Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 911 voor een budget van 50K euro?
Collapse
X
-
Ik ga sowieso ook nog eens met een aantal andere Porsches rijden, waaronder een 996 turbo en een 997 turbo. Een 'gewone' 997.1 boeit me veel minder. Ofwel wordt het een 996 of 997 turbo, ofwel geef ik inderdaad wat meer geld uit, en wordt het een 997.2. Ik moet eerlijk toegeven dat die PDK mij wel enorm bevalt, maar het budget voor deze wagens is nog aan de hoge kant. Als ik natuurlijk de R26.R zou verkopen, dan heb ik wat meer beudget, maar ik vrees dat ik daar spijt ga van krijgen. Voorlopig is er dus van de verkoop van deze wagen geen sprake.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ga sowieso ook nog eens met een aantal andere Porsches rijden, waaronder een 996 turbo en een 997 turbo. Een 'gewone' 997.1 boeit me veel minder. Ofwel wordt het een 996 of 997 turbo, ofwel geef ik inderdaad wat meer geld uit, en wordt het een 997.2. Ik moet eerlijk toegeven dat die PDK mij wel enorm bevalt, maar het budget voor deze wagens is nog aan de hoge kant. Als ik natuurlijk de R26.R zou verkopen, dan heb ik wat meer beudget, maar ik vrees dat ik daar spijt ga van krijgen. Voorlopig is er dus van de verkoop van deze wagen geen sprake.
Maar wel uw budget wat opschroeven naar 60k en een 997 Turbo kopen
Comment
-
Een 'gewone' carrera 3.4 met 350pk, PDK, 20" wielen, adaptieve sportstoelen, sportuitlaat, volleder, PASM met 20mm verlaagde sportophanging, Porsche Torque Vectoring met sper, sportstuur met paddles, Bose, PCM, Chrono sport,...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen 'gewone' carrera 3.4 met 350pk, PDK, 20" wielen, adaptieve sportstoelen, sportuitlaat, volleder, PASM met 20mm verlaagde sportophanging, Porsche Torque Vectoring met sper, sportstuur met paddles, Bose, PCM, Chrono sport,...
zoals je zei: een gewone carrera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen 'gewone' carrera 3.4 met 350pk, PDK, 20" wielen, adaptieve sportstoelen, sportuitlaat, volleder, PASM met 20mm verlaagde sportophanging, Porsche Torque Vectoring met sper, sportstuur met paddles, Bose, PCM, Chrono sport,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenIk heb nog ne schone 996 Carrera4S te koop staan .. bij interesse =>PMOO 00 OO
Comment
-
Een goede vriend van me rijdt nu met een 991 S, daarvoor met een 997 Turbo. Hij zegt dat hij geen turbo meer zal kopen, simpelweg omdat de beleving (en vooral de sound dan) vele malen groter is bij een non turbo
Misschien toch ook iets om over na te denken... Hoewel zijn 997 toch ook in mijn geheugen gegrift staat
Comment
-
goh zo een nieuwe 991 is prachtig e, maar dan spreek je al over +100000 euro he, meer dan het dubbele van wat je in gedachten had bij het begin van dit topic. Daarnaast vind ik persoonlijk een 997 gts, gt3 of turbo mooier dan een 991. Volgens de tests is de 991 ook iets meer als gt afgestemd, misschien dat dit uw geval nog een voordeel kan zijn als je ook uw kinderen enzo eens wil mee nemen, maar zelf heb ik het liever wat puurder. Je mag ook niet vergeten dat zo een nieuwe 991 een pak verliest in waarde de eerste jaren, terwijl je dit bij een iets "oudere" porsche niet hebt natuurlijk. Mijn keuze zou toch uitgaan naar een porsche uit de 997 reeks, met als favoriet de gts. Gts'n kan je nu vinden voor +-80000 euro, ik verwacht dat die tegen volgend jaar toch nog wat gedaald gaan zijn in prijs. Ik ga deze post afsluiten met wat gts'n die te koop staan:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Comment
-
Het is een feit dat een nieuwe 991 de eerste jaren heel wat van z'n waarde zal verliezen. Zo'n 997 GTS is heel zeker een dijk van een auto, waarin Porsche nog net voor de modelwissel al het beste van de 997 heeft samengebracht. Het voordeel van deze wagen is inderdaad dat 'm een stuk goedkoper is in aankoop, en dus ook minder zal verliezen in waarde.
Ziehier een mooie die ik gevonden heb. http://ucl.porsche.de/ucl/plsql/de/c...&pnr_=1&lnr_=2
Ik zou dan wel onderhandelen voor de TurboII velgen die ik zelfs mooier vind dan de 19" Spider velgen met 'Zentralverschluss'.
Het nadeel van deze wagen is de hogere CO2, waardoor het VAA een stuk hoger ligt, zelfs als deze 2 jaar oud is. Wel weegt dit niet op tegen het voordeel in aankoopprijs van al snel 35k euro.
Vorige week heb ik met zowel diverse 997's als 991's kunnen rijden. Het is een feit dat de 997 'puurder' is. De 991 trekt inderdaad iets meer de kaart van het comfort.
Persoonlijk vind ik de 991 wel knapper dan de 997.OO 00 OO
Comment
-
Dat was ook in eerste fase de bedoeling. En die mogelijkheid is er nog steeds. Wel vind ik het gek om 4 auto's in de garage te hebben staan, terwijl we maar met 2 tegelijk kunnen rijden. Het was mijn vrouw die voorstelde om haar 135i in te ruilen voor een Porsche. Als ik dan naar klanten rijd, kan ik kiezen welke wagen ik wil nemen, aangezien de Porsche dan ook aan de firma staat. Mijn vrouw rijdt sowieso ook graag met de 5, dus vond ik dat wel een goed idee eigenlijk. Ik had nooit gedacht dat ze dagelijks met zo'n 911 zou willen rijden, maar blijkbaar wil ze dat dus wel. In dat geval zou ook de R26.R niet verkocht worden.OO 00 OO
Comment
-
van een ommekeer gesproken
r26 - bmw 135 = Porsche
ps: mijn madam zou het ook niet erg vinden om dagelijks Porsche te rijden... enkel ontbreken de sollen op dit momentLast edited by psycho dad; 13/11/2012, 17:47.
Comment
-
Een vrouw die met veel plezier de kids meenam in opeenvolgend een 335i coupé, een M3 cabrio en een 135i cabrio, en jij bent dan verwonderd dat ze een 911 wel ziet zitten?
Autoliefde werkt ook aanstekelijk, mijn vrouw wist 10 jaar geleden geen Porsche van een Ferrari te onderscheiden en wil nu liefst alleen nog maar BMW of iets minstens even sportief (Porsche? ) rijden. Echter ze zal binnenkort toch wat moeten inbinden want zij moet nu voor de gezinswagen zorgen (ik heb mij lang genoeg opgeofferd), en een 3 touring zal niet binnen haar leasebudget vallen.
Comment
Comment