Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke 911 voor een budget van 50K euro?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
    Iets meer dan 50k euro Dus zal voor 50k euro wel lukken er een te vinden. Hier in de buurt rijden er 2 997 Turbo en 1 997 Turbo S rond (ook nog een 996 Turbo en een 996 Turbo cabrio). En is toch pak knapper dan een gewone 997 (S).
    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=215889530&cd=634825415970000000
    FAAAAk, ik wil dat!

Maar ben nog niet in het stadium gekomen dat ik zo'n bedrag uit kan geven aan een wagen....
    Nog een paar jaar sparen :-)

Comment

Miljaar 50k voor een 997 TT... 'k Zou t wel weten. Maar door kut VAA zal t niet op t vennootschap zijn.
      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Ik moet geen rekening houden met VAA, want ik koop deze wagen privé.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zeer graag de 993!

Comment

De 993 straalt het meeste uit, maar als je 993 zegt heb je er dan al mee gereden? Was voor mij een enorme ontgoocheling ! Ontbreekt directheid in sturen, wazige remmen........gasrespons ook zwak.

Zowel mijn vrouw als ikzelf waren weg van de looks en hebben even overwogen er eentje aan te schaffen. De testritten hebben ons daarvan doen afzien. Het is niet altijd wat het lijkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Deze 997 turbo vind ik dus zeer knap. De BBS velgen staan 'm beeldig. En daarbuiten nog wat opgewaardeerd met andere ophanging, koppeling, uitlaat, +70pk...
              http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=SportsCar
              Prachtige 997 Turbo

Had me beter zo eentje gekocht ipv mijn M3 die ik aan de straatstenen niet meer verkocht ga krijgen

Comment

Zeer knappe kar die 997 met BBS! Vind ik de knapste die ik hier al heb zien langskomen, ook die update van die achterlichten staat hem goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Prachtige 997 Turbo

Had me beter zo eentje gekocht ipv mijn M3 die ik aan de straatstenen niet meer verkocht ga krijgen

Is te zien aan welke prijs hé Toere,idem hier met de M5 ,dus bijhouden dan maar

Comment

Is volgens mij een US versie
                    2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                      Is te zien aan welke prijs hé Toere,idem hier met de M5 ,dus bijhouden dan maar
                      Gaat niet direkt weg neen ..
                      ga er zeker nog 3 jaar mee rijden ... maximum 5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                        Zeer knappe kar die 997 met BBS! Vind ik de knapste die ik hier al heb zien langskomen, ook die update van die achterlichten staat hem goed.
                        Ik heb al meerdre keren een 997 MK1 zien rondrijden waarbij de achterlichten vervangen zijn door exemplaren met LED's om meer te gelijken op die van de MK2. Blijkbaar is dat dus een aftermarket onderdeel. Ik weet wel niet of deze OEM Porsche zijn.
                        OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                          De 993 straalt het meeste uit, maar als je 993 zegt heb je er dan al mee gereden? Was voor mij een enorme ontgoocheling ! Ontbreekt directheid in sturen, wazige remmen........gasrespons ook zwak.

Zowel mijn vrouw als ikzelf waren weg van de looks en hebben even overwogen er eentje aan te schaffen. De testritten hebben ons daarvan doen afzien. Het is niet altijd wat het lijkt.
                          Ze zeggen niet voor niks dat het eigenlijk geen goed idee is om achter het stuur te kruipen van je jeugd helden. Ik heb een identieke ervaring gehad met de E34 M5. Jarenlang van lopen dromen maar de dag dat ik er eentje in men handen had voor even heb ik me snel gerealiseerd dat zo een E34 me eigenlijk maar bitter weinig doet.
                          Last edited by Alfa-Beemer; 29/09/2012, 01:15.
                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Deze 997 turbo vind ik dus zeer knap. De BBS velgen staan 'm beeldig. En daarbuiten nog wat opgewaardeerd met andere ophanging, koppeling, uitlaat, +70pk...
                            http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=SportsCar
                            prachtige voiture
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                              Is volgens mij een US versie
                              Niet hoor, komt van Italie.

