Nadeel bij de 997 Turbo is dat je daar nog 5k extra BIV moet bijtellen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 911 voor een budget van 50K euro?
Collapse
X
-
Ik vind de 997 turbo MK1 minder knap dan de 996 turbo. De velgen heb ik nooit graag gezien, dus die zou ik dan willen veranderen, en dat vind ik spijtig. Ik houd het graag allemaal origineel. de MK2 met de turboII-velgen vind ik dan weer wel knap. Je kan die velgen natuurlijk ook onder de MK1 leggen, maar dat is niet OEM, en dan zal me dat altijd blijven storen.
Zo'n 996 turbo vind ik als totaalpakket gewoon mooier. Daar moet niets aan veranderd worden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind de 997 turbo MK1 minder knap dan de 996 turbo. De velgen heb ik nooit graag gezien, dus die zou ik dan willen veranderen, en dat vind ik spijtig. Ik houd het graag allemaal origineel. de MK2 met de turboII-velgen vind ik dan weer wel knap. Je kan die velgen natuurlijk ook onder de MK1 leggen, maar dat is niet OEM, en dan zal me dat altijd blijven storen.
Zo'n 996 turbo vind ik als totaalpakket gewoon mooier. Daar moet niets aan veranderd worden.
Koop die zwarte dan...
In prijs gaan ze toch niet meer zakken en die heeft alles wat er op moet zitten en mooie staat.
Je kan die vast wel naast je rs stallen voorlopig.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenNadeel bij de 997 Turbo is dat je daar nog 5k extra BIV moet bijtellen.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenKoop die zwarte dan...
In prijs gaan ze toch niet meer zakken en die heeft alles wat er op moet zitten en mooie staat.
Je kan die vast wel naast je rs stallen voorlopig.OO 00 OO
Comment
Comment