Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke 911 voor een budget van 50K euro?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn vennoot koopt denk toch maximum iedere 2 jaar een andere auto ( heeft er 4 rondbollen )

Comment

• Dat wil dus zeggen dat 'm iedere 6 maanden een andere auto kan kopen?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Dat wil dus zeggen dat 'm iedere 6 maanden een andere auto kan kopen?
        Soms zit er maximum 1 jaar tussen ...
        zijn Freelander heeft hij maar 3 maand gehad ... was een serieuze miskoop

Comment

• Enkel zijn speeltje houdt hij altijd wat langer wegens te weinig te gebruiken

Comment

• Zijn 7 heeft 'm toch een paar jaren gehad, niet?
            OO 00 OO

Comment

Zijn 7 heeft 'm toch een paar jaren gehad, niet?
              Dikke 2 jaar , heeft nu een facelift gekocht ... zijn Cayenne wordt ook vervangen

Comment

• Bedoel maar , doordat hij 4 verschillende auto's heeft zit er nooit geen 2 jaar tussen voor hij weer eentje vervangt

Comment

• en wij maar betalen bij den Delhaize
                  soit, t is tenminste voor een 'goed doel'
                  2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    en wij maar betalen bij den Delhaize
                    soit, t is tenminste voor een 'goed doel'
                    Haha

Delhaize is voor hem niet zijn voornaamste inkomsten hoor , maar is niet het topic om over door te babbelen

Comment

• On topic dan: gezien bmwmb zo snel zijn wagens beu is zou ik dan toch eerder een iets ouder model verkiezen waar de grootste waardevermindering al achter de rug is. bij een 996 turbo zal het bijvoorbeeld niet veel uitmaken of die nu 8 of 10j oud is als er intussen niet al te veel km meer bijkomen. Als je een jonge 997 na 1,5-2j weer wegdoet dan verlies je er flink aan
                      2.0 JTDm

Comment

• Zeer knap op het blauwe interieur na. Donkerblauw als buitenkleur is knap, maar ik zou toch liever een zilvergrijze of zwarte willen met zwart leder.
                        OO 00 OO

Comment

• Dan toch liever dit:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

En zo staan er nog heel wat te koop, en de prijzen van deze 997 turbo zijn nog steeds dalende.
                          OO 00 OO

Comment

• Ik zou voor die bedragen toch niet in Italië gaan shoppen, tenzij bij officiële verdelers die u Europese merkgarantie kunnen aanbieden maar die zijn dan weer quasi even duur als in Duitsland dus ja...
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              Ik zou voor die bedragen toch niet in Italië gaan shoppen, tenzij bij officiële verdelers die u Europese merkgarantie kunnen aanbieden maar die zijn dan weer quasi even duur als in Duitsland dus ja...
                              ²²²²²
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Bij regelmaat schuim ik wat verkoopssites af naar een mooie 996 turbo. Gisteren heb ik er een heel mooie gevonden.

Een zwarte 996 turbo, met X50 performance pack, manueel geschakeld, heel weinig kilometers en met de juiste opties (sportstoelen, Bose, Navi, geen van die lelijke alu sierlijsten, zwarte wijzerplaten). Het leder ziet er nog 'mat' uit. Echt wel een zalige 996 turbo.

Last edited by BMWMB; 28/09/2013, 11:52.
                                OO 00 OO

Comment

• Scherp geprijsd voor een 996 turbo met die kmstand. Wel zotte prijs voor de performance upgrade. 20000€

Comment

Bij regelmaat schuim ik wat verkoopssites af naar een mooie 996 turbo. Gisteren heb ik er een heel mooie gevonden.

Een zwarte 996 turbo, met X50 performance pack, manueel geschakeld, heel weinig kilometers en met de juiste opties (sportstoelen, Bose, Navi, geen van die lelijke alu sierlijsten, zwarte wijzerplaten). Het leder ziet er nog 'mat' uit. Echt wel een zalige 996 turbo.

http://www.leboncoin.fr/voitures/532929399.htm?ca=1_s
                                    Ziet er inderdaad nog goed uit.
                                    Juist die koplampen vind ik lelijk en de velgen lijken een maatje te klein.
                                    Maar daar zou ik allemaal kunnen mee leven als hij in mijn garage staat.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ziet er een hele mooie 996 turbo uit, zeker interessant door de X50 en sportzetels. Je kan jezelf wel de vraag stellen of de X50-optie een meerprijs van gemakkelijk 10k waard is in de tweedehandsprijs, al kostte die optie inderdaad rond de 20k nieuw. Daarnaast vind ik zwart de minste kleur voor de de 996 omdat die de lijnen maskeert en de luchtinlaten onzichtbaar maakt, maar da's persoonlijke voorkeur.

Comment

• 997 turbo kun je ook wel krijgen voor 50K met wat pingelen.

Comment

Working...
                                        X