Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tankkaart voor zelfstandige

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tankkaart voor zelfstandige

Wil overstappen op een tankkaart, omdat ik het gedoe met bonnekes beu ben.

Situatie: tank ongeveer 1750 liter diesel per jaar, waarvan 70% in Belgie en 30% in Nederland (op die 2 of 3 keer per jaar na in Frankrijk).

Als zelfstandige vind ik prijs erg belangrijk, dus bij voorkeur een kaart van een merk (of groep) die ook goedkopere express stations heeft

Bijkomende voordelen (gratis pechverhelping, etc.) zijn uiteraard ook mooi meegenomen.

Ik denk dat je best bij shell gaat aankloppen? Zeer wijdt verspreid internationaal met goedkopere express stations..

Comment

Ik zit bij Shell. Erg tevreden over de service. Kaarten kan je online aanvragen. Facturen kan je digitaal binnenhalen. Zeer handig.
      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Ik gebruik de tankkaartservice op de zichtrekening van ING, dan tank je waar je wil.
        2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
        2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
        2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
        1999 Volvo V70 classic 2.5d
        1967 Volvo 123 GT

Comment

Shell, werkt prima.
          Enkel shell is gratis, multicard (esso erbij) is 0.5 per maand dacht ik.
          Bij beide 0.04 korting of pompprijs als die goedkoper is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
            Shell, werkt prima.
            Enkel shell is gratis, multicard (esso erbij) is 0.5 per maand dacht ik.
            Bij beide 0.04 korting of pompprijs als die goedkoper is.
            Jup! Ik heb de multi met Esso.
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Zit ook bij Shell.

Alleen spijtig dat de Shell bij Carrefour Ninove nu al een paar maand toe is.
              IRIDIUM
              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
              Helderzienden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
                Wil overstappen op een tankkaart, omdat ik het gedoe met bonnekes beu ben.

Situatie: tank ongeveer 1750 liter diesel per jaar, waarvan 70% in Belgie en 30% in Nederland (op die 2 of 3 keer per jaar na in Frankrijk).

Als zelfstandige vind ik prijs erg belangrijk, dus bij voorkeur een kaart van een merk (of groep) die ook goedkopere express stations heeft

Bijkomende voordelen (gratis pechverhelping, etc.) zijn uiteraard ook mooi meegenomen.
                Ik denk dat de prijs voor iedereen belangerijk is.
                2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                  Zit ook bij Shell.

Alleen spijtig dat de Shell bij Carrefour Ninove nu al een paar maand toe is.
                  Als ik mij niet vergis is deze sinds kort terug open hoor...

Comment

Hier total (voorheen Q

Total heeft denk ik het grootste netwerk. Onze kaarten werken ook in europa dus dat is een dikke plus denk ik. Wel geen korting voor zover ik weet.
                    Wel is er een pechverhelping inbegrepen als je regelmatig tankt

Q8 hadden we wel een mooie korting, maar het netwerk is niet zo uitgebreid als dat van Total.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris VdK Bekijk Berichten
                      Als ik mij niet vergis is deze sinds kort terug open hoor...
                      Dank u , dringend nog eens checken.
                      IRIDIUM
                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                      Helderzienden

Comment

Hier Lukoil omdat ik er een op de hoek heb
                        maandelijks factuur met alle tankbeurten, the usual dus
                        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

shell / esso multicard aangevraagd!

