Ziehier nog wat meer foto's van het interieur die ik vandaag toegezonden kreeg.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 911 voor een budget van 50K euro?
Collapse
X
-
Het probleem is dat deze Porsche mij eigenlijk iets te snel in het leven komt. Mijn voornemens waren om verhuisd te zijn, zodat ik een deftige garage heb om deze wagen te kunnen stallen. Anderzijs zou ik ook wachten tot onze huidige woning verkocht is. De verhuis is pas voorzien voor begin volgen jaar, en voor onze woning is er voorlopig weinig interesse. Het is blijkbaar een slechte tijd om woningen te verkopen. Toch wilde de verkoper dat ik kwam rijden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Als 't ziet zitten om daarmee je occasionele trackday te doen (want zo veel circuit ziet de R26R ook niet), zou ik zeker voor deze durven gaan.
Dan zie ik het nut van R26R niet echt meer in .
Zo'n knappe 997's heb ik nog niet veel de revue zien passeren.
Edit: over de financiële kant van de zaak kan ik mij natuurlijk niet uitspreken.
Da's een rekening die enkel jij kan maken.
Comment
-
Die zetels
enkel het verkeerde stuur. Dit zou er in moeten:
schaltpaddel-lenkrad-pdk-porsche-3.jpg
Een collega van me heeft (had) een 997 GTS PDK met paddles. Rijdt plezant, maar jammer genoeg vorig weekend klein ongelukje gehad:
foto 2.JPGLast edited by Sinof; 31/10/2012, 23:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk BerichtenDie zetels
enkel het verkeerde stuur. Dit zou er in moeten:
[ATTACH=CONFIG]93176[/ATTACH]
Een collega van me heeft (had) een 997 GTS PDK met paddles. Rijdt plezant, maar jammer genoeg vorig weekend klein ongelukje gehad:
[ATTACH=CONFIG]93178[/ATTACH]Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenOwla, die nr plaat , t was gladjes zeker?
Inderdaad aquaplaning. (foto's bijgewerkt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet is blijkbaar een slechte tijd om woningen te verkopen.
Comment
-
Heb wel plezier in het feit dat je dat beige interieur zo mooi vindt.
Het moest toch zwart zijn ?
Ik was ook zo vroeger, een 911 moest zwart zijn binnen. Geleidelijk ben ik van dat gedacht afgestapt en ondertussen ben ik de (zeer) trotse eigenaar van een 911 met natuur leder bruin (dat is net nog een tikkeltje mooier dan dat beige).
Ben blij dat je de kuipstoelen hebt kunnen zien en voelen, ik had het je reeds gezegd he, die zijn echt subliem.
Wil niet zagen maar koop niks voor je met turbo hebt gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenIk denk dat het de eerste en laatste keer zal zijn dat je met zo'n klassieke tiptronic zal willen rijden
Ook een 997 turbo neem je beter als Mk2, is op verschillende punten (ook motorisch) aangepast t.o.v. de Mk1.
Comment
-
OO 00 OO
Comment
-
Absoluut. Als ik morgen beslis om zo'n jonge 997 4S te kopen, dan ben ik meer dan het dubbele kwijt en iedere dag zakt dat ding in waarde. Deze 996 turbo is qua waarde gestabiliseerd.
Maar ik weet waar je op doelt. Jij zou 20k meer uitgeven voor een 997 turbo.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenYeah right
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAbsoluut. Als ik morgen beslis om zo'n jonge 997 4S te kopen, dan ben ik meer dan het dubbele kwijt en iedere dag zakt dat ding in waarde. Deze 996 turbo is qua waarde gestabiliseerd.
Maar ik weet waar je op doelt. Jij zou 20k meer uitgeven voor een 997 turbo.
Scherpe prijs voor een 997.2 4S PDK
Cocoa interieur, je moet ervoor zijn maar ik vind het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk BerichtenHeb ik iets verkeerd gezegd?
Scherpe prijs voor een 997.2 4S PDK
Cocoa interieur, je moet ervoor zijn maar ik vind het
Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMaar ik weet waar je op doelt. Jij zou 20k meer uitgeven voor een 997 turbo.
Klopt!
Comment
Comment