeft niet altijd een correct beeld van wat de werkelijkheid is...
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
            Om maar te zeggen wat je ziet geeft niet altijd een correct beeld van wat de werkelijkheid is...
            alsof al die gasten die met dikke bakken rijden ze ook zelf betalen bedoel je

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faust
              alsof al die gasten die met dikke bakken rijden ze ook zelf betalen bedoel je
              Ook ja, ik weet alvast dat als ik het zelf moest betalen er zo niks op den hof kwam als met wat we nu rijden.

Ik weet ook dat je bewust kan kiezen om goedkoop te gaan wonen en toch geen leegloper hoeft te zijn dan.

Kortom oordeel niet te snel over mensen als je de ware toedracht niet kent.
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
                Ook ja, ik weet alvast dat als ik het zelf moest betalen er zo niks op den hof kwam als met wat we nu rijden.

Ik weet ook dat je bewust kan kiezen om goedkoop te gaan wonen en toch geen leegloper hoeft te zijn dan.

Kortom oordeel niet te snel over mensen als je de ware toedracht niet kent.
                Idd.

Je kan nooit iemand anders z'n rekening maken...!

Ik krijg er dan ook de stoelgang van () als er klanten mijn rekening maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                  Ik krijg er dan ook de stoelgang van () als er klanten mijn rekening maken
                  't Is dan ook algemene kennis dat je in de vetsmelterij na 5 jaar binnen bent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                    't Is dan ook algemene kennis dat je in de vetsmelterij na 5 jaar binnen bent.
                    Dat zeggen ze doorgaans ja...

Ik wil het een vetsmelterij zien doen!

Comment

Dat zeggen ze doorgaans ja...

Ik wil het een vetsmelterij zien doen!
                      Ik heb het er eentje zien doen.
                      Na 5 jaar vetsmelten (waren wel elke dag open van 12 uur 's middags tot 2 uur 's nachts en in het weekend tot 5 uur) voor hun plezier een videotheek overgenomen, na een jaar waren ze het beu en zijn ze gaan rentenieren in Spanje.

Comment

Ik heb het er eentje zien doen.
                        Na 5 jaar vetsmelten (waren wel elke dag open van 12 uur 's middags tot 2 uur 's nachts en in het weekend tot 5 uur) voor hun plezier een videotheek overgenomen, na een jaar waren ze het beu en zijn ze gaan rentenieren in Spanje.
                        Daar zeg je het, die vetsmelterij was ook werkelijk eens open

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                          Daar zeg je het, die vetsmelterij was ook werkelijk eens open
                          Ik heb ook nooit gezegd dat ze er niet gedurende 5 jaar alles voor opgegeven hebben, maar daarna was het wel kassa, kassa.

Comment

Ik heb ook nooit gezegd dat ze er niet gedurende 5 jaar alles voor opgegeven hebben, maar daarna was het wel kassa, kassa.
                            Idd. Maar als je 5 jaar alles opgeeft kan je met elk bedrijf wel eens de jackpot winnen.

Maar elke keer ik naar een frituur ga is die dicht bijna (sega ook )

Comment

Inderdaad en dat begrijp ik ook!
                              Ikzelf heb ook reeds ervaringen opgedaan. Die kunnen niet altijd in het schuifje bij alle goede gebeurtenissen in m'n leven. Ook in mijn directe omgevingen heb ik voorbeelden genoeg gekregen... Ik wil helemaal het leven niet te rooskleurig bekijken en ook ik heb een contract met scheiding van goederen. Toch vind ik de instelling foutief dat je 'iets' achter de hand moet hebben... Als je niet zeker bent van je relatie dan moet je simpelweg niet beginnen aan het kopen van een vastgoed. Trouwens... Als je een vastgoed koopt met scheiding van goederen dan behoud je zowiezo de helft van dat gekochte goed. Je dekt je dus altijd in! Het is een kwestie van als het ooit zover zou komen... De één de andere zal moeten uitkopen. Maar om nu nog zelf een appartement achter de hand te hebben op voorhand voor als het eens fout zou kunnen lopen... Dan begin je niet goed... Alle relaties zullen wel eens een dipje hebben. Een mens is niet monogaam.

Eigenlijk wil ik hier geen mening over geven en kijk ik enkel naar mezelf... Want alle situaties zijn anders en alle personen zijn anders. Al een geluk!
                              Je kan het ook anders bekijken.

Stel je gaat samen met je partner bouwen maar jijzelf hebt een appartement dat je gekocht hebt.

Je gaat samen een lening aan voor te bouwen en met de huur van het appartement dat je dus verhuurt betaal jij maandelijks jouw deel van de lening af.

Das natuurlijk op voorwaarde dat je appartement is afbetaald.

Comment

veel succes trouwens met het vinden van een goede huurder die keurig op tijd betaalt, die niets kapot maakt, die alles mooi onderhoudt, die niet te pas en te onpas de huurdersbond op je afstuurt ...
                                Om nu per sé je appartement te gaan behouden uit schrik dat het ooit eens misloopt
                                gewoon goede afspraken maken, maar niet op een bierkaartje maar via een samenlevings- of huwelijkscontract...

over "iemands anders rekening maken" dat is ook niet de bedoeling maar soms denk je hmm, waar doet die het van

Comment

veel succes trouwens met het vinden van een goede huurder die keurig op tijd betaalt, die niets kapot maakt, die alles mooi onderhoudt, die niet te pas en te onpas de huurdersbond op je afstuurt ...
                                  bedankt.

ik heb momenteel 5 verhuurde appartementen, 1 verhuurde dokterspraktijk en 20 autostaanplaatsen. alles wordt op tijd betaald en ik ben vandaag toevallig bij 2 huurders langsgeweest en 't was op allebei de appartementen even proper.

binnenkort komen daar nog 4 appartementen en 10 autostaanplaatsen bij.

mag ik je op dat moment om advies komen vragen? 't lijkt me dat jij ervaring met hopen hebt.

Comment

Om nu per sé je appartement te gaan behouden uit schrik dat het ooit eens misloopt
                                    gewoon goede afspraken maken, maar niet op een bierkaartje maar via een samenlevings- of huwelijkscontract...

over "iemands anders rekening maken" dat is ook niet de bedoeling maar soms denk je hmm, waar doet die het van
                                    nie overdrijven he Faust

je kunt perfekt iets verhuren zonder problemen te hebben met huurders of huurdersbond

als je een appartement( of huis) kunt houden en verhuren kun je er enkel maar alleen winst mee doen ...
                                    en ja ik spreek uit ervaring

Comment

Je moet ook een deftige huurder zoeken. Je wacht beter enkele maanden zodat je een goede kan zoeken, dan zo snel mogelijk er iemand in te krijgen met alle miserie vandien...

Comment

Ik verhuur zelf 2 garages (je moet ergens beginnen) en 1 daarvan betaald altijd op tijd (automatische overschrijving) de andere is het al eens vergeten en heb ik moeten opbellen. Daarna stond het geld mooi op mijn rekening zelfs al voor de maand die nog moest komen.

Je moet natuurlijk ook zien aan wie je iets verhuurd.

Comment

ik heb momenteel een wachtlijst voor zowel appartementen als autostaanplaatsen.

Comment

Working...
                                          X