Comment

En tank je daarmee dan ook goedkoper?
                            Ik heb ook die ING tankservice en vind dat wel handig omdat ik ook gewoon bij de DATS en VanRaak en zo kan gaan tanken.
                            Kost me wel € 20 per jaar en werkt helaas niet in het buitenland (alhoewel ik daar niet zo heel vaak tank dus voor mij niet echt een nadeel).
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Vind het een triestige boel, hier wordt wel een literke weggezet maar korting? Tankkaarten zijn nu niet echt een commercieel voordeel, buiten dat je misschien veertien dagen uitstel krijgt van betaling.
                              Op haast geen enkele tankkaart heb je korting, of is het niet de moeite. Het dichtsbijzijnde station is van Texaco met een zelfstandige uitbating, geen korting, wel maandelijks of kwartaal factuur. Een beetje verderop een Esso-express, steeds beterkoop maar een hopeloze zaak om aan je facturen te geraken.
                              Zijn al een tijd bezig om aan het factuur van Juni te geraken!!!! Telkens zijn de bonnen of verzamelstaten/uittreksels zoek...nu zou het eidelijk in orde komen, na drie verzoeken en den btw-verklaring. Tjonge tjonge.
                              Hou mijn hart vast als hier morgen al de tankbonnen van het derde kwartaal buiten gaan, dat gaat wel over een smak geld maar een tegemoetkoming?
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                En tank je daarmee dan ook goedkoper?
                                Ik heb ook die ING tankservice en vind dat wel handig omdat ik ook gewoon bij de DATS en VanRaak en zo kan gaan tanken.
                                Kost me wel € 20 per jaar en werkt helaas niet in het buitenland (alhoewel ik daar niet zo heel vaak tank dus voor mij niet echt een nadeel).
                                'k zit niet bij ING. Bij KBC geen interessant aanbod. En idd, buitenland belangrijk voor mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Vind het een triestige boel, hier wordt wel een literke weggezet maar korting? Tankkaarten zijn nu niet echt een commercieel voordeel, buiten dat je misschien veertien dagen uitstel krijgt van betaling.
                                  Op haast geen enkele tankkaart heb je korting, of is het niet de moeite. Het dichtsbijzijnde station is van Texaco met een zelfstandige uitbating, geen korting, wel maandelijks of kwartaal factuur. Een beetje verderop een Esso-express, steeds beterkoop maar een hopeloze zaak om aan je facturen te geraken.
                                  Zijn al een tijd bezig om aan het factuur van Juni te geraken!!!! Telkens zijn de bonnen of verzamelstaten/uittreksels zoek...nu zou het eidelijk in orde komen, na drie verzoeken en een btw-verklaring.
                                  Tjonge tjonge.
                                  Hou mijn hart vast als hier morgen al de tankbonnen van het derde kwartaal buiten gaan, dat gaat wel over een smak geld maar een tegemoetkoming?
                                  En het verhaal is nog niet teneinde, vandaag een envelope gekregen van ExxonMobil Hongarijë, afgestempeld in Boedapest! ( ???) Een maand na mijn laatste schrijven! Ze moeten de originele tankbonnen hebben, verzamelstaten/bankafschriften gelden niet. De originele bonnen (als die dan al toekomen bij Exxon) worden na 4 tot 6 weken teruggestuurd met het factuur.
                                  Ze raden aan om naar een bemand Esso Roc station te gaan, Mechelen, Laarne of Oudenaarde... of een Essocard te nemen. Ze sluiten meer & meer stations maar administratief is het daar blijkbaar één chaos.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Maes geeft wel korting op pompprijs als ge hun tankkaart gebruikt. En de prijs aan de pomp valt dan al mee (voor zover dat kan natuurlijk)

Als ge in Brugge of Lommel woont bent ge der waarschijnlijk wel niet veel mee.

Comment

Iemand ervaring met het gekende DKV? http://www.dkv-euroservice.com
                                      Ik zie niet meteen wat dat moet kosten?
                                      2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                      2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                      2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                      1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                      1967 Volvo 123 GT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        En het verhaal is nog niet teneinde, vandaag een envelope gekregen van ExxonMobil Hongarijë, afgestempeld in Boedapest! ( ???) Een maand na mijn laatste schrijven! Ze moeten de originele tankbonnen hebben, verzamelstaten/bankafschriften gelden niet. De originele bonnen (als die dan al toekomen bij Exxon) worden na 4 tot 6 weken teruggestuurd met het factuur.
                                        Ze raden aan om naar een bemand Esso Roc station te gaan, Mechelen, Laarne of Oudenaarde... of een Essocard te nemen. Ze sluiten meer & meer stations maar administratief is het daar blijkbaar één chaos.
                                        Ik ken je verhaal niet maar ik heb nu al 2j een EssoCard en nog nooit problemen gehad. En daar tank ik in heel europa mee!!

Comment

Working...
                                        X