Comment

Ik heb al meerdre keren een 997 MK1 zien rondrijden waarbij de achterlichten vervangen zijn door exemplaren met LED's om meer te gelijken op die van de MK2. Blijkbaar is dat dus een aftermarket onderdeel. Ik weet wel niet of deze OEM Porsche zijn.
                                Neen, uiteraard niet OE Porsche maar wel van zeer goede kwaliteit. Dectane.de laat ze bij één van de grootste producenten van lichten maken, Depo te Taiwan. Ik heb ze nu al op 2 turbo's gehad. Eerste keer de 'clear' versie en nu de 'smoked' en ben er zeer happy mee. Ik vind de fase 2 licht vorm niet echt bijzonder en ben dan ook blij dat ik moderne led verlichting kan hebben in de originele vorm.

Comment

Om op uw vraag terug te komen. Indien je een 911 koopt om te bekijken, voelen en ruiken en daarenboven geen geld wil verliezen dan moet je een goede 993 kopen. Ik heb 6 jaar een 993S gehad en heb van die wagen erg genoten...behalve wanneer ik er mee reed. Heb dat op die jaren dan ook maar zeer weinig gedaan. Maar als je een S of 4S wil dan kom je niet toe met 50K. Wagens voor dat bedrag wil jij echt niet. Daar ben ik zeker van.

Een 997/1 atmo is zeker het overwegen waard indien je een koopje kan doen.

Een turbo, hetzij 996 of 997, is een wereld apart. Het machtige koppel en turbo kracht zijn zo te genieten dat ik me moeilijk een fijnere wagen kan voorstellen. In standaard vorm zijn ze ook nog redelijk comfortabel en helemaal niet vermoeiend op lange ritten.

Ik las je opmerking over de standaard stoelen en ben het daar niet mee eens. Die steunen goed! Ik verkies ze boven de sportstoelen. Trouwens, je kan doen zoals ik en GT2 stoelen zoeken. Heb er net in Duitsland gevonden en die komen in de mijne.
                                  Klappen naar voren, hebben airbags en die steunen pas echt.

En nog dit, verhoog uw budget een beetje en koop u een 997 turbo in Italie. Dan kan je een 'bijna nieuwe' kopen met zeer weinig km. Je zal dan bij eventuele wederverkoop in Belgie weinig verliezen. Ik heb eentje uit Italie gehaald en hier zonder verlies verder verkocht (om mijn huidige te kunnen kopen)

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
                                  Last edited by TT-911; 30/09/2012, 01:24. Reden: aankoop italie toegevoegd

Comment

Persoonlijk zou ik ook liever iets meer uitgeven en voor een 997 Turbo gaan dan voor een 996

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                                      Neen, uiteraard niet OE Porsche maar wel van zeer goede kwaliteit. Dectane.de laat ze bij één van de grootste producenten van lichten maken, Depo te Taiwan. Ik heb ze nu al op 2 turbo's gehad. Eerste keer de 'clear' versie en nu de 'smoked' en ben er zeer happy mee. Ik vind de fase 2 licht vorm niet echt bijzonder en ben dan ook blij dat ik moderne led verlichting kan hebben in de originele vorm.

Wat een porsche, zo wil ik hem ook

Comment

Indrukwekkend knap in deze kleur en met deze velgen.

Een turbo, hetzij 996 of 997, is een wereld apart. Het machtige koppel en turbo kracht zijn zo te genieten dat ik me moeilijk een fijnere wagen kan voorstellen. In standaard vorm zijn ze ook nog redelijk comfortabel en helemaal niet vermoeiend op lange ritten.

Ik las je opmerking over de standaard stoelen en ben het daar niet mee eens. Die steunen goed! Ik verkies ze boven de sportstoelen. Trouwens, je kan doen zoals ik en GT2 stoelen zoeken. Heb er net in Duitsland gevonden en die komen in de mijne.
                                        Klappen naar voren, hebben airbags en die steunen pas echt.

En nog dit, verhoog uw budget een beetje en koop u een 997 turbo in Italie. Dan kan je een 'bijna nieuwe' kopen met zeer weinig km. Je zal dan bij eventuele wederverkoop in Belgie weinig verliezen. Ik heb eentje uit Italie gehaald en hier zonder verlies verder verkocht (om mijn huidige te kunnen kopen)

http://nl.autoscout24.be/Details.asp...44832350000000
                                        Ik baseer mijn mening over de standaard sportstoelen van die van een 996 4S waarin ik heb plaatsgenomen. In de 997 zijn ze misschien beter.
                                        Ik hoop dat volgend jaar de prijzen nog wat zakken, dan is idd de kans groot dat het een 997 turbo zal worden.
                                        OO 00 OO

Comment

Working...
                                        X