Mijn vennoot koopt denk toch maximum iedere 2 jaar een andere auto ( heeft er 4 rondbollen )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 911 voor een budget van 50K euro?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat wil dus zeggen dat 'm iedere 6 maanden een andere auto kan kopen?
zijn Freelander heeft hij maar 3 maand gehad ... was een serieuze miskoop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZijn 7 heeft 'm toch een paar jaren gehad, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichtenen wij maar betalen bij den Delhaize
soit, t is tenminste voor een 'goed doel'
Delhaize is voor hem niet zijn voornaamste inkomsten hoor , maar is niet het topic om over door te babbelen
Comment
-
On topic dan: gezien bmwmb zo snel zijn wagens beu is zou ik dan toch eerder een iets ouder model verkiezen waar de grootste waardevermindering al achter de rug is. bij een 996 turbo zal het bijvoorbeeld niet veel uitmaken of die nu 8 of 10j oud is als er intussen niet al te veel km meer bijkomen. Als je een jonge 997 na 1,5-2j weer wegdoet dan verlies je er flink aan2.0 JTDm
Comment
-
-
Zeer knap op het blauwe interieur na. Donkerblauw als buitenkleur is knap, maar ik zou toch liever een zilvergrijze of zwarte willen met zwart leder.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Dan toch liever dit:
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
En zo staan er nog heel wat te koop, en de prijzen van deze 997 turbo zijn nog steeds dalende.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk zou voor die bedragen toch niet in Italië gaan shoppen, tenzij bij officiële verdelers die u Europese merkgarantie kunnen aanbieden maar die zijn dan weer quasi even duur als in Duitsland dus ja...
Comment
-
Bij regelmaat schuim ik wat verkoopssites af naar een mooie 996 turbo. Gisteren heb ik er een heel mooie gevonden.
Een zwarte 996 turbo, met X50 performance pack, manueel geschakeld, heel weinig kilometers en met de juiste opties (sportstoelen, Bose, Navi, geen van die lelijke alu sierlijsten, zwarte wijzerplaten). Het leder ziet er nog 'mat' uit. Echt wel een zalige 996 turbo.
Last edited by BMWMB; 28/09/2013, 11:52.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBij regelmaat schuim ik wat verkoopssites af naar een mooie 996 turbo. Gisteren heb ik er een heel mooie gevonden.
Een zwarte 996 turbo, met X50 performance pack, manueel geschakeld, heel weinig kilometers en met de juiste opties (sportstoelen, Bose, Navi, geen van die lelijke alu sierlijsten, zwarte wijzerplaten). Het leder ziet er nog 'mat' uit. Echt wel een zalige 996 turbo.
http://www.leboncoin.fr/voitures/532929399.htm?ca=1_s
Juist die koplampen vind ik lelijk en de velgen lijken een maatje te klein.
Maar daar zou ik allemaal kunnen mee leven als hij in mijn garage staat.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ziet er een hele mooie 996 turbo uit, zeker interessant door de X50 en sportzetels. Je kan jezelf wel de vraag stellen of de X50-optie een meerprijs van gemakkelijk 10k waard is in de tweedehandsprijs, al kostte die optie inderdaad rond de 20k nieuw. Daarnaast vind ik zwart de minste kleur voor de de 996 omdat die de lijnen maskeert en de luchtinlaten onzichtbaar maakt, maar da's persoonlijke voorkeur.
Comment
Comment