heb je trouwens al naar die Turbo gekeken die op AM te koop staat?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 911 voor een budget van 50K euro?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenheb je trouwens al naar die Turbo gekeken die op AM te koop staat?
Ik zou liever een zwarte willen en met sportstoelen. De prijs van deze wagen is dan wel weer heel aantrekkelijk. Ik ben vandaag sowieso nog niet in de mogelijkheid om eentje te kopen. Dat zal pas zijn over ten vroegste een half jaar.
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIetsiepietsie boven het budget, maar toch wel de moeite om ff aan te halen dacht ik:
http://www.2dehands.be/autos/autos/p...=autos%2FautosOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Dat is toch geen serieuze vraag ?
Elke Porsche liefhebber zal u hetzelfde zeggen ;-)
Mijn vader reed vroeger met een 993, mocht ik dan als kleine jongen mee inzitten, was net een droom ^^
Sublieme wagen, kijk alleen nog naar die lijnen ! Alleen jammer dat het de "traagste" is van de 3, mocht mss wel nog wat extra Pk's hebben ;-) 993 turbo S is the real deal !
Ik vind de 996 en 997 niet echt meer goed passen in de 911-lijn...
Luchtgekoeld is the way to go, lekkere nostalgie.
Succes met de aankoop !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVoor Porsche liefhebbers, die volgend weekend vrije tijd hebben, en die eens een hoop tweedehands Porsches tesamen willen zien staan: http://imp.porsche.com/netherlands/n...casionweekend/
Enkele sfeerbeelden van vorige keer: http://www.youtube.com/watch?v=pZqU0i7U3qQ
Ik heb alvast een afspraak gemaakt om over 2 weken eens te gaan testrijden met een 997 turbo tiptronic (ik wel deze tiptronic eens ervaren hebben) en een GTS met PDK.
Enkele sfeerfoto's:
IMG-20121028-00306.jpgIMG-20121028-00307.jpgIMG-20121028-00305.jpgIMG-20121028-00310.jpgOO 00 OO
Comment
-
Mijn zoon zit aan het stuur en heeft z'n keuze dus gemaakt. Mijn dochter vindt de wielen assorti met haar jas, dus die is ook tevreden.
En buiten een zeer knappe zwarte 996 turbo.
Last edited by BMWMB; 29/10/2012, 00:01.OO 00 OO
Comment
-
Als het is om kleding te kopen, dan ga ik mee om het budget wat onder controle te houden. Vandaag was het voor auto's en is dus mijn vrouw meegeweest...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls het is om kleding te kopen, dan ga ik mee om het budget wat onder controle te houden. Vandaag was het voor auto's en is dus mijn vrouw meegeweest...U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Vandaag koop je ook al, bij een Porsche verdeler, een 997 Carrera S MK2 met PDK voor minder dan 60k euro.
Deze vind ik persoonlijk zeer knap. Een rode. De enige opties die 'm mist zijn een Bose soundsystem en een sportuitlaat. Ik neem aan dat deze dingen nageplaatst kunnen worden. Voor de rest is 'm zeer knap met de prachtige turboII wielen, 20mm verlaging, sportstoelen, PDK, sper
OO 00 OO
Comment
-
Deze vond ik ook zeer knap. Staat te koop bij de verdeler in Maastricht/Eindhoven.
Dat beige interieur vond ik echt wel knap, en de stoelen zitten waanzinnig goed. Voor de rest heeft deze wagen ook alle mooie opties zoals dus die prachtige kuipstoelen, Bose, Sportonderstel (-20mm), Sportuitlaat, PDK. Ook zijn deze wielen knap in deze kleur.
De prijs zonder BPM komt op € 83.000,-
Is dus ruim boven het budget. Ofwel moet ik de R26R verkopen.
Last edited by BMWMB; 30/10/2012, 02:22.OO 00 OO
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNog een fotooke van dat beige interieur.
De afwerkingslijsten, de middenconsole en de zetelruggen zijn uit carbon. Zeer knap imo.
Mooiste interieur voor een 997 BY FAR !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb alvast een afspraak gemaakt om over 2 weken eens te gaan testrijden met een 997 turbo tiptronic (ik wel deze tiptronic eens ervaren hebben) en een GTS met PDK.
Ook een 997 turbo neem je beter als Mk2, is op verschillende punten (ook motorisch) aangepast t.o.v. de Mk1. Helaas ook nog wel een stukje duurder...
Comment
-
Ik weet het. Zo'n mooi interieur is echt zeldzaam. Ook heeft de wagen de juiste opties en heeft 'm weinig kilometers. Vrijdag ga ik 'm testrijden.OO 00 OO
Comment
Comment