Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke 911 voor een budget van 50K euro?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Prijzen voor een 997 turbo hier in België dalen nu al onder de 50k euro.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Prijzen voor een 997 turbo hier in België dalen nu al onder de 50k euro.

http://nl.autoscout24.be/Details.asp...46252760000000
      Wel al veel km's

Comment

997 turbo met 100.000km en meer komt idd in jouw huidig budget. Niet alleen in Belgie. Maar wil je dat wel ? Stel je doet 5000km per jaar.
        Dan is een auto met om en bij de 20.000km, die je zou kunnen kopen voor 12 a 15000 euro meer, in jaren=km gerekend 16 jaar jonger. Dus maw, je kan daarmee 16 jaar rijden voor je aan 100.000km komt.

Denk je niet dat die 12 a 15000 euro dan goed geinvesteerd geweest zijn ? En uiteraard zal je, indien je die veel eerder wenst te verkopen, een betere prijs krijgen en dus ook via die weg je extra investering recupereren. En dan mag je nog niet het extra onderhoud (slijtage onderdelen) tellen dat onvermijdelijk is bij een hogere km stand.

996 standaard stoelen zijn idd minder goed dan die van 997. Doe uzelf een plezier en sluit een 997 met standaard stoelen niet uit voor je er echt mee gereden hebt. Stationair zitten brengt niks. Die dingen die zo weinig steun lijken te geven houden je goed vast wanneer je bochtjes neemt.

Comment

Spaar anders door voor een 997 turbo pdk

Comment

BMWMB is 41 jaar, die moet toch nog gene 'automatic' kopen als 'fun' wagen ! Was da nu
            En bovendien verliest hij dan de GT1 motor, dus dubbel fail.

Comment

Ik stem op een 993, kwestie van de looks en dat het een waardevast voertuig is.

Comment

Maar 't rijdt niet leuk. De 993 voelt echt oud aan.
                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Iedere Porsche liefhebber heeft vroeg of laat een '993' periode. Ik heb ook een tijdje actief naar een goede gezocht en ben van een kale reis teruggekeerd. Een 993 is eigenlijk een gefacelifte 964 (aan de binnenkant zie je dit nog het best) die zijn populariteit (en bijgevolg waarde) dankt aan de mythe van de laatste luchtgekoelde en vooral -dit wordt wel eens vergeten- aan de relatief kleine geproduceerde aantallen.
                  Ik vond die niet slecht rijden, al reed mijn Boxster (986) wel beter. Om van die Cayman dan nog maar te zwijgen. Het hangt er gewoon van af wat je ervan verwacht. Om te gaan cruisen in het weekend is dit een perfecte bak. Anderzijds zullen de trackers hier met hun gechipte 2 liter turbo hot hatches op ciruit rondjes rijden rond een 993.
                  Voor mij is een deftige 993 alvast geen > 40000 waard.

Uit jouw lijstje zou ik voor een 996 Turbo gaan BMWMB. Maar zoals je zelf zegt, een 997 turbo ligt niet meer zo veraf en 2013 ook niet meer dus ja...

Comment

Een aankoop van een Porsche zal dan ook pas zijn tegen de zomer van volgend jaar.
                    OO 00 OO

Comment

Een aankoop van een Porsche zal dan ook pas zijn tegen de zomer van 2015
                      Net zoals van mij

Comment

Tegen dan heb ik hoogstwaarschijnlijk weer zin in een andere auto, en kan jij die van mij overkopen.
                        OO 00 OO

Comment

Tegen dan heb ik hoogstwaarschijnlijk weer zin in een andere auto, en kan jij die van mij overkopen.
                          Zal dan toch geen 996 Turbo mogen zijn

Comment

Ook niet als het een rode is?
                            OO 00 OO

Comment

Hier wa foto's van mijn ex 996 turbo,had rond de 600pk maar omdat ik door het circuit virus gebeten was heeft'em moeten plaats maken voor een Megane 250 RS

Vertrek bij een dragrace:

Comment

Ook niet als het een rode is?
                                Twijfel

twijfel

twijfel ....

nope

Comment

Comment

Of :

Comment

Aangezien de prijzen voor een 997 turbo dalende zijn, en deze kort bij het budget komen dat ik wil spenderen, heb ik nu m'n pijlen volledig op deze wagen gericht.
                                      Als de tijd rijp is, ga ik op onderzoek binnen gans Europa. Dat wordt fun.
                                      Dit topic mag dus dicht. Alvast bedankt voor alle positieve feedback.
                                      OO 00 OO

Comment

Verstandige beslissing ! Succes en veel plezier met de zoektocht. Hou deze winter ook maar de adv. in de gaten. Winterprijzen = dikwijls koopjes. Zou goed kunnen dat je een betere zaak doet dan in het komende voorjaar want dan is 'iedereen' weer op zoek.
                                        En in de winter periode heb je ook meer kans op slagen als je een 'cheeky offer' maakt.

Comment

• Mag ik nog besluiten met het advies (is hier al gezegd door denk ik 993s) om ook (en vooral) in Zuid-Europa te zoeken? Daar zijn nu echt wel de beste koopjes te doen. Duitsland begint voor dit type wagens stilaan passé te worden wat prijsvoordeel betreft. Het is dichter ja, maar da's dan ook het enige voordeel. Miskijk je niet op de Italiaanse of Spaanse prijzen op Autoscout of Mobile, daar kan in de praktijk nog een pak van af. Er zitten daar echt wel desperados tussen die verkopers. Als je bij een dealer koopt met Porsche Approved garantie (geldig in heel Europa) dan maakt het zelfs geen hol uit welk land die afkomstig is.

Comment

Working...
                                          X