Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke 911 voor een budget van 50K euro?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
    Jup zei die dat verkiezen boven een 996 Turbo hebben duidelijk nooit met beide gereden of zelfs meegereden... .

Voor jouw budget en de inzetbaarheid die je wenst is naar mijn mening de 996 Turbo de beste keuze! Uiteraard handgeschakeld!

en Europipes (Want een dikke 11er moet brullen)
    Een E36 M3 rijdt ook sneller/beter dan een E30 M3,
    maar bij deze pak ik ook de E30 als ik de keuze zou hebben, en dat heeft niets met de prestaties te maken of betrouwbaarheid.

Comment

Je ziet veel 993 staan aan hoge vraagprijzen maar ze blijven ook staan. De goedkopere zijn dan nog meestal in een lamentabele toestand.
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door volonte Bekijk Berichten
        Een E36 M3 rijdt ook sneller/beter dan een E30 M3,
        maar bij deze pak ik ook de E30 als ik de keuze zou hebben, en dat heeft niets met de prestaties te maken of betrouwbaarheid.
        Een E36 M3 is sneller dan een E30 M3. Dat is correct. Maar een betere wegligging... ?

U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Een E36 M3 is sneller dan een E30 M3. Dat is correct. Maar een betere wegligging... ?

het gaat ook daar niet over, maar misschien is dat wat moeilijk voor u om te begrijpen

Comment

993 4S: mooiste en puurdere 911, laatste luchtgekoelde met andere uitlaat immens mooie sound maar zou ik enkel kopen om te houden als oldtimer/weekendkar, als je 'echt' 50k teveel hebt, prijzen van het onderhoud zullen niet van de poes zijn, prestaties/rijgedrag minder straf dan een recenter model, kaal interieur stoort me zeker in het zwart, waardevast wel maar toch te duur nu vind ik door de hype van laatste echte 911. Een 993 turbo is een ander verhaal maar die prijzen zijn spijtig genoeg aan het skyrocketen.
            997 C2S: geen fan van de pré-facelift, gelezen ook over problemen met de vroegere 05 06 modellen, facelift was een mooie verbetering doch subtiele op vlak van techniek en esthetiek (zeker zo een GTS!, maar te prijzig spijtig genoeg)
            996 turbo: zou mijn keuze zijn, nog altijd véél pk's en iets listiger karakter, persoonlijk ik vind het de lampen en interieur (zeker in een lichtere tint) echt niet storend, nog altijd exclusief ook en blijft iets 'specialer'. Een mooie donkerblauwe met beige interieur en wat Porsche Exclusive goodies
            Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
            Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
            BMW 320d
            Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

het gaat ook daar niet over, maar misschien is dat wat moeilijk voor u om te begrijpen
              Leer eerst eens hoofdletters en leestekens gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                993 4S: mooiste en puurdere 911, laatste luchtgekoelde met andere uitlaat immens mooie sound maar zou ik enkel kopen om te houden als oldtimer/weekendkar, als je 'echt' 50k teveel hebt, prijzen van het onderhoud zullen niet van de poes zijn, prestaties/rijgedrag minder straf dan een recenter model, kaal interieur stoort me zeker in het zwart, waardevast wel maar toch te duur nu vind ik door de hype van laatste echte 911. Een 993 turbo is een ander verhaal maar die prijzen zijn spijtig genoeg aan het skyrocketen.
                997 C2S: geen fan van de pré-facelift, gelezen ook over problemen met de vroegere 05 06 modellen, facelift was een mooie verbetering doch subtiele op vlak van techniek en esthetiek (zeker zo een GTS!, maar te prijzig spijtig genoeg)
                996 turbo: zou mijn keuze zijn, nog altijd véél pk's en iets listiger karakter, persoonlijk ik vind het de lampen en interieur (zeker in een lichtere tint) echt niet storend, nog altijd exclusief ook en blijft iets 'specialer'. Een mooie donkerblauwe met beige interieur en wat Porsche Exclusive goodies
                +1

De 996 Turbo is de beste keuze voor dat budget en de wensen op t vlak van inzetbaarheid.

