Ik heb vantweekend met een GTS eigenaar gesproken en die zei dat hij alleen maar in het weekend word uitgehaald of soms door zijn vrouw in de week. Hij moet ook iedere dag naar klanten en zegt tegen dat het avond wordt dat hij gebroken is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 911 voor een budget van 50K euro?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls de zon schijnt ga ik dat heel zeker missen.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls de zon schijnt ga ik dat heel zeker missen.
Comment
-
Ik denk dat dit inderdaad iets is dat je zal missen als je dit gewend bent en liefhebber van bent.
Dit kan je misschien wat vergelijken met een motorijder die na zoveel jaar zegt ik verkoop mijn moto en er dan toch weer heimwee naar heeft, alleen heb je hier wel een porsche natuurlijk in de plaats
Comment
-
Als je voor een 997 gaat, zou ik zeker gaan voor de gen 2 en dan met PDK. Ik zou wel proberen een te vinden met het sportstuur met paddles. Dat standaardstuur met tuimelaars waar trekken terugschakelen en duwen opschakelen is, is echt moeilijk om aan te wennen. Ik twijfel zwaar om mijn stuur om die reden te veranderen. Anderzijds, met de pdk is manueel schakelen eerder zeldzaam.
Als je het cabriogevoel wat wil houden, zou je ook een Targa kunnen overwegen. Zijn zeldzamer en zelfs met open weer in de winter is open rijden aangenaam.
En voor veel minder geld nooit aan een goede 964 gedacht? Ook luchtgekoeld. Heeft reeds alle technologie van de 959 maar leunt nog zeer dicht bij de oerlook van de 911 aan.
Timo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimoVermeersch Bekijk BerichtenAls je voor een 997 gaat, zou ik zeker gaan voor de gen 2 en dan met PDK. Ik zou wel proberen een te vinden met het sportstuur met paddles. Dat standaardstuur met tuimelaars waar trekken terugschakelen en duwen opschakelen is, is echt moeilijk om aan te wennen. Ik twijfel zwaar om mijn stuur om die reden te veranderen. Anderzijds, met de pdk is manueel schakelen eerder zeldzaam.
Als je het cabriogevoel wat wil houden, zou je ook een Targa kunnen overwegen. Zijn zeldzamer en zelfs met open weer in de winter is open rijden aangenaam.
En voor veel minder geld nooit aan een goede 964 gedacht? Ook luchtgekoeld. Heeft reeds alle technologie van de 959 maar leunt nog zeer dicht bij de oerlook van de 911 aan.
TimoBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matti_DG Bekijk BerichtenIk denk dat dit inderdaad iets is dat je zal missen als je dit gewend bent en liefhebber van bent.
Dit kan je misschien wat vergelijken met een motorijder die na zoveel jaar zegt ik verkoop mijn moto en er dan toch weer heimwee naar heeft, alleen heb je hier wel een porsche natuurlijk in de plaats
Wel zou ik een Porsche alleen bij een erkend dealer durven kopen.
Tegenwoordig heeft elke autohandelaar op de hoek van de straat wel een Porsche staan.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenNa 23 jaar gestopt en voorlopig mis ik het niet, er moet natuurlijk wel iets voor in de plaats komen.
Wel zou ik een Porsche alleen bij een erkend dealer durven kopen.
Tegenwoordig heeft elke autohandelaar op de hoek van de straat wel een Porsche staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtendie tuimelaars zijn idd een merde om mee te schakelen op circuit, flippers zouden veel makkelijker zijn. Wat zou dat kosten in naplaatsing?
Comment
-
Ik vind een cabrio het fijnste als je met de ramen naar beneden kan rijden, en natuurlijk zonder windscherm. Enkel dan heb je pas echt een cabrio beleving. Met de ramen omhoog en met windscherm, dan kan je even goed gewoon een dichte wagen met schuifdak nemen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtendie tuimelaars zijn idd een merde om mee te schakelen op circuit, flippers zouden veel makkelijker zijn. Wat zou dat kosten in naplaatsing?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHier na 25 jaar gestopt met moto rijden ... mis het wel soms
Heb alles meteen verkocht zodat de kans om te herbeginnen ook wat kleiner is.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Nog een optie...
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenInderdaad, in die kleur vind ik 'm het knapst.
Als ik mij nu zo eens eentje kocht, en de achterbank dus vergeet. Ik ga er minder mee kunnen rijden, maar heb dan wel iets heel speciaal dat heel puur rijdt en ook z'n waarde gaat houden.
In dit geval zou de R26.R dus verkocht worden.
Deze bijvoorbeeld:
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment