Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tankkaart voor zelfstandige

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ok bedankt

Comment

eens naar bovenhalen. Tips? Lukoil-kaart lijkt me voordeligst op dit moment...
      Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
      VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Ik heb de fleetpass+ kaart, zeker een aanrader!

Je kan een app afhalen, dewelke laat zien welke de dichtstbijzijnde stations zijn.
        Last edited by Erendriel; 08/12/2014, 16:44.
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
          Ik heb de fleetpass+ kaart, zeker een aanrader!

Je kan een app afhalen, dewelke laat zien welke de dichtstbijzijnde stations zijn.
          en naar kostprijs per liter? Steeds lage prijsgarantie?

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Ontdek de voordelen van Fleetpass Plus! ✔Géén waarborg nodig ✔Vaste weekprijs ✔Geaccepteerd in meer dan 2.250 Tankstations ►Bekijk de Fleetpass+ Tankkaart!

Vast (gereduceerd) wekelijks tarief, ongeacht de pompprijs.

Het geldt wel enkel in de Benelux.

Ik weet eigenlijk niet waarom ik de fleetpass+ heb en niet de gewone, volgens mij was het dezelfde prijs voor ze alletwee. Men vader is mijn boekhouder dus hij heeft het geregeld
            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

Ik heb ook fleetpass+. Supergemakkelijk. Je kan tanken bij Q8, Maes, Octa+, Avia en nog wat andere kluts. Tankbeurten worden wekelijks gefactureerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                Octa+

Comment

http://www.g-v.be/tankkaarten/capscard

Wordt ook door zeer veel andere stations aanvaardt.

Zelf hebben we dus nog steeds de Esso/Shell-card en ondertussen ook een Maes-card.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Fleetpass+ krijg je enkel bij Q8 en Texaco de pompprijs, elders betaal je een wekelijks vastgesteld, hoog tarief.

Comment

Hier tot voor kort ook Fleet+ (Q8 express hier in de streek zitten overal en hebben echt scherpe prijzen). Nu rij ik veel minder en gekozen voor DATS kaart. Compleet gratis, héél scherp in dieselprijs maar vooral: maandelijkse factuur ipv die irritante wekelijkse afrekening bij Fleet+. Dat zijn 40 facturen minder op jaarbasis ;-)
                      Daarvoor ook Lukoil gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
                        Op het lijf geschreven dus!

Comment

De tijd dat ik zelfstandig was ging ik hier naar een zelfstandig klein benzinestation. Moest geen bonnekes houden of niets. Elke maand ging ik binnen voor een faktuur en de uitbater vroeg me hoeveel ik op die faktuur wou hebben. Dat was pas interessant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Colossus Bekijk Berichten
                            Hier tot voor kort ook Fleet+ (Q8 express hier in de streek zitten overal en hebben echt scherpe prijzen). Nu rij ik veel minder en gekozen voor DATS kaart. Compleet gratis, héél scherp in dieselprijs maar vooral: maandelijkse factuur ipv die irritante wekelijkse afrekening bij Fleet+. Dat zijn 40 facturen minder op jaarbasis ;-)
                            Idem. En die zever met hun opgelegde verzekering bij fleetpass heeft me doen veranderen.
                            2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                            2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                            2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                            1999 Volvo V70 classic 2.5d
                            1967 Volvo 123 GT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                              Idem. En die zever met hun opgelegde verzekering bij fleetpass heeft me doen veranderen.
                              Verzekering? Heb ik niets van gehoord hoor.

Comment

Ja, ze smeren je ongevraagd een verzekering aan tegen fraude ofzo. Daar ben ik ook heel zwaar tegen ingegaan.

Comment

Inderdaad, was iets in de zin van "Als u niet reageert gaan we er van uit dat u akkoord bent, en rekenen we vanaf dan x euro per maand aan". Degoutant.
                                  2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                  2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                  2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                  1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                  1967 Volvo 123 GT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                    http://www.fleettankkaarten.be/fleetpass-plus/

Vast (gereduceerd) wekelijks tarief, ongeacht de pompprijs.

Het geldt wel enkel in de Benelux.

Ik weet eigenlijk niet waarom ik de fleetpass+ heb en niet de gewone, volgens mij was het dezelfde prijs voor ze alletwee. Men vader is mijn boekhouder dus hij heeft het geregeld
                                    Denk dat je standaard de plus krijgt, hier heb ik die ook.

Ik tank altijd bij een goedkope Q8 easy hier in de buurt dus die kaart is ideaal voor mij.

Ook een redelijk uitgebreid netwerk, kan altijd handig zijn.
                                    2018 BMW X1 18d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Colossus Bekijk Berichten
                                      Niet tevreden?

Comment

Ik heb nu sinds enkele maanden een tankkaart van Heite('s Petroleum) . Voor mij ideaal vermits zij stations hebben in Koksijde, Ieper en Kortrijk; drie plaatsen waar ik zeer regelmatig passeer, maar voor het overige is het aantal stations wel zeer beperkt. Ze hebben ook geen website. Als je het telefoonnummer belt dat je op internet vindt, heb ik het al meegemaakt dat je - denk ik - direct bij de baas belandt . Wel zeer makkelijk: een maandelijkse factuur en zeer goedkope prijzen (dacht nu rond € 1,14 per liter). Mooi meegenomen als je wel wat kilometers maalt op een maand...
                                        BMW F10 535d
                                        Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

Ik heb net even de tarieven van Fleetpass+ bekeken en vergeleken met wat ik de laatste maand bij DKV betaald heb.
                                          Toch telkens 5-6 eurocent per liter goedkoper via Fleetpass...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X