Comment

Leer eerst eens hoofdletters en leestekens gebruiken.
                  Tuurlijk, ik zal dat doen, de dag dat gij manieren leert en uw nek terug zijn normale omtrek krijgt.
                  Dit is trouwens een klassiek antwoord als je niet meer weet wat zeggen.

Ontopic:
                  Ik bedoelde dus het karakter van de 993,
                  Oude porsches zijn de enige die mij persoonlijk een beetje warm maken
                  All heeft em dan bij wijze van spreken slechts 100pk enz.

Comment

Niet elke auto kan je vergelijken met BMW mannen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Dat wou ik eigenlijk nog zeggen ja. BMW's kan je echt niet met Porsches vergelijken. Porsche is totaal iets anders en maar goed ook

Comment

Tuurlijk, ik zal dat doen, de dag dat gij manieren leert en uw nek terug zijn normale omtrek krijgt.
                        Dit is trouwens een klassiek antwoord als je niet meer weet wat zeggen.

Ontopic:
                        Ik bedoelde dus het karakter van de 993,
                        Oude porsches zijn de enige die mij persoonlijk een beetje warm maken
                        All heeft em dan bij wijze van spreken slechts 100pk enz.
                        Mensen uitschelden getuigd van een beperkt verbaal vermogen.
                        Last edited by Alfa-Beemer; 26/09/2012, 09:59.

Comment

Den Tiff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Dat is juist!
                            Maar kon even goed gezegd hebben dat ik persoonlijk om die reden (karakter en 'cool'-factor) een '67 mustang zou verkiezen boven een '05 mustang, of een '70 challenger boven een '09 challenger, een '51 VW kever boven een new beetle, enz
                            You get the point...

Comment

Mensen uitschelden getuigd van een beperkt verbaal vermogen.
                              Is dat ook de reden van uw ban-for-life op BB?

En dat is niet uitschelden, dat is vaststellen..
                              En gezien de activiteit die nog rest op uw forum zou je U beter eens vragen stellen
                              of ik toch geen gelijk heb.
                              Hopelijk tot zaterdag
                              Last edited by ; 26/09/2012, 10:30.

Comment

Zijn de kinderen weer aan 't stechelen. En dat in mijn topic... dat is durven. Het moet gedaan zijn of ik zet u allebei in de hoek.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Enkele quotes uit het 996 tijdperk:

"Worth selling your house for" - Tiff Needell
                                  Autocar
                                  "The greatest all round 911 ever"
                                  GT Purely Porsche
                                  It hurts me to say this, but of all the cars you can buy today, this is the best
                                  Jeremy Clarkson - BBC TV

http://www.stevecarter.com/911turbo.htm

If you want something that is a little inconvient, and makes you drive it, buy a 993
                                  If you want something that is modern, and effortless to drive and live with, buy a 996

Last edited by Alfa-Beemer; 27/09/2012, 02:31.

Comment

Gisterenavond reed ik naar huis en zag ik op de expressweg in de verte achterlichten van een 997 MK2. Na wat moeite ben ik kunnen naderen en het was een Turbo S. De bestuurder had blijkbaar door dat ik 'm wilde passeren en liet mij komen tot naast hem. Ik was op dat moment mijn 258 dieselpaarden aan het gebruiken. Eens ik naast 'm hing kwam er een grijns op het gezicht van de bestuurder en trapte die zijn gas in. Niet normaal hoeveel sneller dat dat is dan mijn 530d. Ik heb doorgetrokken tot snelheden ver boven wat mag, en binnen de korste keren was 'm aan de horizon verdwenen.

Ik wil dat...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Turbo, Turbo

Comment

Iets meer dan 50k euro Dus zal voor 50k euro wel lukken er een te vinden. Hier in de buurt rijden er 2 997 Turbo en 1 997 Turbo S rond (ook nog een 996 Turbo en een 996 Turbo cabrio). En is toch pak knapper dan een gewone 997 (S).
                                        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=215889530&cd=634825415970000000
                                        Last edited by fille001; 27/09/2012, 11:03.
                                        Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                                        www.musclecarrent.be

Comment

Working...
                                        X