Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke 911 voor een budget van 50K euro?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil inderdaad een achterbank. Deze GT3 is niet wat ik wil. Geen achterbank dus, en veel te 'hard' om in mijn vrije tijd mee rond te bollen. Zoiets moet je kopen om op circuit gaan rijden. Daar is zo'n GT3 RS voor gemaakt. Als ik dan toch dit budget zou uitgeven, dan zou ik liever een GTS of Turbo mk2 willen met PDK versnellingsbak.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dikke GT3 Met welke 911's heb je al gereden?

Comment

• Ik heb sinds mijn zoektocht enkel nog maar gereden met een 997 Carrera 4S PDK en een 991 Carrera S PDK.
        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

damn!!! en prijs valt heeel goed mee voor deze
          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Prijs is inderdaad correct.
            OO 00 OO

Comment

• en vermoedelijk vrij waardevast
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Daarnet op de voetbal een eigenaar aangesproken van een 996 turbo cabriolet. Hij had deze wagen ondertussen 2 jaar in z'n bezit. Wagen is van 2004 en had 2 jaar geleden 40k km op de teller. Het was een zilvergrijze met blauwe kap en blauw lederen interieur. Zeer mooie wagen. de man was dan ook zeer tevreden van de wagen, zelfs van de tiptronic versnellingsbak.
                Zo'n 996 blijft mij boeien.
                OO 00 OO

Comment

• 996 turbo cabrio is vrij zeldzaam.

Comment

Daarnet op de voetbal een eigenaar aangesproken van een 996 turbo cabriolet. Hij had deze wagen ondertussen 2 jaar in z'n bezit. Wagen is van 2004 en had 2 jaar geleden 40k km op de teller. Het was een zilvergrijze met blauwe kap en blauw lederen interieur. Zeer mooie wagen. de man was dan ook zeer tevreden van de wagen, zelfs van de tiptronic versnellingsbak.
                    Zo'n 996 blijft mij boeien.
                    Ik dacht nu komt het, na wat praten zijn we tot een overeenkomst gekomen en ben ik nu een trotse Porsche Cabrio eigenaar....
                    Maar een cabrio heeft weer geen achterbank zeker?
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                      Maar een cabrio heeft weer geen achterbank zeker?
                      Jawel , maar door die kap nog minder plaats ( enkele jaren geleden ook een 996 cabrio overwogen )

Comment

• Als de 1 blijft, dan wordt het een coupé. Als de Porsche als vervanger komt van de 1, dan overweeg ik toch een cabrio, een 991.
                        OO 00 OO

Comment

• Met een cabrio in huis kan je je kinderen in ieder geval gemakkelijk straffen. 'kom maar mee met papa achter in cabrio'.
                          Ze zullen wel zorgen dat ze braaf zijn.

Enige waar die achterbank goed voor is is bagage. De leuning helt zo naar voren dat daar toch niemand vrijwillig voor meer dan 5 minuten wil inzitten ??

Comment

• Ik heb ook nooit gesnapt dat mensen bij een 911 een achterbank als criterium nemen. Dit is gewoon een noodzakelijk kwaad bij dit type wagens. Bij een middenmotor architectuur is er geen achterbank nodig en is er dus ook geen. Er zullen hier sowieso nog tig 'kandidaten' passeren vooraleer er ooit iets gekocht zal worden.
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Ik was toch altijd blij als ik als kleine bengel plaats kon nemen in de 911 2.7 sportomatic van m'n moeder. Inclusief rugverwarming en een lekkere boxerroffel.

Verklaart wsl mijn voorliefde voor het merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                Ik heb ook nooit gesnapt dat mensen bij een 911 een achterbank als criterium nemen. Dit is gewoon een noodzakelijk kwaad bij dit type wagens. Bij een middenmotor architectuur is er geen achterbank nodig en is er dus ook geen. Er zullen hier sowieso nog tig 'kandidaten' passeren vooraleer er ooit iets gekocht zal worden.

Het is waarschijnlijk niet noodzakelijk maar een handige optie in geval van.
                                Zo was het bij mij toch.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Ik was toch altijd blij als ik als kleine bengel plaats kon nemen in de 911 2.7 sportomatic van m'n moeder. Inclusief rugverwarming en een lekkere boxerroffel.

Verklaart wsl mijn voorliefde voor het merk.
                                  Toen had je ook nog geen verplichte kinderzitjes e.d.m. In de praktijk is de 911-achterbank enkel geschikt voor kinderen tot 11-12 jaar (hoogstens!) en/of dwergen. Het kan van pas komen voor noodgevallen, daar ben ik akkoord mee. Extra opbergruimte is die bank evenmin tegenover de middenmotor want die hebben voor- en achteraan een koffer.
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk Berichten
                                    Met een cabrio in huis kan je je kinderen in ieder geval gemakkelijk straffen. 'kom maar mee met papa achter in cabrio'.
                                    Ze zullen wel zorgen dat ze braaf zijn.

Enige waar die achterbank goed voor is is bagage. De leuning helt zo naar voren dat daar toch niemand vrijwillig voor meer dan 5 minuten wil inzitten ??
                                    Dat is eigenlijk ook de reden waarom mijn voorkeur bij een 911 uitgaat naar een coupé. Voor onze jonge kinderen zijn de achterste plaatsen groot genoeg en aangenaam om te zitten. bij een cabrio is het inderdaad veel kleiner en dus minder aangenaam. Geen cabrio dus...
                                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                      Er zullen hier sowieso nog tig 'kandidaten' passeren vooraleer er ooit iets gekocht zal worden.
                                      Een zoektocht naar een auto is plezanter dan het kopen zelf.
                                      OO 00 OO

Comment

Een zoektocht naar een auto is plezanter dan het kopen zelf.
                                        Daarom dat jij zo vaak van auto wisselt

Comment

• Nog niet vaak genoeg naar mijn goesting. Als ik moest kunnen, ik veranderde ieder jaar van auto. Ik heb zo bijvoorbeeld mijn 530d al anderhalf jaar met bijna 60k km op de teller. Moest ik kunnen, ik ruilde 'm vandaag nog in voor wat anders.
                                          Last edited by BMWMB; 05/12/2012, 21:32.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X