Ik wil inderdaad een achterbank. Deze GT3 is niet wat ik wil. Geen achterbank dus, en veel te 'hard' om in mijn vrije tijd mee rond te bollen. Zoiets moet je kopen om op circuit gaan rijden. Daar is zo'n GT3 RS voor gemaakt. Als ik dan toch dit budget zou uitgeven, dan zou ik liever een GTS of Turbo mk2 willen met PDK versnellingsbak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 911 voor een budget van 50K euro?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
damn!!! en prijs valt heeel goed mee voor deze
Comment
-
Daarnet op de voetbal een eigenaar aangesproken van een 996 turbo cabriolet. Hij had deze wagen ondertussen 2 jaar in z'n bezit. Wagen is van 2004 en had 2 jaar geleden 40k km op de teller. Het was een zilvergrijze met blauwe kap en blauw lederen interieur. Zeer mooie wagen. de man was dan ook zeer tevreden van de wagen, zelfs van de tiptronic versnellingsbak.
Zo'n 996 blijft mij boeien.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDaarnet op de voetbal een eigenaar aangesproken van een 996 turbo cabriolet. Hij had deze wagen ondertussen 2 jaar in z'n bezit. Wagen is van 2004 en had 2 jaar geleden 40k km op de teller. Het was een zilvergrijze met blauwe kap en blauw lederen interieur. Zeer mooie wagen. de man was dan ook zeer tevreden van de wagen, zelfs van de tiptronic versnellingsbak.
Zo'n 996 blijft mij boeien.
Maar een cabrio heeft weer geen achterbank zeker?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenMaar een cabrio heeft weer geen achterbank zeker?
Comment
-
Met een cabrio in huis kan je je kinderen in ieder geval gemakkelijk straffen. 'kom maar mee met papa achter in cabrio'.
Ze zullen wel zorgen dat ze braaf zijn.
Enige waar die achterbank goed voor is is bagage. De leuning helt zo naar voren dat daar toch niemand vrijwillig voor meer dan 5 minuten wil inzitten ??
Comment
-
Ik heb ook nooit gesnapt dat mensen bij een 911 een achterbank als criterium nemen. Dit is gewoon een noodzakelijk kwaad bij dit type wagens. Bij een middenmotor architectuur is er geen achterbank nodig en is er dus ook geen. Er zullen hier sowieso nog tig 'kandidaten' passeren vooraleer er ooit iets gekocht zal worden.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk heb ook nooit gesnapt dat mensen bij een 911 een achterbank als criterium nemen. Dit is gewoon een noodzakelijk kwaad bij dit type wagens. Bij een middenmotor architectuur is er geen achterbank nodig en is er dus ook geen. Er zullen hier sowieso nog tig 'kandidaten' passeren vooraleer er ooit iets gekocht zal worden.
Het is waarschijnlijk niet noodzakelijk maar een handige optie in geval van.
Zo was het bij mij toch.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk was toch altijd blij als ik als kleine bengel plaats kon nemen in de 911 2.7 sportomatic van m'n moeder. Inclusief rugverwarming en een lekkere boxerroffel.
Verklaart wsl mijn voorliefde voor het merk.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenMet een cabrio in huis kan je je kinderen in ieder geval gemakkelijk straffen. 'kom maar mee met papa achter in cabrio'.
Ze zullen wel zorgen dat ze braaf zijn.
Enige waar die achterbank goed voor is is bagage. De leuning helt zo naar voren dat daar toch niemand vrijwillig voor meer dan 5 minuten wil inzitten ??OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenEr zullen hier sowieso nog tig 'kandidaten' passeren vooraleer er ooit iets gekocht zal worden.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen zoektocht naar een auto is plezanter dan het kopen zelf.
Comment
-
Nog niet vaak genoeg naar mijn goesting. Als ik moest kunnen, ik veranderde ieder jaar van auto. Ik heb zo bijvoorbeeld mijn 530d al anderhalf jaar met bijna 60k km op de teller. Moest ik kunnen, ik ruilde 'm vandaag nog in voor wat anders.Last edited by BMWMB; 05/12/2012, 21:32.OO 00 OO
Comment
Comment